Geronimo82 0 #1 Публикувано 20 Март, 2019 (Редактирано) Здравейте Хонда маниаци Реших да си сменя старото пежо с хонда. Винаги съм харесвал Хонда Акорд и в момента съм в процес на търсене. Не съм като повечето ми познати да теглят безумни пари/кредити за кола + съм фен на по-старите автомобили. В момента няма голям избор на Акорд 6-та ген, но съм се спрял на следните две и моля за съдействие. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314&slink=a97186 Най-важното за мене е двигатела да е 1.8 или 2.0 бензин с газ. инжекцион. Сивата е доста запазена и е нов внос, обслужена, както е написал продавача-ще звънна направо да я видя при мой приятел майстор за ръжда и двигател. Зелената е на доста километри, с калъф на волана и сменян скоростен лост, но за тези километри е доста запазена и е 2.0. Нямам големи познания и за това питам тук за вашите професионални коментари. Благодаря предварително Редактирано 20 Март, 2019 от Geronimo82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 20 Март, 2019 Всака хонда има ресурс на главата на газ,кога е сложена на колко е регулирал клапаните.По добре търси без газ има повече неизвестни за които могат да те излъжат, 18 годишна кола на 172хил ами че той изобщо не я е карал.Газ се слага за да можеш да я караш повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #3 Отговорено 20 Март, 2019 Да добър съвет колега. То и така изборът е малък, но има 1-2 бройки. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11549211940218221 Моето пежо 306 е с оригинална Ланди Ренцо слагана в Италия и все още работи почти безпроблемно. Новият внос си има предимства, но и доста разходи - екотакса, пълно обслужване+ непридвидени разходи по допълнително обслужване + и самият газов инжекцион - за последното ако има някой доволен от газаджия за София специално за Хонда да сподели. Благодаря за включването колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 20 Март, 2019 Хонда има регулируеми клапани които затягат на газ,което ако не е правено на определен интервал регулирането ,води до вкопаване на клапаните в леглата и до ремонт на главата струващ 1000лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #5 Отговорено 21 Март, 2019 Да, но и двете изглеждат поддържани коли, а това може ли да се провери от майстор- тези клапани - къде се намират по-точно? + това новият внос не е гаранция, че е поддържана - от Италия няма проблем с ръждите, но ги знаем колко ги поддържат... Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 21 Март, 2019 Може да се провери но едва ли някой ще ти разреши да отваряш капака на клапаните.За това ти казах за кола която не е карана на газ при бензин клапаните не затягат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 21 Март, 2019 Сивата има вид, но за 18г. в немско отдолу всичко е ръжда. Имайки предвит това и, че е нов внос не бих я взел. Зелената пък е голяма рядкост, с петата врата, която е голямо удобство. Провери внимателно дали на е с обръщан волан от десен! В Англия са масови тези с пета врата и чистачка. Иначе изглежда свежа, има си газ, задна чистачка, крило, калобранки. Веднага бих изхвърлил калъфа на волана, топката и мокетените стелки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #8 Отговорено 21 Март, 2019 (Редактирано) Да сега се обадих на този със сивата Дори живее до моят майстор и ще я видим уикенда ! Казах му искам отдолу да я видим за ръжда защото е от Германия. Каза, че няма забележки отдолу и никакви ражди. Газта му е слагана в БГ преди година-има си документи, проблема е че чак другия месец щял да идва баща му от Германия, а транзитните номера са на негово име, а аз трябва да я регистрирам PA - от Пещера съм, но живея в София, а транзитните номера са на негово име. Момчето си каза, че е направил и ремонт, откакто е колата тук. ТУВ-а който е правен миналата година в Германия - му е направена диагностика и ремонт на доста неща + ангренажа. Дори каза ,че по телефона не е платена еко-таксата, но тъй като му била 4-ка кола пред жилището искат да я продадат и ми обяви 3000, т.