Jump to content
Geronimo82

Избор на Хонда Акорд 6-та ген.

Recommended Posts

Здравейте  Хонда маниаци :)

Реших да си сменя старото пежо с хонда. 

Винаги съм харесвал Хонда Акорд и в момента съм в процес на търсене. 

Не съм като повечето ми познати да теглят безумни пари/кредити за кола + съм фен на по-старите автомобили.

В момента няма голям избор на Акорд 6-та ген, но съм се спрял на следните две и моля за съдействие.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314&slink=a97186

Най-важното за мене е двигатела да е 1.8 или 2.0 бензин с газ. инжекцион. 

Сивата е доста запазена и е нов внос, обслужена, както е написал продавача-ще звънна направо да я видя при мой приятел майстор за ръжда и двигател.

Зелената е на доста километри, с калъф на волана и сменян скоростен лост, но за тези километри е доста запазена и е 2.0. 

Нямам големи познания и за това питам тук за вашите професионални коментари.

Благодаря предварително ;)

Редактирано от Geronimo82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всака хонда има ресурс на главата на газ,кога е сложена на колко е регулирал клапаните.По добре търси без газ има повече неизвестни за които могат да те излъжат, 18 годишна кола на 172хил ами че той изобщо не я е карал.Газ се слага за да можеш да я караш повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добър съвет колега. 

То и така изборът е малък, но има 1-2 бройки.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11549211940218221

Моето пежо 306 е с оригинална Ланди Ренцо слагана в Италия и все още работи почти безпроблемно.

Новият внос си има предимства, но и доста разходи - екотакса, пълно обслужване+ непридвидени разходи по допълнително обслужване + и самият газов инжекцион - за последното ако има някой доволен от газаджия за София специално за Хонда да сподели.

Благодаря за включването колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда има регулируеми клапани които затягат на газ,което ако не е правено на определен интервал регулирането ,води до вкопаване на клапаните в леглата и до ремонт на главата струващ 1000лв.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но и двете изглеждат поддържани коли, а това може ли да се провери от майстор- тези клапани - къде се намират по-точно?

+ това новият внос не е гаранция, че е поддържана - от Италия няма проблем с ръждите, но ги знаем колко ги поддържат...

Поздрави :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се провери но едва ли някой ще ти разреши да отваряш капака на клапаните.За това ти казах за кола която не е карана на газ при бензин клапаните не затягат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата има вид, но за 18г. в немско отдолу всичко е ръжда. Имайки предвит това и, че е нов внос не бих я взел.

Зелената пък е голяма рядкост, с петата врата, която е голямо удобство. Провери внимателно дали на е с обръщан волан от десен! В Англия са масови тези с пета врата и чистачка. 

Иначе изглежда свежа, има си газ, задна чистачка, крило, калобранки. ;) Веднага бих изхвърлил калъфа на волана, топката и мокетените стелки.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да сега се обадих на този със сивата ;) Дори живее до моят майстор и ще я видим уикенда ! Казах му искам отдолу да я видим за ръжда защото е от Германия. Каза, че няма забележки отдолу и никакви ражди. Газта му е слагана в БГ преди година-има си документи, проблема е че чак другия месец щял да идва баща му от Германия, а транзитните номера са на негово име, а аз трябва да я регистрирам PA - от Пещера съм, но живея в София, а транзитните номера са на негово име. Момчето си каза, че е направил и ремонт, откакто е колата тук. ТУВ-а  който е правен миналата година в Германия - му е направена диагностика и ремонт на доста неща + ангренажа. Дори каза ,че по телефона не е платена еко-таксата, но тъй като му била 4-ка кола пред жилището искат да я продадат и ми обяви 3000, т.е. -800 за еко таксата и според него скоро ще трябва да се ремонтира скоро и мисля, че каза жилото на съединитела ?

Редактирано от Geronimo82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за сивата от първия ти пост, но може и тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551085798999680&slink=a9jbi1

Гледам и в нея са вкарани пари, а и си е с БГ регистрация. Разбира се ако си узрял за автоматик. Карах такава (в подписа ми е) 11 години и 2015-та я дадох за 6 пари. Не търси най-евтиното предложение. По моята имаше тук-таме повърхностна ръжда, но никога не е имала газова.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Зелената пък е голяма рядкост, с петата врата, която е голямо удобство. Провери внимателно дали на е с обръщан волан от десен! В Англия са масови тези с пета врата и чистачка." 

А как може да се провери най-лесно дали е обръщан волана?  На кое точно му се казва пета врата :) Имат шибедах и двете ;) Това, че е една чистачка на предното стъкло ли? 

"Веднага бих изхвърлил калъфа на волана, топката и мокетените стелки."

Топката на скоростният лост ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм дългогодишен щофъор, но съм карал няколко автоматика. Но за в момента искам ръчка...имам още да се развивам, може би след 10 г. като съм изморен ще взема автоматик. Има и нов внос, но си държат цена:

Доста запазена, но пак от Германия :(:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540998412460084

Тази е супер, но държи цена..., а и няма газ: +еко такса и пълно обслужване ;)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603

и една пернишка разбира се: хахаха

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543341713671375

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, ceco_accord написа:

Аз съм за сивата от първия ти пост, но може и тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551085798999680&slink=a9jbi1

Гледам и в нея са вкарани пари, а и си е с БГ регистрация. Разбира се ако си узрял за автоматик. Карах такава (в подписа ми е) 11 години и 2015-та я дадох за 6 пари. Не търси най-евтиното предложение. По моята имаше тук-таме повърхностна ръжда, но никога не е имала газова.

Колега а каква е разликата между тези автоматици...тази, която си я поустнал и тази: 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542724742240600&slink=a9k1ma

Интерисува ме като обслужване и разликата във вървенето ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази която съм пуснал е европейски седан. Автомата и има и ръчен режим. питанката ти е американско купе с V6 мотор и там автомата не винаги му понася по-голямата мощност съпътствана от неразумно юркате. Разликата във вървенето не е фрапираща, а обслужването на автоматите е еднакво.

Сивата от горното ти споделяне - дето "държала цена" е пребоядисвана, с претапициран волан, липсва кората на багажника и предният капак не е нейният, а от фейслифта 2001-ва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Може и добре да е направена, но по-добре пернишката, а най-добре 2.0 автомат. Покарай такава и ще черпиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е с врата отзад и има чистачка на задното стъкло : 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186

тази не:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603

виж отварянето на багажника.

Чистачките са си две отпред, дясната е по-малка и по- надолу и не се вижда много.

Волана едва ли е обръщан, но... Не знам точно какво да се гледа, предполагам коша зад мотора за изхода на кормилния прът и серво помпата на спирачките по- нагоре, ако ме разбираш.

2.0 е по- приятния мотор, автомата също. Не съм сигурен, но последната 4 скорост на автомата е по- дълга от 5-ата на ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той автора още се колебае. Кой знае какви автомати е карал, щом не ги харесва. :)

Акорда е за лежерно круизване, а не за стремглав спринт. И принципно кола с 10+ кила на конска сила не е за буйстване, но автомата с 2.0 на Акорд 6 определено тръгва по-жизнерадостно от ръчката. вече от 160 нагоре, няма много вътък, но 200 си ги държи, макар и бавно достижими.

Страхотна кола е. Отне ми 5 години да се реша да я продам и нямаше да го направя, но исках комби. Новият и собственик още ми е френд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
 
 
преди 15 минути, kvd74 написа:

Тази е с врата отзад и има чистачка на задното стъкло : 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186

тази не:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603

виж отварянето на багажника.

Чистачките са си две отпред, дясната е по-малка и по- надолу и не се вижда много.

Волана едва ли е обръщан, но... Не знам точно какво да се гледа, предполагам коша зад мотора за изхода на кормилния прът и серво помпата на спирачките по- нагоре, ако ме разбираш.

2.0 е по- приятния мотор, автомата също. Не съм сигурен, но последната 4 скорост на автомата е по- дълга от 5-ата на ръчната.

