Jump to content
Honda_3355

Съвет за или против премахване на EGR

Recommended Posts

Привет колеги. От скоро съм в форума,но изчетох всички страници от край до край. Въпреки че колата я купих преди да се присъединя към вас. Въпросът ми е дали е по добре да се анулира ЕГР или да си го оставя. Какви биха били плюсовете и минусите? Ще попитате дали колата ми прави проблеми. Реално не. Не записва грешки,не пуши и тем подобни. От време на време само сутрин при първото и палене пуши и работи малко по особен начин. Така около 30,40 секунди и след това чувам как ЕГР цъка и колата започва да работи както трябва и пушекът моментално спира. Също така я усещам че при подаване на рязко газ има глъхнене. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГРаа не можеш да го чуеш,чуваш нещо друго.

Иначе щто се отнася до това да го бъде или не,аз съм на мнение,че колкото по рано изхвърлиш копелдака от мотора толкова по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Странното боботене се чува по маркуча към кулера и след въпросното  "цъкване"  шумът изчезва. И пушекът също. След това двигателя започва да работи равномерно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не махайте егр-а. Това е устройство , което е там, за да намалява емисиите наречени азотни оксиди. Те са канцерогенни. В България сме в информационно затъмнение и сме простаци , обаче има проучвания в много нормални държави, които научно са доказали,че от вредни емисии умират стотици хиляди хора годишно. Тук не говоря за предположения , а за факти. В някои държави , ако колата не минава емисии, не я пускат в движение, а ако някой направи нещо с устройствата за намаляване на емисиите се счита за престъпник и може да бъде съден . Ако сте отговорен поне малко , помислете си хубаво преди да махнете. Както искате го приемете това изказване. 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,прав си за всичко, което твърдиш. Но такъв ни е стандарта на живот. Едва ли би дал 2,3 хиляди лева за нов ЕГР? А и в доста други държави се прави това. Не е само в България. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж данни в живо време на някоя диагностика, ако не е е добре работата на егр-то, вземай колата и отиди някъде където може да позволиш повечко обороти покарай 15-20 минути на по-ниска предавка с газ, ще го прочистиш и ще е по-добре след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Honda_3355 написа:

...... Едва ли би дал 2,3 хиляди лева за нов ЕГР?.... 

 

вЕрно ли !?! :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Цената на егр клапан не е такава, a доста по-надолу. За филтър за твърди частици, може би е в хиляди. Освен това , тази част и охлаждащият път подлежат на чистене, а и споменахте ,че колата си върви нормално, така че не знам защо се вкарвате в излишен филм.

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ivailopp написа:

Освен това , тази част и охлаждащият път подлежат на чистене

 

И всмукателния колектор евентуално.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 7 часа, Emicha написа:

 

вЕрно ли !?! :)

Навярно не е толкова скъп. Но едва ли е и много евтин. А и ако се сменят части на половината от стойността на автомобила мисля че не е много рентабилно.

Редактирано от Honda_3355

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР е сменен с работещ. Стария беше блокирал и не се затваряше напълно. Всмукателните пътища са почистени. Резултатът от чистенето беше осезаем и то доста. Кулерът съм го свалял и прегледал дали има масло в него. (Нямаше). Следващатавероятнос беше с потинциометъра на газта. Свалих от друга кола,ефект никакъв. Вероятностите останаха 2. Или не правилно работещ ЕГР или запекла променлива геометрия на турбото. Но в Плевен няма диагностика за хонда и няма как да я закача да се види дали ЕГР работи коректно и турбината колко надува. Та ако има някой който може да удари рамо из региона да свирка.  

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Звъннах. Разбрахме се за понеделник. Каза че има делфи. Повечето пъти е влизало в хонди. Благодаря. 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.06.2019 г. at 20:14, Honda_3355 написа:

Привет колеги. От скоро съм в форума,но изчетох всички страници от край до край. Въпреки че колата я купих преди да се присъединя към вас. Въпросът ми е дали е по добре да се анулира ЕГР или да си го оставя. Какви биха били плюсовете и минусите? Ще попитате дали колата ми прави проблеми. Реално не. Не записва грешки,не пуши и тем подобни. От време на време само сутрин при първото и палене пуши и работи малко по особен начин. Така около 30,40 секунди и след това чувам как ЕГР цъка и колата започва да работи както трябва и пушекът моментално спира. Също така я усещам че при подаване на рязко газ има глъхнене. 

ако можеш потърси диагносика за дюзите,и моя дизел така прави пропушва  малко и спира наскоро ми казаха,че дюзата в 3 цилиндър е тръгнала доколко незнам трябва да се отвори и да се види

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две от дюзите са сменени преди да я купя. Били тръгнали по думите на майстора който я е правил. В крайна сметка се е оказал ЕГР и са сменили и него. Та ме съмнява да са дюзите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...