е. -800 за еко таксата и според него скоро ще трябва да се ремонтира скоро и мисля, че каза жилото на съединитела ? Редактирано 21 Март, 2019 от Geronimo82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #9 Отговорено 21 Март, 2019 Аз съм за сивата от първия ти пост, но може и тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551085798999680&slink=a9jbi1 Гледам и в нея са вкарани пари, а и си е с БГ регистрация. Разбира се ако си узрял за автоматик. Карах такава (в подписа ми е) 11 години и 2015-та я дадох за 6 пари. Не търси най-евтиното предложение. По моята имаше тук-таме повърхностна ръжда, но никога не е имала газова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #10 Отговорено 21 Март, 2019 "Зелената пък е голяма рядкост, с петата врата, която е голямо удобство. Провери внимателно дали на е с обръщан волан от десен! В Англия са масови тези с пета врата и чистачка." А как може да се провери най-лесно дали е обръщан волана? На кое точно му се казва пета врата Имат шибедах и двете Това, че е една чистачка на предното стъкло ли? "Веднага бих изхвърлил калъфа на волана, топката и мокетените стелки." Топката на скоростният лост ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #11 Отговорено 21 Март, 2019 Не съм дългогодишен щофъор, но съм карал няколко автоматика. Но за в момента искам ръчка...имам още да се развивам, може би след 10 г. като съм изморен ще взема автоматик. Има и нов внос, но си държат цена: Доста запазена, но пак от Германия : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540998412460084 Тази е супер, но държи цена..., а и няма газ: +еко такса и пълно обслужване https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603 и една пернишка разбира се: хахаха https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543341713671375 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #12 Отговорено 21 Март, 2019 преди 35 минути, ceco_accord написа: Аз съм за сивата от първия ти пост, но може и тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551085798999680&slink=a9jbi1 Гледам и в нея са вкарани пари, а и си е с БГ регистрация. Разбира се ако си узрял за автоматик. Карах такава (в подписа ми е) 11 години и 2015-та я дадох за 6 пари. Не търси най-евтиното предложение. По моята имаше тук-таме повърхностна ръжда, но никога не е имала газова. Колега а каква е разликата между тези автоматици...тази, която си я поустнал и тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542724742240600&slink=a9k1ma Интерисува ме като обслужване и разликата във вървенето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #13 Отговорено 21 Март, 2019 Тази която съм пуснал е европейски седан. Автомата и има и ръчен режим. питанката ти е американско купе с V6 мотор и там автомата не винаги му понася по-голямата мощност съпътствана от неразумно юркате. Разликата във вървенето не е фрапираща, а обслужването на автоматите е еднакво. Сивата от горното ти споделяне - дето "държала цена" е пребоядисвана, с претапициран волан, липсва кората на багажника и предният капак не е нейният, а от фейслифта 2001-ва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #14 Отговорено 21 Март, 2019 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603 за тази ли става въпрос? Благодаря за информацията Цецо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #15 Отговорено 21 Март, 2019 Да. Може и добре да е направена, но по-добре пернишката, а най-добре 2.0 автомат. Покарай такава и ще черпиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #16 Отговорено 21 Март, 2019 Тази е с врата отзад и има чистачка на задното стъкло : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186 тази не: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603 виж отварянето на багажника. Чистачките са си две отпред, дясната е по-малка и по- надолу и не се вижда много. Волана едва ли е обръщан, но... Не знам точно какво да се гледа, предполагам коша зад мотора за изхода на кормилния прът и серво помпата на спирачките по- нагоре, ако ме разбираш. 2.0 е по- приятния мотор, автомата също. Не съм сигурен, но последната 4 скорост на автомата е по- дълга от 5-ата на ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #17 Отговорено 21 Март, 2019 Той автора още се колебае. Кой знае какви автомати е карал, щом не ги харесва. Акорда е за лежерно круизване, а не за стремглав спринт. И принципно кола с 10+ кила на конска сила не е за буйстване, но автомата с 2.0 на Акорд 6 определено тръгва по-жизнерадостно от ръчката. вече от 160 нагоре, няма много вътък, но 200 си ги държи, макар и бавно достижими. Страхотна кола е. Отне ми 5 години да се реша да я продам и нямаше да го направя, но исках комби. Новият и собственик още ми е френд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #18 Отговорено 21 Март, 2019 преди 15 минути, kvd74 написа: Тази е с врата отзад и има чистачка на задното стъкло : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452&slink=a97186 тази не: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544464778074603 виж отварянето на багажника. Чистачките са си две отпред, дясната е по-малка и по- надолу и не се вижда много. Волана едва ли е обръщан, но... Не знам точно какво да се гледа, предполагам коша зад мотора за изхода на кормилния прът и серво помпата на спирачките по- нагоре, ако ме разбираш. 2.0 е по- приятния мотор, автомата също. Не съм сигурен, но последната 4 скорост на автомата е по- дълга от 5-ата на ръчната. Благодаря за разясненията Добре де предполагам е възможно кола карана в Германия да е ръждива, а в събота моят майстор от Горна Баня ще я погледне обстойно. Вече му цитирах за съветите ти за коша зад мотора и др. Поддръжката ме притеснява на автоматика..., явно на Хонда се здрави щом казвате!!! Всичко двуцифренно като ремонт не е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #19 Отговорено 21 Март, 2019 преди 8 минути, ceco_accord написа: Той автора още се колебае. Кой знае какви автомати е карал, щом не ги харесва. Акорда е за лежерно круизване, а не за стремглав спринт. И принципно кола с 10+ кила на конска сила не е за буйстване, но автомата с 2.0 на Акорд 6 определено тръгва по-жизнерадостно от ръчката. вече от 160 нагоре, няма много вътък, но 200 си ги държи, макар и бавно достижими. Страхотна кола е. Отне ми 5 години да се реша да я продам и нямаше да го направя, но исках комби. Новият и собственик още ми е френд. Харесвам ги - притесняваме ако се счупи да не е супер скъпо за оправяне Карал съм Оутбак 2017 и А8 4.2 куатро автоматици, но само 7-8 пъти. Аз не искам да съб супер бърз, а да не се влача Може да прозвучи странно, но с това Пежо -от подписа ми, където го имам в момента ходихме до Варна с приятел и той по-средата ми казва...я слезни да покарам бе това как вдигна 190+ не е истина Дано сивата да е читава отодлу, иначе има стойка и газта да е качествена-ще ми донесе документи относно...рейката, компютърът какъв е и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #20 Отговорено 21 Март, 2019 А8 4.2 е по-добро от Акорда - смятам че знаеш. Аутбек 3.0 2008-ма пробвах, че му бях мераклия. Собственика му караше след мен моя Акорд 6. Като спряхме ме пита колко коня е Акорда и като му казах 147, ме изгледа странно и рече "Е къде са моите 100 коня горница? Той върви колкото Бека ми". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #21 Отговорено 21 Март, 2019 Е няма да ги коментираме Ауди-та нямам възможност и не искам да се занимавам с тях Субарутата много се чупят.... май единственият здрав е Форестър от 2002. Двам колеги си взеха аутбаци и го ядоха яко ... Много се чупеха и не можеха дълго време да го оправят едното. Добре де тоя автоматик е безспорно по-удобен Но задължително 2.0 и нагоре трябва да е двигателя си мисля аз ама ако се счупи - цените как са? (За тези на Хонда говорим)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #22 Отговорено 21 Март, 2019 Еми, никой не знае. Не е имало такъв случай във форума. На моята и се прецака клемореда и мотора гаснеше няколко пъти в движение. Тоя номер ми го прави 3 пъти и после си я карах още 5 години без никакви последствия. Познай какво се случва ако е ръчка или нормален автомат в тази ситуация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #23 Отговорено 21 Март, 2019 В никакъв случай не е хубаво това. Клемореда какво е и за какво служи? И този автомат на хонда какъв е, че да не е нормален? Това на ръчка може ли да се случи - просто за информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #24 Отговорено 21 Март, 2019 Дърт съм за купета вече, макар и без жена и деца Но не мога да не оставя това тук: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542996232942708 Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #25 Отговорено 22 Март, 2019 Преди 16 часа, Geronimo82 написа: Клемореда какво е и за какво служи? И този автомат на хонда какъв е, че да не е нормален? Това на ръчка може ли да се случи - просто за информация. Клемореда е оная джаджа, която се управлява и намира под контактния ключ, с който палиш колата. Може и на ръчка да се случи. Хондовият автомат принципно е с устройството на ръчна кутия (с валове и зъбчатки), но вместо синхронизатори има пакети фрикционни дискове, а вместо съединител - хидротрансформатор. Управлява го компютър, чрез налягане на маслото и по зададен алгоритъм и данни от няколко сензора. В ръчен режим го командва водача, чрез скоростния лост (с + и -) и ако нещо е извън параметрите, кутията просто не го изпълнява. Автомата се води "честен", тоест в ръчен режим не сменя сам горна предавка (може да държи мотора в червения сектор), но при падане на скоростта, сам намаля предавките, а при спиране сам вкл. първа. Ръчният режим е удобен и за стръмни баири, тръгване от лед и за моторна спирачка. Агрегатът е дуракоустойчив и не случайно, аналогичен (с 1 предавка повече) се ползва и в следващите 7-мо и 8-мо поколение Акорд и др. Видеото е за следващата генерация, с 5 скорости. Иначе всичко е същото, като на Акорд 6. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #26 Отговорено 22 Март, 2019 Моите 5ст.: Препоръчвам 2.0 автомат. Кутията е неубиваема при нормално каране и обслужване. Ако няма ритане при включване на R и D, и ако не боксува при превключване на предавки, ще надживее всичко останало по колата. Относно предавките - на 4-та на 4-степенния автомат и скорост 120км/ч оборотомера е с 300 оборота по-малко, отколкото ръчката на 5-а (това на CR-V). Тествал съм Акорд 1.8 автомат - динамиката му е по-слаба от на CRV 1 автомат 128 коня. Сигурно пропускам нещо, ама питайте. После, Съединителят на ръчната кутия е хидравличен, няма жило и не се регулира. Най-често срещаните проблеми на Акорд 6 (освен ръждата) са съединител, задни лагери на колелата и клеморед (евентуално главно реле). 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MTM 0 #27 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Здравейте на всички 🙂 по-повод тази обява:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314&slink=a97186 точно преди 1 месец и аз звънях на продавача, обясни ми че колата е карана от баща му, че била стояла в гараж и кабелите били изядени от мишки 🙂 което ми се видя не смешно а малко тъпо защото всички знаем онези лафове за патериците за пенсионерите и т.н.т. отказах се от нея дори без да я гледам само заради тези небивалици. Ако си решил да я купуш тази кола за 3800 само един съвет като новак в този форум, прегледай всичко ама всичко защото сам знаеш че 1 вото обслужване - ремъци ролки филтри ако има някой друг тампон биалетки, някой друг носач 🙂 неминуемо дискове накладки ще е още 1000 лева, а и като е с газова и то идваща от Германия .. на дали е стояла в гараж (лично мнение) по-добре е ти сам да си сложиш газ 🙂 Нека майстора ти прегледа и компресията на цилиндрите препоръчително! Успех от мен с покупката на хонда 🙂 аз избрах 147 к.с 2000 По добре 147 к.с от колкото 136 или 116... Редактирано 22 Март, 2019 от MTM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #28 Отговорено 22 Март, 2019 Колега благодаря ти много за информацията. На мене не ми спомена нищо за кабелите, но се съмнявах че намало толкова много дори и по телефона. Не я е намалил уж е на зор, ама не много май. Предадох информацията на моя майстор. Газта й е слагана в България и каза че ще носи и документи. Стоял е в гараж година и половина, от както я е имал баща му за преди това незнае. Да и аз предпочитам 2.0 със 147 кончета ще кажа какво е станало в неделя като я прегледаме. Поздрави Ако ви попаднат читави обяви пускайте тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #29 Отговорено 22 Март, 2019 Здравей колега, притежавам 6-та 2001г. 1.8 бензин, изминал съм около 80 000км..никакви ядове по мотора ОБСЛУЖВАН ВИНАГИ, НАВРЕМЕ. КОМПРОМИС НЕ ПРАВЯ, сменил съм 4 дискове, накладки, вс ремъци, водна помпа 2 шарнира и предни спирачни апарати - Внесена е от Германия!! Нямам ръжда или ако има някъде, то тя е незначителна...Това е един практичен, икономичен, динамичен автомобил, които ще те откара от точка А до т. Б . Много силен климатик, силно парно!! На пук на злите сили пу-пу да не ми е уроки, онзи ден с бензин ОТ РОМПЕТРОЛ зареждам- 95 октана я свалих на 9.5 / 100км градско!! Извън града съм я свалял и на 6.5, иначе 10-11 градско 7.5 извън града, НО МНОГО ЗАВИСИ ОТ ПОДРЪЖКАТА на мотора и от СТИЛА НА КАРАНЕ! Като цяло 6-тата на Акорд е здрав автомобил. Тези акорди по 2000-3000лв не ги гледай, изчакай, събери някой лв и за около 4000 ще намериш доста читав...ТЪРСИ ХОНДА ДА Е КАРАНА САМО НА БЕНЗИН после слагай газ - не правят реглаж на клапани а мазалото там е тежко!! Такива нов внос на по 400 000км и да горят 1л/ масло на 1000км бягай надалеко..Нали се сещаш че за 2000лв ще оцелиш късата клечка, не купуваш Сивик 5-та Късмет ти пожелавам! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #30 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Благодаря за ценните съвети колега Хубаво е, че подръжката им е евтина и това още повече ни задължава да я правим Има една много запазена нов внос, няма газ и е от Германия https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540998412460084&slink=aa20rb в неделя ще видя тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314 - че колегата отгоре се в свързвал вече с него, но казал по телефона, че мишки изяли кабелите хаха - ще коментирам след огледа моят майстор. Газта тук е слагана в България преди около 2 год. тази е симпатична, но е на доста километри и както каза друг колега се вижда, че е сменян скоростният лост и ще звънна да питам газта кога е слагана и имаше коментар, че може и да е със сменен обратен волан и е доста пъти намалена: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542223050961452 Поздрави и чакам коментари Редактирано 24 Март, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #31 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Привет колега и успех с избора (според мен не си сбъркал). И аз карам втора такава (първата катастрофира и стана тотал щета заради каско). Вече 150 000км съм безкрайно доволен. Само че да дам няколко съвета преди да си напавил избора. 1. Задължително гледай да има Круиз Контрол - незаменим е и повече никога няма да се взема кола без (немския нов внос от къщата няма) 2. Силно препоръчвам да е с Климатроник, вместо врътките. По красива е и е по-голямо удобството (Немския нов внос от къщата няма) 3. Имат много удобен и трудно намираем Подлакътник - силно препоръчвам (само 5-вратата от София го има) Какво да гледаш за модела: 1. Провери дали задните врати се отварят че дръжките им се чупят често. Трудни за намиране са. 2. Също дали и 4-те врати се заключват и отключват. 3. Често имат проблеми с кормилната уредба - хидравлична помпа, маркуч високо налягане, рейка. Може като е запалена да отвориш казанчето за хидравличната течност ид а видиш дали има балончета (т.е. взима въздух от някъде). Също течовете подсказват за проблеми 4. Имат ел. антена на радиото която почти 100% няма да работи (пусне ли се радиото се показва нагоре сама) 5. Понагоряват си масло. Може да погледнеш гърнето дали е омаслено отзад. На сивата немска виждам че е сменено с някакво друго защото стои по ниско и самите изходи са твърде близо един до друг. Конректно за обявите, немската от автокъщата бих я пропуснал, сивата немска съм почти убеден че е ръждива само по снимки. Примерно заден десен калник има съмнителни точки по него а и това с кабелите... По-скоро бих погледнал хеч-а ако трябва да е между трите, въпреки че не ми допада формата му поне на мен И двата мои автомобила са 1.8 на газ и сме правели доста сверки с 2.0. Разлика може да се каже че няма нито във вървеж, нито във разход. Т.е. ако си харесаш 1.8, нека не те притеснява. Редактирано 22 Март, 2019 от Duch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #32 Отговорено 22 Март, 2019 (Редактирано) Мерси много майна аз съм от Пещера по принцип да кажа...уволних се в казармата в Пловдив на пл. Съединение. Много ценни съвети Еми те разликата им е 11 коня, което не е много по принцип Според мене е по-важно колко живи са останали от тях хахахаха Всичко си копирах да съм подготвен Искам да кажа, че съм много доволен от всички коментари тук - не очаквах толкова точни и добри съвети в този период от време Да определено седана има по-добра стойка от хечбека А круиз - контрола не го ли имат само автоматиците? Карал съм и нови коли за малко, но не съм го използвал - какво му е преимуществото ? Пише си какво означава, но ще е по-добре човек с опит в това да ми го каже Поздрави Редактирано 24 Март, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #33 Отговорено 23 Март, 2019 Поддържа зададена скорост. На дълъг път е полезен, понеже при монотонно шофиране може да си махнеш крака от газта. От бутоните на волана може да отнемаш или увеличаваш скоростта, а зададената помни до гасенето на двигателя. При пипване на спирачката се деактивира, но после може да го активираш отново и колата ускорява до зададената скорост сама. Има го и при "ръчките", но автомата му пасва далеч по-добре, понеже сам си сваля предавки за да доускори. Примерно, цъкнал си го и си круизваш със 140 по магистралата. Някой те засича, ти намаляваш със спирачката до 70, а като пред теб е свободно, просто го активираш отново и той си гони зададените 140. Автомата сваля предавка и нещата се случват по-бързо, а с ръчката си чакаш на 5-а или трябва ти да смениш на по-ниска, за да ускори по-чевръсто. Вярно е че 2.0 гори колкото 1.8, но за вървенето не е така, понеже разликата идва не само от конете, а и от въртящия момент на 2-та мотора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #34 Отговорено 23 Март, 2019 (Редактирано) Колегата има право, но все пак не е нещо драстчино, за което би съжалявал. Споменах го за дане се ограничаваш. 1.6 силно отпада но другите два са взаимозаменими. А за круиза, може да познаеш дали колата има по това дали има копчета на волана от дясно. Да си кажа честно понякога и в града го ползвам по дългите булеварди за да не следя скоростта. А инче колегата е обяснил добре, запомня скоростта и я поддържа. Едиунствено не намаля, например по нанадолнище, но това си доста напреднала технология :)) И по-горе някой беше писал за ресурса на газ. Напълно е прав. Тази която карам сега, се регулират клапаните на всеки 20 000км на газ, масло на 10 000 и въпреки това след 100 000км на газ счупи клапан. Просто си нагарят. Така че наистина е добре да внимаваш като взимаш такава на газ. По - добре без и ти да знаеш какво си сложил че има големи сбирщайни с тези турски/полски части и майстори от квартала. Редактирано 23 Март, 2019 от Duch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #35 Отговорено 23 Март, 2019 Да с неподходящо газово съборен комплект от турски и полски части на 40-50 хил приключваш,по точно отиваш на ремонт.С добро газово и масло което в никакъв случай не е 10на40 ресурса се увеличава многократно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #36 Отговорено 29 Март, 2019 Ей научих доста неща, благодаря ви Гледах я сивата, но имаше доста външни забележки. Моят майстор я погледна обстойно. На двата калника има ръжда малко, но не от корозия, а от неопряване на драскотина, също и предната броня от ляво беше задрана, но отдолу доста, доста добре. Никаква ръжда нямаше отдолу. Двигатела поддържан и работеше добре. Автоматичната антена също работеше, както и нямаше проблем с вратите. Кофти е само, че е с изтекли транзитни номера, а колата се води на бащата на момчето и той щял да си идва на 20 април. Намали я на 2700 като трябва да се плаща екотакса. Външните забележки са за около 500 лв. - 3 детайла и + смяна на съединител - около 400 лв. е - за работа незнам точно. Майсторът ми отвори и капачката на маслото, докато работеше колата - каза ми- "Така недей да правиш" Общо взето технически даде много добра оценка, но детайлите също са много Какво масло е най-добре да се използва за тази генерация и ако е използвано преди 10 w 40 и се започне с 5 дали ще е голям проблем? И моля ви ...кажете за автоматиците- че се оглеждам с тези задръствания в София-та - какво е осблужването - кога се прави и колко струва. При покупка какво да се гледа и как, че да не се счупи скоро и ако се счупи колко ще струва-ремонт или покупка и намират ли се лесно. За рециклиране тук май не е удачно да се говори. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geronimo82 0 #37 Отговорено 29 Март, 2019 Колеги нова прясна обява на тази хубавица: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11553861923865003&slink=ad0t5h До сега говорих с човека. Имал е доста хонди и по принцип е фен на японските автонобили. Автоматичната кутия е поддържана при Супер Любо - така ми каза продавача. Тук бил познат с това прозвище и е от селце до Русе. Подръжката на автомата е само смяна на масло ли? Газовата не се сети на момента каква е, но спомена турски изпарител. Той я е сложил като я взел преди около 5 год. Клапаните ги е регулирал, понеже е запознат с това - карал е 2 хонди преди това. Каза, че няма катализатор и на негово място има нещо като гърне-тип пура- правена му е в София, понеже като я закупил видял, че лампата за чека с спряна и е нямало ламбда сонда- той е сложил тогава след манипулацията с катализатора и не му е светвала след това. Чакам коментарите ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #38 Отговорено 29 Март, 2019 Познавам Любо - селцето е Мартен. Занимава се с автоматици (всякакви) от миналия век. За автомата няма да се повтарям. Това дето е на мястото на катализатора е резонансно гърне, за да не бърка работата на мотора. В него се навива и втората сонда - вероятно собственика това ти е обяснил. Моят също се предаде, но и сложих нов преди да я продам. Колата изглежда добре. Моята беше същата, но с плюшения салон. Отивай утре да я гледаш (с парите). :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #39 Отговорено 30 Март, 2019 Quote Газовата не се сети на момента каква е, но спомена турски изпарител. Интересно карал Хонди запознат е с тях знае че трябва да се внимава с газовата, а слага най ефтината газова,защо ли явно се грижи много добре за тях.Ако нистина се грижиш за колата и несмяташ просто да е следващата няма да натикаш най-евтината газова,а другите части ако е сменял такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #40 Отговорено 30 Март, 2019 За газовата определено са спестени пари дори и без да каже. Така да ми бърка в очите да видя зареждачка на броня и то отзад...:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове