ecobo 0 #1 Публикувано 29 Март, 2019 Здравейте, Някой купувал ли е евтин маркуч за хидравликата от eBay? Има доста произведени в Тайван, предлагат се и в щатите, а цената е подозрително ниска. Оглеждам се за нещо читаво, че с ремонтиран маркуч помпата постоянно издава един слаб звук, който много ме дразни. Оригинален маркуч в Щатите има за около 120$, но не намирам търговец, който да ми го изпрати в България на прилична цена, FedEx услугата е 140$, а като се сложи ДДС и мито, цената идва почти като тази в България. Някой с опит с алтернативен маркуч или с поръчка от чужбина на прилична цена? Става дума за 53713-SDC-A02 или 53713-SDC-A52. Доколкото разбирам, първия вече не се произвежда и е заместен от втория. https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~hose~feed~53713-sda-a52.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2 Отговорено 29 Март, 2019 Аз купих и не бил за мойта, нищо че така пишеше...Ако някой го иска го давам за колкото съм го взел от там...BGN 43.18 32%OFF | For Honda for Accord 2.2L Diesel 2003 2004 2005 2006 2007 Power Steering Pas Feed Pressure Hose Pipehttps://s.click.aliexpress.com/e/b4uWZMwGSent from my MI 8 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 29 Март, 2019 Маркучите за дизел/бензин са различни, за ляв/десен волан също, т.е. трябва да има 4 вида маркучи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #4 Отговорено 29 Март, 2019 (Редактирано) преди 16 минути, JapCar написа: Маркучите за дизел/бензин са различни, за ляв/десен волан също, т.е. трябва да има 4 вида маркучи. Знам, затова съм написал парт намбъра 😉 Но питането ми е по-скоро за това откъде да си купя читав маркуч, който да не е на цената на Опел, и да е с добро качество. Редактирано 29 Март, 2019 от ecobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #5 Отговорено 31 Март, 2019 Ей това примерно: https://www.ebay.com/itm/283080930318 Дали китайското копие повтаря добре оригинала? Ако всичко са копирали 1:1, а това го могат, качеството на материалите не би трябвало да е проблем при тази цена - и 1/3 от пробега на оригинал да устиска, пак ще е добре. Въпросът е дали с такъв маркуч ще ги има шумовете, които се появиха след ремонта на оригиналния маркуч? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 31 Март, 2019 Не знам как сте правили ремонта, опиши го. В средата на маркуча има демпфер, вероятно пружина и съчма. Най-вероятно там може да има шум, иначе как може самият маркуч да шуми, освен ако е критична дължината му и резонира при определена дължина и обороти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #7 Отговорено 31 Март, 2019 (Редактирано) Не свири маркуча, а помпата, понеже новия маркуч е по-твърд и няма вътре "пружина". Описано е в много теми защо става така. Звукът е по-силен при ниски температури, но го има и лятото. Карам така вече 2 години и няма проблем с управлението, но ме дразни това свирене, особено зимно време. А 600 кинта за маркуч от Бултарко ми се вижда прекалено, предвид цената на същия маркуч в САЩ. Ако не успея да си го поръчам от САЩ (само един сайт праща до БГ, поне от тези, които открих, но цената за доставка е повече от цената на самия маркуч), ще пробвам вероятно един такъв китайски, затова питам дали някой си е купувал такъв евтинджос и как се държи въпросния китайски маркуч. Редактирано 1 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #8 Отговорено 31 Март, 2019 преди 7 минути, ecobo написа: Не свири маркуча, а помпата, понеже новия маркуч е по-твърд и няма вътре "пружина". Описано е в много теми защо става така. Дай някой линк за тези много теми, да видя какво е обяснението, защото за сега мисля, че маркуча издава звуците. "Пружина" наричаш демпфера ли? При всякакви обороти ли го има и ако да, променя ли се с оборотите? Опитай да локализираш шума с дървена пръчка опряна в ухото ти и другият край допираш различни места по помпата и маркуча. Тези които правят маркучи (поне тук в Англия) искат стария маркуч и използват всички метални части, сменят само гумените, та става като оригинален. За китайски не мога да дам отзиви, защото аз си взех от БГ морга употребяван за десен волан (там "обратните" не са дефицитни). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #9 Отговорено 1 Април, 2019 Оригиналния маркуч има вътре една пружина по цялата си дължина, която действа като успокоител. Освен това, самия маркуч е еластичен, за да обира тласъците на помпата. Ремонтът е направен както трябва, всичко от стария маркуч е сложено на новия, но самия маркуч е за много по-високо налягане и съответно е по-твърд. Хората ме предупредиха, че е възможно с новия маркуч да има промяна в поведението на волана и помпата да свири. Но това е така, както е. От тук насетне, ще се купува нов маркуч, въпросът е от къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 1 Април, 2019 (Редактирано) Колега, аз съм минал по този път ето линк Не представлява проблем нито за помпата, нито за рейката да караш така. Проблема е, че дразни. В темата от линка, на пост №18 има мнение, че маркучите от Китай са сполучливи. Ако дадат точен модел едва ли е проблем да си викнеш. Вариантите са ти 3. Караш си така, или се ръсиш за оригинал, или играеш на късмет с по-евтино, явно и те са ОК. Редактирано 1 Април, 2019 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #11 Отговорено 1 Април, 2019 Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #12 Отговорено 1 Април, 2019 преди 4 минути, smirky написа: Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт? Тече, пръска, омаслява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #13 Отговорено 1 Април, 2019 преди 5 минути, smirky написа: Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт? Няма симптоми, просто