taverna 1 #1 Публикувано 3 Юни, 2019 Здравейте,някой слагал ли е панелен въздушен филтър K&N на K20(FR-V)интересува ме усеща ли се някаква разлика.Филтъра омазнен ли идва като нов?Дали мога на по късен етап да си закупя комплекта за почистван и омазняване или трябва да го омазня преди да го сложа?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #2 Отговорено 3 Юни, 2019 Има една камара тестове в тубата, прегледай ги и сам си прецени да ли си струва риска от не добре пречистен въздух в двигателя. Иначе филтъра си идва омаслен, след прането е нужна последваща импрегнация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #3 Отговорено 15 Октомври, 2019 Здравей колега, Колата я купих със K&N филтър и мисля че дойде времето за почистване на филтърът, но се чудя какво да използвам за импрегнацията? Имаш ли някакъв опит със това? Филтарът е K&N Дали този комплект, би свършил работа. https://www.avtochastionline24.bg/kn-filters/2735880 Благодаря предварително Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #4 Отговорено 15 Октомври, 2019 Това е комплекта за почистване.С единия препарат переш, после сушиш хубаво и с другия след това омасляваш. Трябва да се сложи резервен филтър докато съхне или да не се кара колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #5 Отговорено 15 Октомври, 2019 нещо по темата https://fakti.bg/technozone/415603-za-i-protiv-vazdushen-filtar-s-nulevo-saprotivlenie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #6 Отговорено 15 Октомври, 2019 Здравейте, birev Благодаря за отговорът! Mironch0 Аз не търся увеличение на мощноста, както казах купих колата със този филтър и сега искам да го почистя и омасля отново. Разбирасе при негативен ефект бих го сменил със обикновен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #7 Отговорено 15 Октомври, 2019 Здравейте, Знаете ли колко пъти може да се почиства и използва този филтър? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #8 Отговорено 15 Октомври, 2019 Колега хвърли го тоя филтър и си сложи качествен за еднократна употреба, нямаш никаква полза от него, само си цапаш двигателя. Забърши с една мокра кърпа въздуховодите след него да провериш за мръсотия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 16 Октомври, 2019 Преди 15 часа, Angelov_88 написа: Здравейте, Знаете ли колко пъти може да се почиства и използва този филтър? Поздрави Май неограничен брой, или поне 1 милион мили пробег, както е в рекламата им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #10 Отговорено 16 Октомври, 2019 Какво против имате против K&N филтрите? При правилна подръжка са вечни, и не, не влизат боклуци в мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #11 Отговорено 16 Октомври, 2019 Здравейте, Честно казано ако колата си беше със обикновен, щях да си го сменям, но при положение че вече е със сложен панелен K&N, реших да си купя комплект за подръжка и да си го мия и омяслявам. Ще проверя дали има замърсявания след филтърът и ще пиша отново. Поръчах си този комплект: https://www.avtochastionline24.bg/kn-filters/2735881 Благодаря за споделените мнения Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 21 Октомври, 2019 (Редактирано) На старата хонда минах около 70 хил. километра за 10 години с K&N конусен, редовно пран и омасляван (веднъж годишно), като същевременно съм проверявал за прах в интейка, който беше изведен в подкалника. Еми, нямаше прах. Линка по-горе е правилния комплект за почистване/омасляване. Редактирано 21 Октомври, 2019 от Marcus 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #13 Отговорено 22 Октомври, 2019 Купих го и направих първото измиване и омасляване , да видим как ще изглежда след като мина малко километри. За сега няма прах или зацапвания в смукателния колектор 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове