Jump to content
Georgiev crv

CRV III I-CDTI - Шум от хидравликата

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на въпросният автомобил. Сигурно е излишно да казвам колко ми харесва колата, но все пак ще го спомена :)

Накратко : при загряване (но не и на студено) при въртене на волана наляво-надясно се чува някакво бучене. Предполагам, че е от хидравличната система. Някъде бях чел, че един от малкото хронични проблеми на този модел е маркучът за високо налягане. Предстои ми смяна на масло и ремък. Дали е добра идея да сменя и маркуча? Оригиналния в Хонда Варна струва 600лв. В Бургас ги изработват за около 50 лв, като ползват металните връзки от оригиналния маркуч. Другия вариант е да не се втелясвам толкова и да карам докато се спука...евентуално. Моля за съвети! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Има тема за това ето :   

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект.

Edited by golfy
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, golfy написа:

 

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нека колегата най-напред да провери нивото на хидравличната течност в казанчето. Ако нивото е ниско, в системата влиза въздух и се получава подобен звук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се , но защо си мисля че при 3 та генерация на ЦРВ няма хидравлика. Може и да бъркам , но май по клоня да е електрическо усилването на волана.  Пак се извинявам . Не съм сигурен. Не съм запознат .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизела е с хидравлика, а бензина е с електрическа.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизела си е чиста хидравлика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък :). Събра около 800 мл PSF - S.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А казват,че не се сменя.

Няма течност която да не се подновява.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×