Jump to content
Deyancho

Honda CR - V 2.0i бензин 2006 катализатор

Recommended Posts

Здравейте колеги .От доста време се занимавам с хонди .По някоя и пускам за продажба от Швейцария в графата продава.Имам приятел в Лугано , Швейцария , който ми ги праща.Имам следния въпрос относно катализатора на CR - V 2.0 бензин  втора генерация ФЕЙСЛИФТ КОЯТО Е С 2 ЛАМБДИ СОНДИ.Какво се случва като си замине катализатора ?

 

 1.Слага се резонантно гърне , но сондите трябва все пак да се ключат някъде ?

2.Алтернативен същия катализатор на по евтина марка ми предложиха ?

 

Моля за помощ и компетентно мнение за решение на проблема с 2 сонди , защото когато е с 1 знам какво се прави и как става хубаво .

Лек и успешен ден !

0899866671 - Деян

kalfa@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор.

Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да поръчвам този 

https://www.autopower.bg/катализатор-bm-catalysts-honda-cr-v-2-rd-2.0-bm91057h-g7341c331-i23999773.html?fbclid=IwAR2bEc8d0mc4iyfSbwc5tVh92KhVRPvOShV62TLw2XGiPF8t6PPDBzscFGY#description

някои ако има мнение да кaже да не се набутам :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да вметна, че за фейса са различни.

Направете справка с търговеца и ако трябва с майстор накакъв.

Отделно ламбдите ако са изправни - ок, но при фейса едната е широколентова.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Този иБейския линк е с ОЕМ номера койте в българската обява дадена от колегата по горе.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е.

Коментирам, защото колегата с вноса е казал фейслифт, а другия даде линк.

Тези от линка и ибей са:

година на производство до:

12/2004

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че каза колега феислифт е моята.Явно ще търся друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска замерих температурата преди и след катализатора има разлика от около 60 градуса.Вече съм почти убеден че е запушен.Някои други мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.ebay.co.uk/itm/PETROL-D3-TUV-Catalytic-Converter-Oxygen-Sensor-Cleaner-fits-HONDA/263312992596?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо им нямам вяра на такива продукти.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес звънях на няколко места и на някой и ми предложиха да сложат универсален катализатор някои запознат ли е с тях добра идея ли е?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. 

 

edit:

Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. 

Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби.

Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено.

 

edit 2:

Сетих се още нещо важно.

 

Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ...

 

Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда.

Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.

Редактирано от Krasi-mir
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от ebay  е до 2004 само моята е 2005 феислифтовата и явно там има разлики.До колкото гледам се реже катализатора и се слага универсалния на негово място цените варират от 60 до 300лв в интернет.Тези който ми предложиха бяха за 180 и 300лв с включена работа ("може би" и те не бяха сигурни :D).Но каквото чета универсалните не си покривали обявените стандарти копуваш го евро3 пък и 1 не покрива. Утре ще отида при хвален от форума човек който ремонтира  испускателни системи и ще се реши на място нов ли универсален ли или резонаторно гърне.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В краиан сметка го свалихме но катализатора изглежда добре поне по мойте стандарти даже си се вижда светлина през него.Колата несъм я тествал на дълъг път с големи скорости още но за момента е една идея по откликваща.Дано пробле3ма все пак да е бил в катализатора.

kat1.jpg

kat.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, в крайна сметка, сложихте ли го пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се е отпушила, явно не. :)

Интересно със сондите какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз това се чудя:dunno: плюс това аз не виждам никакъв проблем в катализатора, изобщо защо реши да го ровиш него?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е с резонаторно гърне,но катализатора наистина изглежда ок.Проблема е че колата не върви извънградско едвам дигам 140 и на баири се мъчи и скорота пада единствена грешка която е изкачала е P0420 за катализатора и сондата е сменяна.Остана това само или поне аз друго не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, zmiata29 написа:

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

И на двете е еднакво.

преди 8 минути, Krasi-mir написа:

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Как да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз го разбрах случайно.

Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна.

 

Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата.

 

п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.

Редактирано от Krasi-mir
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×