Jump to content
Sign in to follow this  
nedjalko1

Как да развия болтовете на задните амортисьори

Recommended Posts

Колеги купих подсилини пружини за отзад на срв 2, но се оказа голяма греда с клеясали болтове на задните амортисьори. Дайте идея как да ги развия. За да запазя амортисьорите и тампоните.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От едната страна, гайките са заварени - да не си пробвал от там да развиваш?

Иначе се случва да клеясат в самия тампон и наистина няма развиване.

Ако там е клеясването и с накисване/спрей нищо не стане, режеш болтовете с флекс, като слагаш от тънките дискове /режеш между тампона и вътрешните страни на планките/ иначе няма спасение. 

И при мен единия не можа да се отвие и го рязах по този начин.

Намери си болтове предварително.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реже се също със саблен трион ,че флекса  не винаги може да влезе,а си е и опасен като подкара гумата.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, Markony написа:

Реже се също със саблен трион 

Много ми хареса термина, аз го имам това чудо в гаража и гарантирам, че върши идеална работа. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идеята е да запазя амортисьорите, че са в одлично състояние макар и малко ръждясали в долната част.

Ако се прецака гумения тампон имали такива да се продават отделно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма от какво да се прецака тампона.

Естествено, може вече да е прецакан от времето, или да се скапе при избиването на останалото парче от болта,но няма страшно - има ги тези тампони.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз ще се боря с този проблем, може ли някакъв линк или номер на тампона за амортесьора, тъй като нищо не ми излиза. Върви си едно с амортесьора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер си! Благодаря! Запазих си го да си ги имам, ако в бъдеще се наложи сваляне на амортесьорите.
Не се наложи смяна на втулките, тъй като изобщо не свлихме амортесьорите, направо всичко падна. но успешно сменихме всичките тампони по задницата, както и големите. По твоите схеми съм ги поръчвал, с няколко допълнения и с включени тампоните на диференциала. Само един се оказа, че не е този, който трябва да е и ще го търся в бъдеще. 

Edited by D_I_V_A_K_A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега отиди да ти направят реглаж за сходимоста  , пък и на предницата и ще караш съвсем различна кола.

Щом си от София, за реглаж ти препоръчвам да отидеш при Стефан, на Люлинския тунел .

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.04.2019 г. at 10:10, vespa написа:

Много ми хареса термина, аз го имам това чудо в гаража и гарантирам, че върши идеална работа. 

Абе върши, ама само за някои неща, иначе ъглошлайфа си е най универсалния уред, гледай и какви чудеса могат да се правят с него .

https://www.facebook.com/janebennert/videos/1087823101426141/?app=fbl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Често помага и горелката - нагряваш до червено и охлаждаш рязко с вода

Резултата е гарантиран ! Развива се всичко!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Emicha написа:

Сега отиди да ти направят реглаж за сходимоста  , пък и на предницата и ще караш съвсем различна кола.

Щом си от София, за реглаж ти препоръчвам да отидеш при Стефан, на Люлинския тунел .

Вече я свърших тази работа, лошото е, че една лека вибрация все още си стои и последното, което остана е кардана да профилактирам. Мислех, че със смяната на тампоните отзад и тези на диференциала ще изчезне, но си е там. Каретата са рециклирани при Омбре, тресенето вече го няма. има едно подрусване като, че пътя е неравен, а пътя ако ще и стъклен да е пак си подрусва. Отзад сложих и 10мм подложки, железни с цел да "опъна" малко пружините, уви освен малко по-висок клиренс и видимо приятна визия(не увиснала задница), както и грамотна твърдост във возията друг резултат няма. Едното колело си влезна в нормите, но дясното си стои, както си беше около - 2 в червено. Нямам иде дали е заради подложките. Ще покарам така, ако не свикна с твърдата возия ще махна подложките и ще видя дали колелата най-накрая ще заемат истинска вертикална позиция без наклон :) 
Ще мъча каретата на диференциала, имат минимални наченки на прихрупване. 
Може ли някой, който е минал по пътя да каже точните данни на каретата, 52х20 излизат, но на първа генерация. За втора няма никъде никакво инфо? Аз ги мерих 20х51, но такива данни няма никъде все са с +/- някакви милиметри и не смея да поръчвам така нищо... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задните колела фабрично си имат наклон и той е около 1o + 45' .

Нещо ВАЖНО, дано сте го направили така :- Всички щанги, болтове и т.н. по задницата, се стягат когато колата е стъпила на земята с колелата.

В противен случай, скоро  може тампоните на щангите пак да заминат, а и това може да е причината да не са ти е излезли стойностите на едното колело.  Същото важи и за големите тампони на носача към купето - ако не са набити правилно.

Подложките не са виновни за нищо - напротив с тях просто компенсираш част от омекването на пружините, което се е получило с времето.

Да возията става по-стегната , но колата е много стабилна отзад .

Каретата на кардана и да ги намериш и смениш сам, няма да направиш нищо без баланс на кардана. Има си фирми, които се занимават само  с това, дават си  гаранция и си вършат нещата както трябва.

Тук има теми и сме коментирали, ама потърси че не си спомням къде бяха.

Edited by Emicha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×