joretovv 0 #1 Публикувано 4 Април, 2019 Здравейте колеги, много хора ми казаха, че ако искам да живне малко моята каручка(75 коня), трябва да сменя гарнитурата на главата. Въпросът ми е - каква точно трябва да сложа и наистина ли ще живне ... Отделно мисля да махна катализатора, тъй като е вече на 165к км и сигурно му е време вече, та барем са и отпуши малко. Ако имате някакви съвети, как да я накарам да върти предните колела повече, ще са добре дошли. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #2 Отговорено 4 Април, 2019 От гарнитурата на главата няма да ти се промени мощността, а най вероятно имаш впредвид гарнитурата на дросела, която се явява рестрикция на постъпващия въздух, защото е с по малко сечение, спрямо отвора на дросела. Разликата с Д14А4, която се води 90к.с. е точно тая гарнитура, но коментарите по темата са спорни. Ползвай търсачката има писано по темата, а гарнитурата на главата не я пипай въобще Виж и темите за миними и как може да се покачи мощността на мотор без втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #3 Отговорено 5 Април, 2019 (Редактирано) Механичната разлика м/у D14A3 (75 к.с.) и D14A4 (90 к.с.) наистина е в гарнитурата на дросела, но само с нея не се вдигат 15 к.с. Има разлика и в компютрите. Разбира се ще има и подобрение само със смяната на дросела, но няма да стане 90 к.с. За да живне още малко може да се смени и изпускателния колектор с 4-2-1 от D16Z6/D16Y8. Това е най-лесното, за повече мощност вече трябва сгъстяване на двигателя и втек глава, редена скоростна кутия и тн и тн. Редактирано 5 Април, 2019 от teodor_tsonev 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #4 Отговорено 5 Април, 2019 Преди 15 часа, joretovv написа: Здравейте колеги, много хора ми казаха, че ако искам да живне малко моята каручка(75 коня), трябва да сменя гарнитурата на главата. Без да обиждам колегата ама такава глупост може да изръси само някой "квартален капацитет". Ако искаш да "живне" малко колата има достатъчно теми за четене. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #5 Отговорено 5 Април, 2019 Преди 18 часа, joretovv написа: Здравейте колеги, много хора ми казаха, че ако искам да живне малко моята каручка(75 коня), трябва да сменя гарнитурата на главата. Въпросът ми е - каква точно трябва да сложа и наистина ли ще живне ... Отделно мисля да махна катализатора, тъй като е вече на 165к км и сигурно му е време вече, та барем са и отпуши малко. Ако имате някакви съвети, как да я накарам да върти предните колела повече, ще са добре дошли. Тая тема умряла, брат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 5 Април, 2019 Смени гарнитурата на дросела и си вземи комп от 90 коньовата и ще стане работата. Втора ръка комп е 30-40 лв, но се появява друг проблем, с имобилайзера. Трябва да го закараш на сервиз, да разменят платките на имо-то в комповете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #7 Отговорено 5 Април, 2019 И едно мнение от мен.... разликата между 75 и 90 коня е нищожна и не си струва. Не се занимавай с глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 6 Април, 2019 Това е абсолютно невярно твърдение. Имал съм и двете. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 12 Април, 2019 (Редактирано) Компютъра бил различен. Ама не знам колко влияе. Моята е 75 коня. Мой приятел има 90 коня същата. Преди да махна гарнитурата на дросела ме минаваше. След премахване на гарнитурата на дросела започнахме да варвим еднакво. Компютър не съм сменял. Това е практически опит. Какво казват хората които са чели, чули, казал им някой е друга тема. Редактирано 12 Април, 2019 от Executor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове