Georgiev crv 27 #1 Публикувано 12 Юни, 2019 Здравейте! От скоро съм собственик на въпросният автомобил. Сигурно е излишно да казвам колко ми харесва колата, но все пак ще го спомена :) Накратко : при загряване (но не и на студено) при въртене на волана наляво-надясно се чува някакво бучене. Предполагам, че е от хидравличната система. Някъде бях чел, че един от малкото хронични проблеми на този модел е маркучът за високо налягане. Предстои ми смяна на масло и ремък. Дали е добра идея да сменя и маркуча? Оригиналния в Хонда Варна струва 600лв. В Бургас ги изработват за около 50 лв, като ползват металните връзки от оригиналния маркуч. Другия вариант е да не се втелясвам толкова и да карам докато се спука...евентуално. Моля за съвети! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #2 Отговорено 12 Юни, 2019 (Редактирано) Има тема за това ето : Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект. Редактирано 12 Юни, 2019 от golfy 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #3 Отговорено 12 Юни, 2019 преди 1 минута, golfy написа: Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 15 Юни, 2019 Нека колегата най-напред да провери нивото на хидравличната течност в казанчето. Ако нивото е ниско, в системата влиза въздух и се получава подобен звук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #5 Отговорено 15 Юни, 2019 Извинявам се , но защо си мисля че при 3 та генерация на ЦРВ няма хидравлика. Може и да бъркам , но май по клоня да е електрическо усилването на волана. Пак се извинявам . Не съм сигурен. Не съм запознат . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #6 Отговорено 15 Юни, 2019 Дизела е с хидравлика, а бензина е с електрическа. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #7 Отговорено 16 Юни, 2019 Дизела си е чиста хидравлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #8 Отговорено 21 Юни, 2019 След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък . Събра около 800 мл PSF - S. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #9 Отговорено 21 Юни, 2019 А казват,че не се сменя. Няма течност която да не се подновява. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове