Tino 293 #1 Публикувано 20 Май, 2019 Е, да се похваля - и аз одъртях. Продадох верния Акорд Турър 2.2 дизел 2005 и се качих на нещо по-бавно, тромаво, но доста по-просторно и не на последно място ново. Надявам се че изкарах късмет със сувчето, внос от Швейцария с лек удър отпред ( сменена решетка ). В общи линии за 2 седмици шофиране съм изключително доволен по критерии сравнявайки го с Акорда. По-безшумен, по-мека возия, еднакво маневрен, по-голямо вътрешно пространство. Очаквах да е по-нестабилен, но се оказа може би 1 идея по-нестабилен от Акорда и то по отношение единствено и само в усещането за по-голямо накланяне. Въпреки, че е осезаемо по-муден от 2.2 дизел-а въобще не е тромав, просто си иска обороти и смачкване на газта, може би единственото място където отстъпва значително са високите скорости и ускорение. Искаш ли бързо ускорение си иска по-ниска предавка. Тука идва 1вото ми разочарование - магистрала Тракия Пловдив - София - Пловдив - 6та предавка 140км/ч КЛЯКА на по-сериозните баири - иска по-ниска предавка и карайки на темпомат се усеща намаляне на скоростта. Разбирам че оборотите, на които е двигатля в този момент са доста ниски, но ми се случва за сефте бензин с тези километри да кляка. Отдавам го на 2тонното купе, но е леко разочарование за мен лично, може би това ще карам в града на 6та с 60км/ч е някакво облекчение. Тука идва и момент за мен лично малко недомисленото премигване за смяна на предавки, лампичката да превключиш на по-горна предавка се пуска на база скорост, може би ми се иска много инжинерите да бяха предвидили примерно и наклона на колата, че да ми премигват, че иска по-горна предавка - е няма как да се случи понякога, да качвам лек баир на 5-та с 50км/ч Научил съм се да следвам динамиката на движение около мен и усещам възможностите на колата, за това тази лампича се старая вече да я игнорирам - не я ли игнорирам, по скоро ще се влача и сменям предавки постояно. Разхода е предполагам нормален - 9/100 смесено шофиране, в града ясно, извънградското ми е магистрала със 140км/ч и спазване на ограничения. Ще се газифицира, то е ясно - но Маркони е много зает Ето и въпросите ми към хора с тези коли: 1. Проблеми при газифицирането? Бих се радвал да видя в Пловдив или София с човек, който има газово вече. 2. Как се държи при пуснат климатик - при мен се получава едно претрисане, предстои ревизия на системата. Последната е била на 60 000км - а колата е на вече 110 000км. 3. Wallpaper-a успяли ли сте да го смените. Моята няма навигация, само малък екран. Ето и едни снимки 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #2 Отговорено 21 Май, 2019 Честито колега. За какви пари я взе.Ако е неудобен въпроса не пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #3 Отговорено 21 Май, 2019 Слагали сме газ на такава и няма грижи.Двигателя си е R20 като на Акорда.Само ще трябва да му сложите емулатор за нивото на бензина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #4 Отговорено 21 Май, 2019 Да, малко е мъка с високите скорости. И аз преди ползвах дизел за магистрално каране, доста по-малко коне, е беше по-приятно откъм динамика.Аз имам газова Романо от 8 000 км, за момента нямам проблеми. Гори малко под 11 л. 50/50 градско/извънградско, като градското включва и ежедневно каране по цяла Южна дъга. Имам и аз вибрации при включен климатик, които по-скоро се усещат, като се включи компресора.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 22 Май, 2019 На 21.05.2019 г. at 7:08, Митко Йотов написа: Честито колега. За какви пари я взе.Ако е неудобен въпроса не пиши. 27500лв я спазарих. Да не й беше мераклия и ти? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #6 Отговорено 22 Май, 2019 Благодаря за отговора колега Tino. Ми не точно,но се оглеждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 23 Май, 2019 Така - втори опит да не кляка на магистрала и баири - 150км/ч - пак кляка...или иначе вкараш ли 5та си ускорява без пролем, явно 6та е безкрайно дълга. Вибрацията при пуснат климатик, поуспокои се след ревизия на системата, беше напълнена повече от нужното. Отново я има, но според мен осезаемо по-слабо. Споделете на каква позиция ги карате сувчетата, не мога да свикна нещо....то се знаеше де, пробвах най-ниска точка и близки настройки все едно съм в Акорд, беше за кратко и не знам дали ще е тази позицията, че вече спрях да се усещам като във Сув Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 23 Януари, 2020 Малко впечатления за бъдещи собственици. Вече почти 15000км е газифициана ( какво удоволствие е само да оставиш 30лв за 40л гориво на бензиностанция, просто не е истина ). Не съм имал никакъв проблем до момента.Срещам коментари, че тези двигатели натягали много клапаните и трябвало да се внимава. Предстои ми скоро реглаж и ще се разбере. Оказа се, че на баир може и да не кляка, но ако я караш до към 110-120км/ч, разбрах го заради пътната обстановка, която не позволяваше по-висока скорост. В първия момент си казах какво стана пак, но се оказа че има екстра, поддържане на обороти за кратък период при каране на автопилот, т.е. караш на 5та на автопилот, натискаш съединителя и оборотите не падат и автопилота не се изключва, превключваш на 6та и продължава да си ускорява без да е нужно да натискаш педала на газта. Буквално днес разбрах, че сувчето има лаунч контрол При форсиране на място не ти позволява да вдигнеш повече от 4000оборота, явно е по-скоро защита срещу това да не натоварваш задния диференциал при по-екстремен старт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #9 Отговорено 23 Януари, 2020 Акорд 7 с к-двигател не като твоя също е ограничен на място, но няма заден диференциал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 23 Януари, 2020 Съжалявам, явно Хондите след някоя година са така. Аз от 2008ма до 2019та съм карал Акорд 7ма дизел, Джазз 2002, Сивик 8ма дизел. За мен е нова ``екстра`` Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #11 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) При всички Хонди е така това ограничение на форсирането на място,това е мярка ако си гледал много сериии на Бързи и яростни и си мислиш че си в филма с твоята Хонда. Редактирано 23 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, CARPERA написа: При всички Хонди е така това ограничение на форсирането на място,това е мярка ако си гледал много сериии на Бързи и яростни и си мислиш че си в филма с твоята Хонда. Не е при всички и твоето црв не е така , това че е автомат е изключението . Интеграта ми имаше ма беше на 8000 oborota . Редактирано 23 Януари, 2020 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #13 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Spoiler За да ни разберат моето HONDA CRV 1Gen avtomatik има ограничение на 4500 оборота на място.Другите с ръчка 1Gen да кажат. Редактирано 23 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 24 Януари, 2020 Акорд 7 с к-двигател не като твоя също е ограничен на място, но няма заден диференциал. В Япония има ...Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове