Jump to content
Sign in to follow this  
Georgiev crv

CRV III I-CDTI - Шум от хидравликата

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на въпросният автомобил. Сигурно е излишно да казвам колко ми харесва колата, но все пак ще го спомена :)

Накратко : при загряване (но не и на студено) при въртене на волана наляво-надясно се чува някакво бучене. Предполагам, че е от хидравличната система. Някъде бях чел, че един от малкото хронични проблеми на този модел е маркучът за високо налягане. Предстои ми смяна на масло и ремък. Дали е добра идея да сменя и маркуча? Оригиналния в Хонда Варна струва 600лв. В Бургас ги изработват за около 50 лв, като ползват металните връзки от оригиналния маркуч. Другия вариант е да не се втелясвам толкова и да карам докато се спука...евентуално. Моля за съвети! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Има тема за това ето :   

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект.

Edited by golfy
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, golfy написа:

 

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нека колегата най-напред да провери нивото на хидравличната течност в казанчето. Ако нивото е ниско, в системата влиза въздух и се получава подобен звук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се , но защо си мисля че при 3 та генерация на ЦРВ няма хидравлика. Може и да бъркам , но май по клоня да е електрическо усилването на волана.  Пак се извинявам . Не съм сигурен. Не съм запознат .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизела е с хидравлика, а бензина е с електрическа.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизела си е чиста хидравлика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък :). Събра около 800 мл PSF - S.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А казват,че не се сменя.

Няма течност която да не се подновява.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...