Jump to content
Deyancho

Honda CR - V 2.0i бензин 2006 катализатор

Recommended Posts

Здравейте колеги .От доста време се занимавам с хонди .По някоя и пускам за продажба от Швейцария в графата продава.Имам приятел в Лугано , Швейцария , който ми ги праща.Имам следния въпрос относно катализатора на CR - V 2.0 бензин  втора генерация ФЕЙСЛИФТ КОЯТО Е С 2 ЛАМБДИ СОНДИ.Какво се случва като си замине катализатора ?

 

 1.Слага се резонантно гърне , но сондите трябва все пак да се ключат някъде ?

2.Алтернативен същия катализатор на по евтина марка ми предложиха ?

 

Моля за помощ и компетентно мнение за решение на проблема с 2 сонди , защото когато е с 1 знам какво се прави и как става хубаво .

Лек и успешен ден !

0899866671 - Деян

kalfa@abv.bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор.

Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз мисля да поръчвам този 

https://www.autopower.bg/катализатор-bm-catalysts-honda-cr-v-2-rd-2.0-bm91057h-g7341c331-i23999773.html?fbclid=IwAR2bEc8d0mc4iyfSbwc5tVh92KhVRPvOShV62TLw2XGiPF8t6PPDBzscFGY#description

някои ако има мнение да кaже да не се набутам :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Само да вметна, че за фейса са различни.

Направете справка с търговеца и ако трябва с майстор накакъв.

Отделно ламбдите ако са изправни - ок, но при фейса едната е широколентова.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Този иБейския линк е с ОЕМ номера койте в българската обява дадена от колегата по горе.

Edited by zmiata29

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, така е.

Коментирам, защото колегата с вноса е казал фейслифт, а другия даде линк.

Тези от линка и ибей са:

година на производство до:

12/2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре че каза колега феислифт е моята.Явно ще търся друг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска замерих температурата преди и след катализатора има разлика от около 60 градуса.Вече съм почти убеден че е запушен.Някои други мнения?

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.ebay.co.uk/itm/PETROL-D3-TUV-Catalytic-Converter-Oxygen-Sensor-Cleaner-fits-HONDA/263312992596?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо им нямам вяра на такива продукти.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес звънях на няколко места и на някой и ми предложиха да сложат универсален катализатор някои запознат ли е с тях добра идея ли е?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. 

 

edit:

Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. 

Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби.

Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено.

 

edit 2:

Сетих се още нещо важно.

 

Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ...

 

Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда.

Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този от ebay  е до 2004 само моята е 2005 феислифтовата и явно там има разлики.До колкото гледам се реже катализатора и се слага универсалния на негово място цените варират от 60 до 300лв в интернет.Тези който ми предложиха бяха за 180 и 300лв с включена работа ("може би" и те не бяха сигурни :D).Но каквото чета универсалните не си покривали обявените стандарти копуваш го евро3 пък и 1 не покрива. Утре ще отида при хвален от форума човек който ремонтира  испускателни системи и ще се реши на място нов ли универсален ли или резонаторно гърне.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

В краиан сметка го свалихме но катализатора изглежда добре поне по мойте стандарти даже си се вижда светлина през него.Колата несъм я тествал на дълъг път с големи скорости още но за момента е една идея по откликваща.Дано пробле3ма все пак да е бил в катализатора.

kat1.jpg

kat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де, в крайна сметка, сложихте ли го пак?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом се е отпушила, явно не. :)

Интересно със сондите какво е станало.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз това се чудя:dunno: плюс това аз не виждам никакъв проблем в катализатора, изобщо защо реши да го ровиш него?

Edited by zmiata29

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега е с резонаторно гърне,но катализатора наистина изглежда ок.Проблема е че колата не върви извънградско едвам дигам 140 и на баири се мъчи и скорота пада единствена грешка която е изкачала е P0420 за катализатора и сондата е сменяна.Остана това само или поне аз друго не се сещам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Edited by Krasi-mir
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, zmiata29 написа:

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

И на двете е еднакво.

преди 8 минути, Krasi-mir написа:

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Как да го проверя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз го разбрах случайно.

Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна.

 

Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата.

 

п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ок малко ъпдеит, колата се поотпуши малко, но малко предполгама че се дължи просто на това че няма съпротивлението на катализатор.Може да сменя и задното гърне(то може ли да бъде сменено с резонаторно за по директно изкарване на газовете) средно нямам до колкото виждам.Грешката пак излезе но вече мисля че е от сондата(тъи като доста хора се оплакват от нея).Другото което мисля да проверя е и цедката на втек клапъна дали е задръстена.Незнам колата ли е тежка или аз очаквам много от този модел с какви скорости карате извънградско и на ниски баири минавате ли на по ниска предавка ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как така нямаш средно гърне? Колкото повече "рационализации"  правиш по тия кола тъпкана с електроника и датчици, толкова повече рискуваш да заприличаш на гърмяща коледна елха и накрая като теглиш чертата :confused: парите който си дал за този ефект, ще са толкова колкото да си възстановиш системата. От опит ти казвам, не се занимавай с експерименти да превърнеш колата в трактор, нито е толкова скъпо нито сложно, дори и с втора употреба.

Edited by zmiata29
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CONVERTER-CAT-TYPE-APPROVED-OEM-QUALITY-FOR-HONDA-HA6027T/233014313922?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3ACR-V&epid=26003792084&hash=item3640bc43c2:g:zA8AAOSwa~Fb9LjH:rk:115:pf:0

Ето един евтин катализатор, пише, че е до 2006г., въпреки, че на твоя май нищо му няма, намери едно средно втора употреба или ново и смени задното и Ша си караш и шси пеИш!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×