Jump to content
IBM

Газифициране на К20

Recommended Posts

Колеги, много моля да споделите опит с газификация на К20 (2005). Искам да сложа газова уредба висок клас като бюджета ми е 1 300 лв. макс.

Моля да ми препоръчате читав газаджия в София, който е слагал газов инжекцион на този двигател. Имам добри предишни впечатления от Лавато, но не знама дали би работила добре и на този двигател. Благодаря предварително на всички отзовали се.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ловато , ще работи отлично , стига да е с бързите (КР) инжектори.И много други марки ще работят добре , стига да ти е свестен газаджията!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всяко газово ще роботи добре стига газаджията да знае как роботи Хонда. Повечето си мислят че това и някво Голфче  и ти оцапват колата  а ти късно го разбираш.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето тук са споменати газаджии в София

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спрях се на сервиз -  Progas - София и на уредба висок клас Романо без OBD за 1 000 лв. Момчето, което ми беше препоръчано каза, че за този двигател не е необходимо да е OBD, което до колкото разбрах е някаква директна връзка с компютъра. Ще споделя мнение, след като я инсталират.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е Романо за 1000лв внимавай мисля че ще спестят доста и част от газовото няма да е от марката всяка част трябва да е с щампа Романо дори пълначката.Ако имаш възможност да е с ОБД е в пъти по добре съветвай се и с други които поставят тази марка.Обикновено препоръчват по евтиното защото надценката  и печалбата е по голяма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, модела на уредбата  е следният - http://progas.bg/висок-клас-romano-eco Проверих в още 2-3 сайта и там също е от порядъка на 1000-1050 лв.

Иначе, другия вариант на Романо е около 1 300 лв. и ако не е от такова значение това OBD, бих изхарчил разликата за други подобрения по колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз бих избрал това

Газов инжекцион Romano AIS OBD 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Промоция : 1250лв !

заради това  5 години/150 000 км безусловна гаранция на цена 1250лв !  

Аз съм с такава Romano AIS ECO 4 цил и съм много доволен нямам OBD ако имах нямаше и да се замисля обяснено е тук с синия шрифт   защо  http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio

 

Но все пак внимавай нагледал съм се на супер маркови уредби на които само едната част е от марката

Edited by CARPERA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз съм с българското БСМ (реално само софтуера е български) за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа дори в лютеницата. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. Всичко беше сложено за ден, донастроено след около 1000км, бутилка около 50 литра на мястото на резервната гума. 2.4 мотор. 

Edited by sashua
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, sashua написа:

Аз съм с БСМ за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. 

Демек сме глупаци...?:thumbs2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми както искаш го разбирай, аз казвам, че не е редно да се робува на дадена марка, а да се избере правилния майстор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прогаз е добър избор , даже много добър.Въпреки това попитай дали работят с Ловато.Романо имат един невидим на първо време недостатък.Това че работят с единични инжектори означава 10 връзки на тънки маркучи със скоби, 8 между разпределителя и инжекторите и два между разпределителя и МАП сензора.В един момент някоя винаги почва да изпуска по-малко и колата да мирише на газ.На ловато изпарителя работи по-прецизно, Романо държи пък на повече мърсотия.OBD  общо взето не ти е нужно, функцията му е да коригира сместа  ако стане бедна или богата и да не ти светне чека.При добра настройка това може да стане само ако заредиш лоша газ и в този случай се вдига разхода за да компенсира.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за мненията.

Българска газова няма да си сложа ако ще на половин цена да ми я дават.

Иначе, явно съм го решил и нямам време за размотаване. Понеделник съм при Прогас да слагам Романо без OBD. Ще направя последна консултация с тях преди да взема крайното решение. Ще искам да ми съпоставят плюс и минус между Газов инжекцион Lovato Smart 4 цил. и Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил.  Предвид, че са някакви официални на Романо, сигурно ще ми я изрекламират, но така или иначе не съм компетентен да знам, коя е по-добра реално.

Тази на Лавато, мисля, че е същата, която монтирах на Сивик 7  преди това. Карах 4-5 години (90 хил.км) без абсолютно никакви проблеми, но все пак Сивика беше 1,6 - 110 коня и може би това е от значение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ловато Смарт го има в два варианта , със нормално бързи инжектори (квадратни като форма) , и с бързи(кръгли).За К20 са подходящи бързите , разликата в цената не е голяма.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Важното е че колегата взе правилното решение,ще има едно на ум при слагането на уредбата ще провери какво са му сложили.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще пиша след монтажа за информация. Все пак, трябва да се знае къде трябва да се ходи и къде не.

Благодаря за съветите!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.03.2019 г. at 19:59, CARPERA написа:

Ако е Романо за 1000лв внимавай мисля че ще спестят доста и част от газовото няма да е от марката всяка част трябва да е с щампа Романо дори пълначката.Ако имаш възможност да е с ОБД е в пъти по добре съветвай се и с други които поставят тази марка.Обикновено препоръчват по евтиното защото надценката  и печалбата е по голяма.

Колега, прав беше. Спестиха ми няколко части на Романо за сметка на други. Бутилката ми е MCM В.Търново. Това, което е на самата бутилка, мисля, че му казват евроклапан е на Атика (Турско) и някакви кабели друга марка. Всичко останало поне по Приемо-предавателен протокол е  Романо. Незнам дали това би влошило работата на системата, но за сега всичко е наред. Като цяло съм с добри впечатления от хората в сервиза, но все пак има малко и разочерование, тъй като в сайта им пише, че всики компониенти по системата са, цитирам: Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Та, май малко подвеждащо, но се надявам да нямам проблеми.

Тъй като имат вид на точни хора, според мен е добре да си оправят инфото в сайта, иначе това, че има други части не са го крили, тъй като са го описали в Приемо-предавателния протокол, но все пак при свършен факт :)

Като игнорирам горното, бих ги препоръчал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега разбра ли откъде идва промоцията.Как да няма значение  турския струва 60 лв а италянския тройно повече и е с 5 степенна защита,това е часта отговорна за бомбата в багажника ти ,аз бих настоявал да ми сложат обещания на Романо. Турския едва ли е толкова добра изработка от него зависи много работи най вече там има налягане. Търновските бутилки са добри но все пак не е това което са писали.Провери всичките части ,ако са ти сложили от черните а не сивите дюзи са също по евтините на Романо. Виж изпиаритела какъв е ,рейката,двата филтъра,пълначката,всичко трябва да е Романо . Провери не само по протокол виж ги частите,това го прави уж голям сервиз а какво остана малките.Най фрапантния случай е на мой приятел обещана газова Ловато,след монтирането и последващ оглед нищо Ловато чести само втора употреба. Може да качиш снимки на протокола и частите,да видим кое и как.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Сега разбра ли откъде идва промоцията.Как да няма значение  турския струва 60 лв а италянския тройно повече и е с 5 степенна защита,това е часта отговорна за бомбата в багажника ти ,аз бих настоявал да ми сложат обещания на Романо. Турския едва ли е толкова добра изработка от него зависи много работи най вече там има налягане. Търновските бутилки са добри но все пак не е това което са писали.Провери всичките части ,ако са ти сложили от черните а не сивите дюзи са също по евтините на Романо. Виж изпиаритела какъв е ,рейката,двата филтъра,пълначката,всичко трябва да е Романо . Провери не само по протокол виж ги частите,това го прави уж голям сервиз а какво остана малките.Най фрапантния случай е на мой приятел обещана газова Ловато,след монтирането и последващ оглед нищо Ловато чести само втора употреба. Може да качиш снимки на протокола и частите,да видим кое и как.

Ще кача снимки в близките дни. Тъй като не разбирам много, незнам къде да снимам дюзите, под пластмасовия капак на двигателя ли? До колкото те разбирам, за да бъдат дюзите "бързодействащите дюзи Romano FAST 2" , както са описали в сайта трябва да са сиви, така ли? Ако са черни, не са това, което са описали в сайта, така ли?

 

Цитирам: "Моделът Antonio Injection System (AIS) е най-новата система газов инжекцион на водещият италиански производител Romano. В резултат на дългогодишният опит на фирмата е създаден сложен компютър със софтуер, покриващ стриктните изисквания на съвременните автомобили с Euro 3,4,5 стандарти за вредни емисии в новите автомобили. Това в комбинация с бързодействащите дюзи Romano FAST 2 , гарантират прецизно впръскване на горивото в двигателя, което запазва динамичните характеристики на автомобила и осигурява оптимален разход. 

Иначе, когато си взимах колата, след като попитах,  ми обясниха, че евроклапана (ако така се казва) отзад на бутилката е Атика, защото на Романо не били толкова надеждни. Странно ми се видя това обяснение, но тъй като за първи път чух тази марка Атика, не успорвах и взех обяснението за ок. В последствие видях, че е турска марка и съм почти сигурен, че не може да е по-надеждна от на Романо. Кво да ти кажа....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много плоска лъжа сравни цените на турския и този  на Романо и ще разбереш.Защо не ти сложиха Ловато ,ЛандиРенцо а най-евтиния турски, и защо не ти свалих от цената и на по-евтината бутилка и по -евтиния клапан,и незнам още колко от други работи са спестили.За да не спамим темата пиши на ЛС  за да ти кажа всичко.

 

Това е инжектора

http://elenagas.com/shop/газов-инжектор-Romano-Fast2

 

Ето ги видовете 

http://ipgas.bg/romano

  • Thanks 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

А какво ще кажете за BRC ГИ за същия двигател?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е BRC всичко ,а не обещано едно  сложени ефтини турски заместители.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само бутилката се очаква да е турска.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Повярвяй нагледах се на сглобки само маркови и очаквани, сложено боклуци.

За твоя мотор трябва голям изпарител за повече коне и бързи дюзи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как мога да разпозная оригинал от заместител?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emz, BRC е най добрата АГУ която се монтира и на всички нови коли поне тук в Италия. Аз съм карал пет Хонди всички с BRC, три от които аз съм монтирал (сервиза не лично) Никога никакви проблеми. Акорда който купих е от нов с BRC на 250хкм. продавача ми каза, че не е сменял нищо по уредбата. Що се касае до бутилката тук монтират полски но сондата е винаги оригинална. Така че бутилката която е едно парче желязо няма значение каква е. За да си сигурен, че няма да е менте отиваш в сервиз на марката. Романо тук го хвалят много, но пък тук в Италия е най евтината уредба. Успех в избора ти. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като споменах заместител  визирам  замяна на оригинална част с много по-евтина и от друга марка.

Бутилка каквато си избереш важно е да е нова,има и много добри Български.BRC,Романо много добри газови важни са после настройките ,и  компонентите отговарящи на твоя двигател.

В темата на колегата и газовата на промоция го бяха метнали с турски мултиклапан и малък изпарител. Това беше промоцията слагане на по-евтини части.

Мога да помогна както в случея с колегата,накрая сложиха частите които трябва,да не отклоняваме темата пиши на ЛС.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Монтираха ми BRC Sequent 32 OBD. Засега съм много доволен! :)

Edited by dindin
Офтопик в мнението.
  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×