Благодаря за разясненията :) 

Добре де предполагам е възможно кола карана в Германия да е ръждива, а в събота моят майстор от Горна Баня ще я погледне обстойно. Вече му цитирах за съветите ти за коша зад мотора и др. Поддръжката ме притеснява на автоматика..., явно на Хонда се здрави щом казвате!!! Всичко двуцифренно като ремонт не е проблем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, ceco_accord написа:

Той автора още се колебае. Кой знае какви автомати е карал, щом не ги харесва. :)

Акорда е за лежерно круизване, а не за стремглав спринт. И принципно кола с 10+ кила на конска сила не е за буйстване, но автомата с 2.0 на Акорд 6 определено тръгва по-жизнерадостно от ръчката. вече от 160 нагоре, няма много вътък, но 200 си ги държи, макар и бавно достижими.

Страхотна кола е. Отне ми 5 години да се реша да я продам и нямаше да го направя, но исках комби. Новият и собственик още ми е френд.

Харесвам ги - притесняваме ако се счупи да не е супер скъпо за оправяне :) Карал съм Оутбак 2017 и А8 4.2 куатро автоматици, но само 7-8 пъти. Аз не искам да съб супер бърз, а да не се влача ;) Може да прозвучи странно, но с това Пежо -от подписа ми, където го имам в момента ходихме до Варна с приятел и той по-средата ми казва...я слезни да покарам бе това как вдигна 190+ не е истина :D Дано сивата да е читава отодлу, иначе има стойка ;) и газта да е качествена-ще ми донесе документи относно...рейката, компютърът какъв е и така ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 4.2 е по-добро от Акорда - смятам че знаеш. :)

Аутбек 3.0 2008-ма пробвах, че му бях мераклия. Собственика му караше след мен моя Акорд 6. Като спряхме ме пита колко коня е Акорда и като му казах 147, ме изгледа странно и рече "Е къде са моите 100 коня горница? Той върви колкото Бека ми".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма да ги коментираме Ауди-та нямам възможност и не искам да се занимавам с тях :)

Субарутата много се чупят.... май единственият здрав е Форестър от 2002. Двам колеги си взеха аутбаци и го ядоха яко ... Много се чупеха и не можеха дълго време да го оправят едното. 

Добре де тоя автоматик е безспорно по-удобен :) Но задължително 2.0 и нагоре трябва да е двигателя си мисля аз ;) ама ако се счупи - цените как са? 

(За тези на Хонда говорим)?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, никой не знае. :) Не е имало такъв случай във форума.

На моята и се прецака клемореда и мотора гаснеше няколко пъти в движение. Тоя номер ми го прави 3 пъти и после си я карах още 5 години без никакви последствия. Познай какво се случва ако е ръчка или нормален автомат в тази ситуация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не е хубаво това. Клемореда какво е и за какво служи? И този автомат на хонда какъв е, че да не е нормален?

Това на ръчка може ли да се случи - просто за информация.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърт съм за купета вече, макар и без жена и деца :D:) :D Но не мога да не оставя това тук:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542996232942708

Поздрави !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Geronimo82 написа:

 Клемореда какво е и за какво служи? И този автомат на хонда какъв е, че да не е нормален?

Това на ръчка може ли да се случи - просто за информация.

 

Клемореда е оная джаджа, която се управлява и намира под контактния ключ, с който палиш колата. Може и на ръчка да се случи.

Хондовият автомат принципно е с устройството на ръчна кутия (с валове и зъбчатки), но вместо синхронизатори има пакети фрикционни дискове, а вместо съединител - хидротрансформатор. Управлява го компютър, чрез налягане на маслото и по зададен алгоритъм и данни от няколко сензора. В ръчен режим го командва водача, чрез скоростния лост (с + и -) и ако нещо е извън параметрите, кутията просто не го изпълнява. Автомата се води "честен", тоест в ръчен режим не сменя сам горна предавка (може да държи мотора в червения сектор), но при падане на скоростта, сам намаля предавките, а при спиране сам вкл. първа. Ръчният режим е удобен и за стръмни баири, тръгване от лед и за моторна спирачка. Агрегатът е дуракоустойчив и не случайно, аналогичен (с 1 предавка повече) се ползва и в следващите 7-мо и 8-мо поколение Акорд и др.

Видеото е за следващата генерация, с 5 скорости. Иначе всичко е същото, като на Акорд 6.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 5ст.:

Препоръчвам 2.0 автомат. Кутията е неубиваема при нормално каране и обслужване. Ако няма ритане при включване на R и D, и ако не боксува при превключване на предавки, ще надживее всичко останало по колата. Относно предавките - на 4-та на 4-степенния автомат и скорост 120км/ч оборотомера е с 300 оборота по-малко, отколкото ръчката на 5-а (това на CR-V).

Тествал съм Акорд 1.8 автомат - динамиката му е по-слаба от на CRV 1 автомат 128 коня.

Сигурно пропускам нещо, ама питайте.

 

После,

Съединителят на ръчната кутия е хидравличен, няма жило и не се регулира.

Най-често срещаните проблеми на Акорд 6 (освен ръждата) са съединител, задни лагери на колелата и клеморед (евентуално главно реле).

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте на всички 🙂
по-повод тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314&slink=a97186

точно преди 1 месец и аз звънях на продавача, обясни ми че колата е карана от баща му, че била стояла в гараж и кабелите били изядени от мишки 🙂 което ми се видя не смешно а малко тъпо защото всички знаем онези лафове за патериците за пенсионерите и т.н.т. отказах се от нея дори без да я гледам само заради тези небивалици.

 


 

Ако си решил да я купуш тази кола за 3800 само един съвет като новак в този форум, прегледай всичко ама всичко защото сам знаеш че 1 вото обслужване - ремъци ролки филтри ако има някой друг тампон биалетки, някой друг носач 🙂 неминуемо дискове накладки ще е още 1000 лева, а и като е с газова и то идваща от Германия .. на дали е стояла в гараж (лично мнение) по-добре е ти сам да си сложиш газ 🙂
Нека майстора ти прегледа и компресията на цилиндрите препоръчително!

Успех от мен с покупката на хонда 🙂 аз избрах 147 к.с 2000

 

По добре 147 к.с от колкото 136 или 116...

Редактирано от MTM
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря ти много за информацията. 

На мене не ми спомена нищо за кабелите, но се съмнявах че намало толкова много дори и по телефона. Не я е намалил уж е на зор, ама не много май.

Предадох информацията на моя майстор. Газта й е слагана в България  и каза че ще носи и документи. Стоял е в гараж година и половина, от както я е имал баща му за преди това незнае. Да и аз предпочитам 2.0 със 147 кончета ще кажа какво е станало в неделя като я прегледаме.

Поздрави ;) Ако ви попаднат читави обяви пускайте тук :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, притежавам 6-та 2001г. 1.8 бензин, изминал съм около 80 000км..никакви ядове по мотора ОБСЛУЖВАН ВИНАГИ, НАВРЕМЕ. КОМПРОМИС НЕ ПРАВЯ, сменил съм 4 дискове, накладки, вс ремъци, водна помпа 2 шарнира и предни спирачни апарати - Внесена е от Германия!! Нямам ръжда или ако има някъде, то тя е незначителна...Това е един практичен, икономичен, динамичен автомобил, които ще те откара от точка А до т. Б . Много силен климатик, силно парно!! На пук на злите сили пу-пу да не ми е уроки, онзи ден с бензин ОТ РОМПЕТРОЛ зареждам- 95 октана я свалих на 9.5 / 100км градско!! Извън града съм я свалял и на 6.5, иначе 10-11 градско 7.5 извън града, НО МНОГО ЗАВИСИ ОТ ПОДРЪЖКАТА на мотора и от СТИЛА НА КАРАНЕ! Като цяло 6-тата на Акорд е здрав автомобил.

Тези акорди по 2000-3000лв не ги гледай, изчакай, събери някой лв и за около 4000 ще намериш доста читав...ТЪРСИ ХОНДА ДА Е КАРАНА САМО НА БЕНЗИН после слагай газ - не правят реглаж на клапани а мазалото там е тежко!! Такива нов внос на по 400 000км и да горят 1л/ масло на 1000км бягай надалеко..Нали се сещаш че за 2000лв ще оцелиш късата клечка, не купуваш Сивик 5-та :D Късмет ти пожелавам!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за ценните съвети колега :)  Хубаво е, че подръжката им е евтина и това още повече ни задължава да я правим :)

Има една много запазена нов внос, няма газ  и  е от Германия :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540998412460084&slink=aa20rb

в неделя ще видя тази:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314 - че колегата отгоре се в свързвал вече с него, но казал по телефона, че мишки изяли кабелите хаха - ще коментирам след огледа моят майстор. Газта тук е слагана в България преди около 2 год. 