започва да капе малко, после повече и ако не го проверяваш разбираш когато видиш капки по земята където си паркирал или изтече повечето течност и управлението става по-трудно, може би и шумно... Аз го хванах навреме, беше по средата в съединението на демпфера с маркуча. Завързах по подходящ начин найлонов плик, който събираше изтеклото и от време на време го изливах обратно в резервоарчето. така карах докато намерих и смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 1 Април, 2019 преди 7 минути, h5rov написа: Тече, пръска, омаслява Е, при мен не пръскаше, капеше малко, но се увеличаваше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #15 Отговорено 1 Април, 2019 преди 22 минути, h5rov написа: Колега, аз съм минал по този път ето линк Не представлява проблем нито за помпата, нито за рейката да караш така. Проблема е, че дразни. В темата от линка, на пост №18 има мнение, че маркучите от Китай са сполучливи. Ако дадат точен модел едва ли е проблем да си викнеш. Вариантите са ти 3. Караш си така, или се ръсиш за оригинал, или играеш на късмет с по-евтино, явно и те са ОК. Странно как съм го пропуснал това мнение №18, а изчетох всичко за хидравликата. Благодаря! Цената на китайския маркуч е смешна, ще взема един да пробвам. Ако не стане - отивам на вариант Б, Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #16 Отговорено 1 Април, 2019 Имаш и 3ти вариант: Аз маркуча го взех от https://www.hondapartsnow.com/ , но през приятел който живее в Америка. Направи си сметка и реши как ще процедираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #17 Отговорено 1 Април, 2019 Ще пиша на човека с общата поръчка да видим каква е цената. Благодаря отново за помощта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #18 Отговорено 1 Април, 2019 И при мен прокапа, утре си решавам проблема с монтаж на нов оригинален. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecobo 0 #19 Отговорено 6 Май, 2019 Маркучът от eBay пристигна. На външен вид е неразличим от оригиналния, даже майстора, който ми поддържа колите и е заклет хондаджия от десетилетия, помисли че съм се изръсил 600 кинта за оригинален от Бултрако. Изглежда китайчетата са се постарали във всяко едно отношение, защото маркуча не само залепна за Акорд-а, ами и всякакви свирения, тласъци, вибрации и тям подобни изчезнаха. Волана стана супер-лек и мазен, точно както си беше с оригиналния маркуч. Изключително съм доволен! 3 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobineshkov 19 #20 Отговорено 10 Март, 2020 Здравейте, да се похваля и аз с китайски маркуч за 70лв. Монтирах го и вече 10 дни няма шумове, течове и всичко изглежда ок. Маркучът да кажем е доста задоволително качество - има О-пръстен на снадката към помпата. Но имаше и малко драми Имаше една шупла в снадката към помпата - видях я преди монтажа. При слагане на помпата единият отвор за болта не пасваше точни и трябваше леко да го разширя. Свалянето се оказа много по-лесно от очакванията ми - 20на минути. Вдигах колата и на крик и свалих лявата гума, но няма никакъв достъп. Смяната е изцяло отгоре. Разбира се ако няма монтирана газ, всичко ще е по-лесно, защото компонентите на газта запълват празните пространства(при мен има трябваше да свалям изпарител, клапан, компютър). За да се развие от рейката тръбичката, си купих специален ключ(води се рязан ключ) 19мм от Практикер за 10лв, но добре че го взех, защото беше зверски стегнато - направо се местеше цялата кола. Махнах кутията на въздушния филтър и от там има достъп до нипела на рейката. Има и две планки с тампончета, които държат тръбичката - 10мм стига се лесно до тях. Една планка, която е горе на мотора и двата болта към помпата 10мм. Като цяло мислех, че ще тече много течност и си купих три тубички по .35л от ато24 от общите поръчки, но използвах едва половинката от едната. Маха се буксата на клапанчето. След като свалих стария маркуч, свалих клапанчето и го сложих на новия. Там където е нипела, който влиза в рейката има една чупка, това ми беше най-голямото чудене как ще успея да я прекарам през една планка, но всичко стана от първия път, дори не можах да повярвам. След което дойде 20 минути борба да уцеля ъгъла на нипела към рейката и да захапе резбата - не стана Извадих целия маркуч и го наложих по стария. Там където е чупката в края на тръбичката имаше разлика в ъглите(поне 10-15°). С едно дълго рамо и камък 19мм започнах да накривявам тръбичката. И последва втори опит - прекарването под планката този път не стана толкова лесно Но след като мина резбата на нипела към рейката веднага захапа и навих почти цялата дължина на ръка. След като сглобих всичко, долях в казанчето до максимум и въртях волана няколко пъти наляво надясно без да паля колата. След това я запалих само за секунда и загасих. Нивото в казанчето рязко падна, пак долях до макс и това беше. 70лв маркуч + 10лв ключ + 12лв за масло(имам още 2 туби ако на някой му трябва) = 92лв тотал + няколко часа работа. Дано съм бил полезен на някого Поздрави 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #21 Отговорено 11 Март, 2020 Полезна информация. Можеш ли да дадеш повече информация от кого взе маркуча, линк или доставчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #22 Отговорено 11 Март, 2020 Аз взеха на приятел за акорд 2.0 2004 от този https://www.aliexpress.com/item/32837288536.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.76d24c4dMHGHug Пасва идеално и вече половин година никакви проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobineshkov 19 #23 Отговорено 11 Март, 2020 https://www.aliexpress.com/item/32842706406.html?mb=QZjYJ2lXE7aGA84&srcSns=Messenger&tid=white_backgroup_101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове