Jump to content
Deyancho

Honda CR - V 2.0i бензин 2006 катализатор

Recommended Posts

Здравейте колеги .От доста време се занимавам с хонди .По някоя и пускам за продажба от Швейцария в графата продава.Имам приятел в Лугано , Швейцария , който ми ги праща.Имам следния въпрос относно катализатора на CR - V 2.0 бензин  втора генерация ФЕЙСЛИФТ КОЯТО Е С 2 ЛАМБДИ СОНДИ.Какво се случва като си замине катализатора ?

 

 1.Слага се резонантно гърне , но сондите трябва все пак да се ключат някъде ?

2.Алтернативен същия катализатор на по евтина марка ми предложиха ?

 

Моля за помощ и компетентно мнение за решение на проблема с 2 сонди , защото когато е с 1 знам какво се прави и как става хубаво .

Лек и успешен ден !

0899866671 - Деян

kalfa@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор.

Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да поръчвам този 

https://www.autopower.bg/катализатор-bm-catalysts-honda-cr-v-2-rd-2.0-bm91057h-g7341c331-i23999773.html?fbclid=IwAR2bEc8d0mc4iyfSbwc5tVh92KhVRPvOShV62TLw2XGiPF8t6PPDBzscFGY#description

някои ако има мнение да кaже да не се набутам :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че за фейса са различни.

Направете справка с търговеца и ако трябва с майстор накакъв.

Отделно ламбдите ако са изправни - ок, но при фейса едната е широколентова.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този иБейския линк е с ОЕМ номера койте в българската обява дадена от колегата по горе.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е.

Коментирам, защото колегата с вноса е казал фейслифт, а другия даде линк.

Тези от линка и ибей са:

година на производство до:

12/2004

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че каза колега феислифт е моята.Явно ще търся друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска замерих температурата преди и след катализатора има разлика от около 60 градуса.Вече съм почти убеден че е запушен.Някои други мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.ebay.co.uk/itm/PETROL-D3-TUV-Catalytic-Converter-Oxygen-Sensor-Cleaner-fits-HONDA/263312992596?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо им нямам вяра на такива продукти.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес звънях на няколко места и на някой и ми предложиха да сложат универсален катализатор някои запознат ли е с тях добра идея ли е?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. 

 

edit:

Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. 

Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби.

Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено.

 

edit 2:

Сетих се още нещо важно.

 

Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ...

 

Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда.

Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от ebay  е до 2004 само моята е 2005 феислифтовата и явно там има разлики.До колкото гледам се реже катализатора и се слага универсалния на негово място цените варират от 60 до 300лв в интернет.Тези който ми предложиха бяха за 180 и 300лв с включена работа ("може би" и те не бяха сигурни :D).Но каквото чета универсалните не си покривали обявените стандарти копуваш го евро3 пък и 1 не покрива. Утре ще отида при хвален от форума човек който ремонтира  испускателни системи и ще се реши на място нов ли универсален ли или резонаторно гърне.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В краиан сметка го свалихме но катализатора изглежда добре поне по мойте стандарти даже си се вижда светлина през него.Колата несъм я тествал на дълъг път с големи скорости още но за момента е една идея по откликваща.Дано пробле3ма все пак да е бил в катализатора.

kat1.jpg

kat.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, в крайна сметка, сложихте ли го пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се е отпушила, явно не. :)

Интересно със сондите какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудя:dunno: плюс това аз не виждам никакъв проблем в катализатора, изобщо защо реши да го ровиш него?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е с резонаторно гърне,но катализатора наистина изглежда ок.Проблема е че колата не върви извънградско едвам дигам 140 и на баири се мъчи и скорота пада единствена грешка която е изкачала е P0420 за катализатора и сондата е сменяна.Остана това само или поне аз друго не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, zmiata29 написа:

Тия скорости и байрни мъки на газ ли или и на бензин?

И на двете е еднакво.

преди 8 минути, Krasi-mir написа:

Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ... ;)

Как да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го разбрах случайно.

Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна.

 

Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата.

 

п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок малко ъпдеит, колата се поотпуши малко, но малко предполгама че се дължи просто на това че няма съпротивлението на катализатор.Може да сменя и задното гърне(то може ли да бъде сменено с резонаторно за по директно изкарване на газовете) средно нямам до колкото виждам.Грешката пак излезе но вече мисля че е от сондата(тъи като доста хора се оплакват от нея).Другото което мисля да проверя е и цедката на втек клапъна дали е задръстена.Незнам колата ли е тежка или аз очаквам много от този модел с какви скорости карате извънградско и на ниски баири минавате ли на по ниска предавка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така нямаш средно гърне? Колкото повече "рационализации"  правиш по тия кола тъпкана с електроника и датчици, толкова повече рискуваш да заприличаш на гърмяща коледна елха и накрая като теглиш чертата :confused: парите който си дал за този ефект, ще са толкова колкото да си възстановиш системата. От опит ти казвам, не се занимавай с експерименти да превърнеш колата в трактор, нито е толкова скъпо нито сложно, дори и с втора употреба.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CONVERTER-CAT-TYPE-APPROVED-OEM-QUALITY-FOR-HONDA-HA6027T/233014313922?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3ACR-V&epid=26003792084&hash=item3640bc43c2:g:zA8AAOSwa~Fb9LjH:rk:115:pf:0

Ето един евтин катализатор, пише, че е до 2006г., въпреки, че на твоя май нищо му няма, намери едно средно втора употреба или ново и смени задното и Ша си караш и шси пеИш!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в крайна сметка някой от ebay поръчвал ли е катализатор за crv 2 фейслифт. В линка от пост 27 въпреки, че пише, че е до 2006 г за CRV изрично са посочили на кой OEM номер отговаря 18160-PNB-G00, който е за crv 2 до 2004. За фейслифт OEM номера е 18160-PNB-G10, че най-вероятно ще трябва да търся и аз да купувам нов катализатор, от днес и на мен ми светна грешка p0420 ...

За фейслифт в ebay намирам това от линка отдолу, но някак си 280 паунда не ми се дават :), но ако нямам алтернатива ще се прежаля.

https://www.ebay.co.uk/itm/BM91585H-18160PNBG10-CATALYTIC-CONVERTER-TYPE-APPROVED-FOR-HONDA/143033369169?epid=249028496&hash=item214d740251:g:u1sAAOSwlx9cAJGK

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18160-PNB-G00 / 360 лева мога да ти го достава , не е оем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата търси 18160-PNB-G10. 

Иначе в eBay евтинджоси за префейс колкото искаш. 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
44 minutes ago, fenabg said:

18160-PNB-G00 / 360 лева мога да ти го достава , не е оем.

Ванка, а 18160-PNB-G10 можеш ли и ако да на какви пари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, diezz написа:

Ванка, а 18160-PNB-G10 можеш ли и ако да на какви пари?

Това което намирам  в момента е скъпо и няма сми , това от линка което си посочил е по изгодно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка има ли чалъм да се сложи и универсален (напр. има и Magnaflow), съответно ламбдите, смесообразуването и прочее да са наред? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, dindin написа:

В крайна сметка има ли чалъм да се сложи и универсален (напр. има и Magnaflow), съответно ламбдите, смесообразуването и прочее да са наред? 

Правил съм следното тяло от един се "сади" на тръбите и на мястото на друг .  На пазара има някакви заместители които реално не са катализатори , а вътре са пити от какво изградени не знам , но  сондите отчитат нормално . Скоро мисля да тествам такъв за црв на стрийма че се оказа че е претърпял операция .

Редактирано от fenabg
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо друго се замислих, дали маслото което съм сложил не е допринесло и то до положението, до което съм в момента, За сефте реших да сложа 0w30 Петро, но както знем му липсва dexos-a, иначе преди това с 5w30 Петро съм я карал, но там си има dexos. Пробега, който съм минал е 5к км с 0w30-ката. Друго, което ме съмнява е евентуално работата на газ да пали тази грешка, на бензин не съм пробвал дали чека светва, тъй като днес за сефте ми светна с тази грешка, но колата докато е студена прекъсва една идея на газ. Грешката обаче светна, когато колата беше загряла хубаво и си работеше нормално. Имам съмнение, че на студен мотор една от газовите дюзи не работи както трябва и за това прекъсва, и ако е така за година и половина тази дюза ще ми бъде шестата сменена ..... 😕 . Преди да скоча на нов катализатор първо ще изолирам едно по едно нещата, в които се съмнявам, че последния път пак заради дюза си смених втората ламбда, на която се указа, че нищо и няма.

Редактирано от diezz
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ Е ЗА ФЕЙС :)

2001 - 2004

18160-PNB-E00 / 18160-PNB-G00

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захващането,отворите за сондите и дължината е същата, мислиш ли, че има друга разлика?

Горе се говори, че ще се прави с универсални пити, а това си е готово.

HONDA CR-V II (RD) (Година на производство 09.2001 - 03.2007, 150 K.C., бензин)

Това пише в сайта на аутодок, по номерата които си дал.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има конструктивни различия

На фейса 2-ра сонда е в средата на гърнето (предполагам катализатора е с 2 пити с междинна камера, както е при Kia/Hyundai).

Ако се сложи кат от префайса, вероятно кабела на 2-ра сонда ще дойде къс и куплунга трябва да се отдели от общата планка, за да се спечели дължина.

Няма гаранция, че 2-ра сонда ще работи коректно, при положение че е калибрирана за междинна камера...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен най-вероятно грешката за катализатора ми е излизала, като следвствие на прекалено богата смес на газ. Коригирахме я и ще следя да видя дали пак ще светне.

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...