тази е симпатична, но е на доста километри и както каза друг колега се вижда, че е сменян скоростният лост и ще звънна да питам газта кога е слагана и имаше коментар, че може и да е със сменен обратен волан и е доста пъти намалена:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452

Поздрави и чакам коментари ;)

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет колега и успех с избора (според мен не си сбъркал).

И аз карам втора такава (първата катастрофира и стана тотал щета заради каско). Вече 150 000км съм безкрайно доволен.

Само че да дам няколко съвета преди да си напавил избора.

 

1. Задължително гледай да има Круиз Контрол - незаменим е и повече никога няма да се взема кола без (немския нов внос от къщата няма)

2. Силно препоръчвам да е с Климатроник, вместо врътките. По красива е и е по-голямо удобството (Немския нов внос от къщата няма)

3. Имат много удобен и трудно намираем Подлакътник - силно препоръчвам (само 5-вратата от София го има)

 

Какво да гледаш за модела:

 

1. Провери дали задните врати се отварят че дръжките им се чупят често. Трудни за намиране са.

2. Също дали и 4-те врати се заключват и отключват.

3. Често имат проблеми с кормилната уредба - хидравлична помпа, маркуч високо налягане, рейка. Може като е запалена да отвориш казанчето за хидравличната течност ид а видиш дали има балончета (т.е. взима въздух от някъде). Също течовете подсказват за проблеми :)

4. Имат ел. антена на радиото която почти 100% няма да работи (пусне ли се радиото се показва нагоре сама)

5. Понагоряват си масло. Може да погледнеш гърнето дали е омаслено отзад. На сивата немска виждам че е сменено с някакво друго защото стои по ниско и самите изходи са твърде близо един до друг.

 

Конректно за обявите, немската от автокъщата бих я пропуснал, сивата немска съм почти убеден че е ръждива само по снимки. Примерно заден десен калник има съмнителни точки по него а и това с кабелите...

По-скоро бих погледнал хеч-а ако трябва да е между трите, въпреки че не ми допада формата му поне на мен :)

 

И двата мои автомобила са 1.8 на газ и сме правели доста сверки с 2.0. Разлика може да се каже че няма нито във вървеж, нито във разход. Т.е. ако си харесаш 1.8, нека не те притеснява.

 

Редактирано от Duch
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси много майна :) аз съм от Пещера по принцип да кажа...уволних се в казармата в Пловдив на пл. Съединение.

Много ценни съвети :)

Еми те разликата им е 11 коня, което не е много по принцип ;) Според мене е по-важно колко живи са останали от тях :D хахахаха

Всичко си копирах да съм подготвен :)

Искам да кажа, че съм много доволен от всички коментари тук - не очаквах толкова точни и добри съвети в този период от време :)

Да определено седана има по-добра стойка от хечбека ;)

А круиз - контрола не го ли имат само автоматиците? Карал съм и нови коли за малко, но не съм го използвал - какво му е преимуществото ? Пише си какво означава, но ще е по-добре човек с опит в това да ми го каже ;)

Поздрави !!!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддържа зададена скорост. На дълъг път е полезен, понеже при монотонно шофиране може да си махнеш крака от газта. От бутоните на волана може да отнемаш или увеличаваш скоростта, а зададената помни до гасенето на двигателя. При пипване на спирачката се деактивира, но после може да го активираш отново и колата ускорява до зададената скорост сама. Има го и при "ръчките", но автомата му пасва далеч по-добре, понеже сам си сваля предавки за да доускори. Примерно, цъкнал си го и си круизваш със 140 по магистралата. Някой те засича, ти намаляваш със спирачката до 70, а като пред теб е свободно, просто го активираш отново и той си гони зададените 140. Автомата сваля предавка и нещата се случват по-бързо, а с ръчката си чакаш на 5-а или трябва ти да смениш на по-ниска, за да ускори по-чевръсто.

Вярно е че 2.0 гори колкото 1.8, но за вървенето не е така, понеже разликата идва не само от конете, а и от въртящия момент на 2-та мотора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата има право, но все пак не е нещо драстчино, за което би съжалявал. Споменах го за дане се ограничаваш. 1.6 силно отпада но другите два са взаимозаменими.

 

А за круиза, може да познаеш дали колата има по това дали има копчета на волана от дясно. Да си кажа честно понякога и в града го ползвам по дългите булеварди за да не следя скоростта. А инче колегата е обяснил добре, запомня скоростта и я поддържа. Едиунствено не намаля, например по нанадолнище, но това си доста напреднала технология :))

 

И по-горе някой беше писал за ресурса на газ. Напълно е прав. Тази която карам сега, се регулират клапаните на всеки 20 000км на газ, масло на 10 000 и въпреки това след 100 000км на газ счупи клапан. Просто си нагарят.

Така че наистина е добре да внимаваш като взимаш такава на газ. По - добре без и ти да знаеш какво си сложил че има големи сбирщайни с тези турски/полски части и майстори от квартала.

Редактирано от Duch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с неподходящо газово  съборен комплект от турски и полски части на 40-50 хил приключваш,по точно отиваш на ремонт.С добро газово и масло което в никакъв случай не е 10на40 ресурса се увеличава многократно.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей научих доста неща, благодаря ви :)

Гледах я сивата, но имаше доста външни забележки. Моят майстор я погледна обстойно. 

На двата калника има ръжда малко, но не от корозия, а от неопряване на драскотина, също и предната броня от ляво беше задрана, но отдолу доста, доста добре. Никаква ръжда нямаше отдолу. Двигатела поддържан и работеше добре. Автоматичната антена също работеше, както и нямаше проблем с вратите. Кофти е само, че е с изтекли транзитни  номера, а колата се води на бащата на момчето и той щял да си идва на 20 април. Намали я на 2700 като трябва да се плаща екотакса. Външните забележки са за около 500 лв. - 3 детайла и + смяна на съединител - около 400 лв. е - за работа незнам точно. 

Майсторът ми отвори и капачката на маслото, докато работеше колата - каза ми- "Така недей да правиш" :D:D:D

Общо взето технически даде много добра оценка, но  детайлите също са много ;)

Какво масло е най-добре да се използва за тази генерация и ако е използвано преди 10 w 40 и се започне с 5 дали ще е голям проблем?

И  моля ви ...кажете за автоматиците- че се оглеждам с тези задръствания в София-та - какво е осблужването - кога се прави и колко струва. При покупка какво да се гледа и как, че да не се счупи  скоро и ако се счупи колко ще струва-ремонт или покупка и намират ли се лесно. За рециклиране тук май не е удачно  да се говори. 

Поздрави ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нова прясна обява на тази хубавица:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11553861923865003&slink=ad0t5h

До сега говорих с човека. Имал е доста хонди и по принцип е фен на японските автонобили.

Автоматичната кутия е поддържана при Супер Любо - така ми каза продавача. Тук бил познат с това прозвище и е от селце до Русе.

Подръжката на автомата е само смяна на масло ли?

Газовата не се сети на момента каква е, но спомена турски изпарител. Той я е сложил като я взел преди около 5 год. Клапаните ги е регулирал, понеже е запознат с това - карал е 2 хонди преди това.

Каза, че няма катализатор и на негово място има нещо като гърне-тип пура- правена му е в София, понеже като я закупил видял, че лампата за чека с спряна и е нямало ламбда сонда- той е сложил тогава след манипулацията с катализатора и не му е светвала след това.

Чакам коментарите ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам Любо - селцето е Мартен. Занимава се с автоматици (всякакви) от миналия век.

За автомата няма да се повтарям.

Това дето е на мястото на катализатора е резонансно гърне, за да не бърка работата на мотора. В него се навива и втората сонда - вероятно собственика това ти е обяснил. Моят също се предаде, но и сложих нов преди да я продам.

Колата изглежда добре. Моята беше същата, но с плюшения салон. Отивай утре да я гледаш (с парите). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Газовата не се сети на момента каква е, но спомена турски изпарител.

Интересно карал Хонди запознат е с тях знае че трябва да се внимава с газовата, а слага най ефтината газова,защо ли явно  се грижи много добре за тях.Ако нистина се грижиш за колата и несмяташ просто да е следващата няма да натикаш най-евтината газова,а другите части ако е сменял такива.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газовата определено са спестени пари дори и без да каже. Така да ми бърка в очите да видя зареждачка на броня и то отзад...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...