Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, интересува ме ЦРВ между 2000 и 2003-4 година. Държа да е автоматик, но забелязвам, че на някой на таблото пише D, а на други D4. Това значи ли че едните са 5 скоростни, а другите 4. Също така някакви отзиви за автоматите като цяло. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желязна кутия. Всички са с 4

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ъхъ, перфектни са.

Четири предавки. Трета е директна, четвърта е т.нар. overdrive (O/D).

На тези, които имат D4 ти местиш лоста между 3-та и 4-та. Тези само с D имат на лоста бутонче O/D. Когато си сложил лоста на позиция D кутията си включва до 4-та сама. Натискаш бутончето O/D (при изпреварване или баир), на таблото светва лампа O/D, което означава, че O/D e OFF, кутията сваля на 3-та и се получава колата на Фена - самУлет с кош. :D

Редактирано от Krasi-mir
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Следващият ми въпрос е не са ли малко 4 скорости? В момента карам Волво В70 автомат и даже 5тата на моменти ми е малко. при 100 км/ч съм на 1900 оборота. Колко е при ЦРВ-то при 100км/ч. Другият ми въпрос е, осезаема ли е разликата между  двата мотора - 128 и 145 к.с.? Да търся по-мощният или няма особенно значение. Колата ще се кара спокойно - нормално, повече според ограниченията на закона. И какъв разход на газ да очаквам реално? В момента волвото е с фабричен метан и знам, че с хондата не мога да постигна такъв разход, освен ако не и сложа метан. Има ли проблем да е на метан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както го обясняваш O/D бутона съответства на D4 при тези които го нямат този бутон на лоста според мен не е така. При натискане но O/D кутията  сменя само до 3 та скорост  ,и от моя опит с такава скоростите са по-дълги,или поне на мен ми се струва така. O/D отговаря на D3 при тези които го имат,а се кара нормалнона D4.

Ето колко са при 100 оборотите

20181231_105635.thumb.jpg.8a1a1c5fcd9b09f8dd9988a091e35967.jpg

По добре 147 к има моменти при които 128кс не дастига мощност.Извън града при 100 км средна скорост 11на100газ газово Романо . С това газово едно към едно вървене на газ и бензин ,не мисля че това ще стане на метан. 

Автоматика на Хонда железен  ако се  обслужи навреме и с точните масла,и да ако имаше 5 та според мен ще е по-добре.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има и с 5, ама са като бялата лястовица.

Демек американски, канадски. :)

И само фейса на 2 генерация.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

CARPERA, почети още малко.

Терминът "OVER DRIVE" е еквивалент на българското "свръх директна".

Както казах, при 4-степенния автомат 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна.

Погледни таблото на кола с D и бутон. При натискане на бутона надписа на таблото е "O/D OFF", т.е. "свръхдиректна е изключена".

 

Обороти/скорост:

Коментирали сме го в М-найсе теми.

Автомата е на 120км/ч при 3000 об/мин на 4-та, докато 5-степенната ръчка е на 3200-3500 об/мин.

 

Мощност:

Понеже питащия визира фейса на 1-ва и прифейса на 2-ра генерации, малко инфо от извора, т.е. от мен.

Двигателите нямат нищо общо - 1-ва ген е с В20, а 2-ря е с К20/К24.

Сравнявайки 2-литровите агрегати, двете ми JDM-ки, със 147 коньови В20В JDM, вървеха повече и гореха по-малко от настоящата ми 2-ра ген със К20А4.

 

Иначе, чувал съм, че 128 и 147 коньовата В-серия разликата в горенето и вървенето е незабележимо малка.

Редактирано от Krasi-mir
  • Thanks 1
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

CARPERA, почети още малко.

Терминът "OVER DRIVE" е еквивалент на българското "свръх директна".

Както казах, при 4-степенния автомат 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна.

Погледни таблото на кола с D и бутон. При натискане на бутона надписа на таблото е "O/D OFF", т.е. "свръхдиректна е изключена".

 

 

Всеки от нас се опита да обясни нещо различно,важно е да са ни разбрали.

Quote

Иначе, чувал съм, че 128 и 147 коньовата В-серия разликата в горенето и вървенето е незабележимо малка. 

 

Пробвай да ги караш до 100 всичко е ок,след това 128 започва да издиша.Включиш ли климатика ще разбереш защо е трябвало да вземеш 147,за някой това може да е незабележимо малка разлика.Разлика в горенето няма това зависи на кой как му тежи маратонката.

Питащия наистина трябва да уточни кой генерации има впредвид.Втора генерация автоматик с VITEC мотора не може да се сравнява с 1 ген, разликата  е след като заработи VITEC а .

Но да не забравя ако търси 2 ген питащия, всички са карани докато не дойде смяна на веригата ,котато е нужно това на вън  ги продават и пристигат при нас ,а там стартира само за нея едни 1500лв и нагоре.

Редактирано от CARPERA
  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее. Не знаех, че 2ра са с верига. Следващият въпрос ми е, какви пари е обслужването? Трябва ли да се регулират клапани на всеки 50к, както при hrv? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да почнеш да пускаш грешни теми (2000,2003-2004) и да задаваш Някакви въпроси, защо не вземеш малко да прочетеш 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое да прочета, колега?

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е 4 (не 3) скорости напред + овърдрайв. Овърдвайва се активира при 3 и 4 скорост. Обяснено е в книжката. 

18DDDE72-7394-49DF-AB41-7757F3BB88F8.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, alman написа:

ЦРВ между 2000 и 2003-4 година

 

И всички колеги се подведохме, че търсиш фейс 1ва и префейс 2ра ...

 

преди 42 минути, alman написа:

Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Благодаря за отговорите. Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее. Не знаех, че 2ра са с верига. Следващият въпрос ми е, какви пари е обслужването? Трябва ли да се регулират клапани на всеки 50к, както при hrv?

1Ген 2003 и 2004 няма,там  вече е 2 ген,но автоджамбазите лъжат  за годината иска им се,ето ти един VIN декодер сложи си го на тел когато ходиш на огледи да не те лъжат с годината.https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/JHLRD1740XC249268

Караш HR-V трябва да знаеш за регулиране на клапаните,на газ при добро газово на 25 хил. се регулират при CRV 1 ген.Обслужването е не по-скъпо от HR-V дори според мен евтино за сметка на други марки коли.

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, zzfz98 написа:

Автомата е 4 (не 3) скорости напред + овърдрайв. Овърдвайва се активира при 3 и 4 скорост. Обяснено е в книжката.

Много те моля 'земи един червен молив и на снимката, която си постнал подчертай, къде точно е обяснено това.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lock-up е различно от overdrive. Lock-up-ът прави механична твърда връзка м/у двигателя и колелата, като при ръчна кутия.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички, да интересува ме 1ва генерация. Извинявам се, ако на някой  му се струват тъпи въпросите ми. Понякога от телефона автокоректорът прави номера. Та търся гледана кола, по възможност с по силният мотор. Ако има желаещи може да се мисли и за бартер, като предлагам Волво V70 bifuel 2002г. - на метан, автомат в доста добро състояние и супер икономична. Просто по физиологични причини търся по-висока кола в която да се влиза и излиза по-лесно. Между другото, освен видимата разлика при дросела, по какво се разпознават двата двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

301905505_eurogas-art-Honda-CR-V-2.0-147hp---Zavoli--33---Flashlube45364101_8073.thumb.JPG.6ccd7a864f44857d5fb05e8e0a60b36b.JPG

Това е 147к при 128 след въздушния филтър ,черната кутия  вляво на снимката след нея е доста различно .

Разликата е и по кода на двигателя  на видимата ти стига за разпознаване. 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×