alman 20 #1 Публикувано 2 Януари, 2019 Здравейте колеги, интересува ме ЦРВ между 2000 и 2003-4 година. Държа да е автоматик, но забелязвам, че на някой на таблото пише D, а на други D4. Това значи ли че едните са 5 скоростни, а другите 4. Също така някакви отзиви за автоматите като цяло. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2982 #2 Отговорено 2 Януари, 2019 Желязна кутия. Всички са с 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1589 #3 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) Ъхъ, перфектни са. Четири предавки. Трета е директна, четвърта е т.нар. overdrive (O/D). На тези, които имат D4 ти местиш лоста между 3-та и 4-та. Тези само с D имат на лоста бутонче O/D. Когато си сложил лоста на позиция D кутията си включва до 4-та сама. Натискаш бутончето O/D (при изпреварване или баир), на таблото светва лампа O/D, което означава, че O/D e OFF, кутията сваля на 3-та и се получава колата на Фена - самУлет с кош. Редактирано 2 Януари, 2019 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #4 Отговорено 2 Януари, 2019 Благодаря за отговорите. Следващият ми въпрос е не са ли малко 4 скорости? В момента карам Волво В70 автомат и даже 5тата на моменти ми е малко. при 100 км/ч съм на 1900 оборота. Колко е при ЦРВ-то при 100км/ч. Другият ми въпрос е, осезаема ли е разликата между двата мотора - 128 и 145 к.с.? Да търся по-мощният или няма особенно значение. Колата ще се кара спокойно - нормално, повече според ограниченията на закона. И какъв разход на газ да очаквам реално? В момента волвото е с фабричен метан и знам, че с хондата не мога да постигна такъв разход, освен ако не и сложа метан. Има ли проблем да е на метан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #5 Отговорено 2 Януари, 2019 Както го обясняваш O/D бутона съответства на D4 при тези които го нямат този бутон на лоста според мен не е така. При натискане но O/D кутията сменя само до 3 та скорост ,и от моя опит с такава скоростите са по-дълги,или поне на мен ми се струва така. O/D отговаря на D3 при тези които го имат,а се кара нормалнона D4. Ето колко са при 100 оборотите По добре 147 к има моменти при които 128кс не дастига мощност.Извън града при 100 км средна скорост 11на100газ газово Романо . С това газово едно към едно вървене на газ и бензин ,не мисля че това ще стане на метан. Автоматика на Хонда железен ако се обслужи навреме и с точните масла,и да ако имаше 5 та според мен ще е по-добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) Има и с 5, ама са като бялата лястовица. Демек американски, канадски. И само фейса на 2 генерация. Редактирано 2 Януари, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1589 #7 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) CARPERA, почети още малко. Терминът "OVER DRIVE" е еквивалент на българското "свръх директна". Както казах, при 4-степенния автомат 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна. Погледни таблото на кола с D и бутон. При натискане на бутона надписа на таблото е "O/D OFF", т.е. "свръхдиректна е изключена". Обороти/скорост: Коментирали сме го в М-найсе теми. Автомата е на 120км/ч при 3000 об/мин на 4-та, докато 5-степенната ръчка е на 3200-3500 об/мин. Мощност: Понеже питащия визира фейса на 1-ва и прифейса на 2-ра генерации, малко инфо от извора, т.е. от мен. Двигателите нямат нищо общо - 1-ва ген е с В20, а 2-ря е с К20/К24. Сравнявайки 2-литровите агрегати, двете ми JDM-ки, със 147 коньови В20В JDM, вървеха повече и гореха по-малко от настоящата ми 2-ра ген със К20А4. Иначе, чувал съм, че 128 и 147 коньовата В-серия разликата в горенето и вървенето е незабележимо малка. Редактирано 2 Януари, 2019 от Krasi-mir 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #8 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) Quote CARPERA, почети още малко. Терминът "OVER DRIVE" е еквивалент на българското "свръх директна". Както казах, при 4-степенния автомат 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна. Погледни таблото на кола с D и бутон. При натискане на бутона надписа на таблото е "O/D OFF", т.е. "свръхдиректна е изключена". Всеки от нас се опита да обясни нещо различно,важно е да са ни разбрали. Quote Иначе, чувал съм, че 128 и 147 коньовата В-серия разликата в горенето и вървенето е незабележимо малка. Пробвай да ги караш до 100 всичко е ок,след това 128 започва да издиша.Включиш ли климатика ще разбереш защо е трябвало да вземеш 147,за някой това може да е незабележимо малка разлика.Разлика в горенето няма това зависи на кой как му тежи маратонката. Питащия наистина трябва да уточни кой генерации има впредвид.Втора генерация автоматик с VITEC мотора не може да се сравнява с 1 ген, разликата е след като заработи VITEC а . Но да не забравя ако търси 2 ген питащия, всички са карани докато не дойде смяна на веригата ,котато е нужно това на вън ги продават и пристигат при нас ,а там стартира само за нея едни 1500лв и нагоре. Редактирано 2 Януари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #9 Отговорено 2 Януари, 2019 Благодаря за отговорите. Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее. Не знаех, че 2ра са с верига. Следващият въпрос ми е, какви пари е обслужването? Трябва ли да се регулират клапани на всеки 50к, както при hrv? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 313 #10 Отговорено 2 Януари, 2019 Колега преди да почнеш да пускаш грешни теми (2000,2003-2004) и да задаваш Някакви въпроси, защо не вземеш малко да прочетеш 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #11 Отговорено 2 Януари, 2019 Кое да прочета, колега? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #12 Отговорено 2 Януари, 2019 Автомата е 4 (не 3) скорости напред + овърдрайв. Овърдвайва се активира при 3 и 4 скорост. Обяснено е в книжката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 2 Януари, 2019 Преди 9 часа, alman написа: ЦРВ между 2000 и 2003-4 година И всички колеги се подведохме, че търсиш фейс 1ва и префейс 2ра ... преди 42 минути, alman написа: Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #14 Отговорено 2 Януари, 2019 Quote Благодаря за отговорите. Става въпрос за 1ва генерация. 2ра ви е скъпа, а и ми грознее. Не знаех, че 2ра са с верига. Следващият въпрос ми е, какви пари е обслужването? Трябва ли да се регулират клапани на всеки 50к, както при hrv? 1Ген 2003 и 2004 няма,там вече е 2 ген,но автоджамбазите лъжат за годината иска им се,ето ти един VIN декодер сложи си го на тел когато ходиш на огледи да не те лъжат с годината.https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/JHLRD1740XC249268 Караш HR-V трябва да знаеш за регулиране на клапаните,на газ при добро газово на 25 хил. се регулират при CRV 1 ген.Обслужването е не по-скъпо от HR-V дори според мен евтино за сметка на други марки коли. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1589 #15 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, zzfz98 написа: Автомата е 4 (не 3) скорости напред + овърдрайв. Овърдвайва се активира при 3 и 4 скорост. Обяснено е в книжката. Много те моля 'земи един червен молив и на снимката, която си постнал подчертай, къде точно е обяснено това. Редактирано 2 Януари, 2019 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #16 Отговорено 2 Януари, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #17 Отговорено 3 Януари, 2019 Lock-up е различно от overdrive. Lock-up-ът прави механична твърда връзка м/у двигателя и колелата, като при ръчна кутия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #18 Отговорено 3 Януари, 2019 Мерси на всички, да интересува ме 1ва генерация. Извинявам се, ако на някой му се струват тъпи въпросите ми. Понякога от телефона автокоректорът прави номера. Та търся гледана кола, по възможност с по силният мотор. Ако има желаещи може да се мисли и за бартер, като предлагам Волво V70 bifuel 2002г. - на метан, автомат в доста добро състояние и супер икономична. Просто по физиологични причини търся по-висока кола в която да се влиза и излиза по-лесно. Между другото, освен видимата разлика при дросела, по какво се разпознават двата двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #19 Отговорено 3 Януари, 2019 Това е 147к при 128 след въздушния филтър ,черната кутия вляво на снимката след нея е доста различно . Разликата е и по кода на двигателя на видимата ти стига за разпознаване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове