Jump to content
Tino

CRV 2013 2.0 MT EXC

Recommended Posts

Честито колега.

За какви пари я взе.Ако е неудобен въпроса не пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагали сме газ на такава и няма грижи.Двигателя си е R20 като на Акорда.Само ще трябва да му сложите емулатор за нивото на бензина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко е мъка с високите скорости. И аз преди ползвах дизел за магистрално каране, доста по-малко коне, е беше по-приятно откъм динамика.

Аз имам газова Романо от 8 000 км, за момента нямам проблеми. Гори малко под 11 л. 50/50 градско/извънградско, като градското включва и ежедневно каране по цяла Южна дъга.

Имам и аз вибрации при включен климатик, които по-скоро се усещат, като се включи компресора.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.05.2019 г. at 7:08, Митко Йотов написа:

Честито колега.

За какви пари я взе.Ако е неудобен въпроса не пиши.

27500лв я спазарих. Да не й беше мераклия и ти?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега Tino.

Ми не точно,но се оглеждам.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така - втори опит да не кляка на магистрала и баири - 150км/ч - пак кляка...или иначе вкараш ли 5та си ускорява без пролем, явно 6та е безкрайно дълга. 

Вибрацията при пуснат климатик, поуспокои се след ревизия на системата, беше напълнена повече от нужното. Отново я има, но според мен осезаемо по-слабо. 

Споделете на каква позиция ги карате сувчетата, не мога да свикна нещо....то се знаеше де, пробвах най-ниска точка и близки настройки все едно съм в Акорд, беше за кратко и не знам дали ще е тази позицията, че вече спрях да се усещам като във Сув :D  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко впечатления за бъдещи собственици.

Вече почти 15000км е газифициана ( какво удоволствие е само да оставиш 30лв за 40л гориво на бензиностанция, просто не е истина ). Не съм имал никакъв проблем до момента.Срещам коментари, че тези двигатели натягали много клапаните и трябвало да се внимава. Предстои ми скоро реглаж и ще се разбере.

Оказа се, че на баир може и да не кляка, но ако я караш до към 110-120км/ч, разбрах го заради пътната обстановка, която не позволяваше по-висока скорост. 

В първия момент си казах какво стана пак, но се оказа че има екстра, поддържане на обороти за кратък период при каране на автопилот, т.е. караш на 5та на автопилот, натискаш съединителя и оборотите не падат и автопилота не се изключва, превключваш на 6та и продължава да си ускорява без да е нужно да натискаш педала на газта.

Буквално днес разбрах, че сувчето има лаунч контрол :D При форсиране на място не ти позволява да вдигнеш повече от 4000оборота, явно е по-скоро защита срещу това да не натоварваш задния диференциал при по-екстремен старт. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7 с к-двигател не като твоя също е ограничен на място, но няма заден диференциал. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, явно Хондите след някоя година са така. Аз от 2008ма до 2019та съм карал Акорд 7ма дизел, Джазз 2002, Сивик 8ма дизел. За мен е нова ``екстра``  :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички Хонди е така  това ограничение на форсирането на място,това е мярка ако си гледал много сериии на Бързи и яростни и си мислиш че си в филма с твоята Хонда.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

При всички Хонди е така  това ограничение на форсирането на място,това е мярка ако си гледал много сериии на Бързи и яростни и си мислиш че си в филма с твоята Хонда.

Не е при всички и твоето црв не е така , това че е автомат е изключението . Интеграта ми  имаше ма беше на 8000 :D  oborota  .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

За да ни разберат моето HONDA CRV 1Gen avtomatik  има ограничение на 4500 оборота на място.Другите с ръчка  1Gen да кажат.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Акорд 7 с к-двигател не като твоя също е ограничен на място, но няма заден диференциал. 



В Япония има ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...