srv4 1 #1 Публикувано 25 Декември, 2018 Здравейте колеги! Някой ще ми каже ли ориентировъчна цена на d16z двигател със скоростна кутия, полуоски, главини и спирачни дискове колко ще ми струва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 25 Декември, 2018 Д16з2 ,д16з5 ,д16з6 д16з9 д16з7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #3 Отговорено 25 Декември, 2018 z6 и z9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 25 Декември, 2018 500 + Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #5 Отговорено 28 Декември, 2018 Благодаря колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #6 Отговорено 28 Декември, 2018 (Редактирано) На 25.12.2018 г. at 5:41, AMD написа: 500 + Това в добро състояние или за основен ремонт? Нещо мноог ми се вижда? От някоя морга не може ли да си свали всичко това за 200-300 лв.? @srv4, може да ползваш всички трансмисии от D15, вкл. полуоски, главини и спирачки, не е задължително да са от D16. Е, хубаво е трансмисията да е с къси скорости или да е редена, но това може да е трансмисия от D15. Редактирано 28 Декември, 2018 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 28 Декември, 2018 и като сложиш ецу полуоски и т.н къде са тези по 200 ,то само главата върви толкова 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #8 Отговорено 29 Декември, 2018 А да попитам за b18c6 swap около 3К ще ми стигнат ли ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #9 Отговорено 29 Декември, 2018 За какво купе говорим? За какво ще се ползва колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #10 Отговорено 30 Декември, 2018 (Редактирано) Става въпрос за ej1 купе (и не, не я правя за гонки). Просто искам спортна кола със читав гвигател и повечко сила. И да попитам дали ще намеря само двг (+ ECU и ел.). Скоростна кутия и др. неща ги имам Редактирано 30 Декември, 2018 от srv4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #11 Отговорено 2 Януари, 2019 (Редактирано) С какъв двигател си сега? По принцип е най-добре да го продадеш това купе и да си вземеш хечбек - веднага падаш с едни 50-100 кг по-малко, което за такъв вид кола не са малко и веднага се отразява на динамиката й. Също така не й слагай по-големи джанти от 15" и гледай да са леки. Гуми макс 205/50R15, но по-добре 195/55R15. Намери си 14-ки или 15-ки джнати от Mazda MX-5 - те са най-леки. Само трябва да им разпробиеш цент. отвор с няколко мм, за да паснат на главината на Сивика. Редактирано 2 Януари, 2019 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #12 Отговорено 2 Януари, 2019 b18c4 съм сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #13 Отговорено 2 Януари, 2019 И какво му има, че искаш D16 двигател или говорим за две различни коли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #14 Отговорено 3 Януари, 2019 (Редактирано) Много зле поддържан от предния собственик (50К без да сменя маслто и газ до дупка. Понеже е с газово и ми вика, че я е настъпвал след 9000 оборота). Пиша 50 000 км., защото по-късно видях имаше лепенка залепена на шофьорската врата за смяната на маслото. Много ми пребледня :D. Горкият двигател. Като му смених маслото и доста си промени работата. Понеже взех колата за проект, но се оказа много по-зле след време изникваха все сериозни проблеми. Просто двг-то е унищожено тотално. Все пак търся b16 или b18, но едва ли ще намеря. За d-серия пак има много афтърмаркет части и ще ми излезе по-евтино да го ъпгрейдна от колкото цял b-серия двг. Редактирано 3 Януари, 2019 от srv4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #15 Отговорено 3 Януари, 2019 Да, така е. Логично мислиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 3 Януари, 2019 Не съм убеден че си в правилната насока . Смея да твърдя че мотора е 50/50 д16 няма го коментирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 3 Януари, 2019 Току-що, Takumi Fujiwara написа: Да, така е. Логично мислиш. Никаква логика без да е отворил мотора . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #18 Отговорено 3 Януари, 2019 Еми не знаем колко пари има. Ако има 2-3К лева, може и да си остане и със стария мотор или да си намери един по-добър В16 или В18, ама той ще е на същия хал най-вероятно. Не го знам колко активно търси В двигател, пък и после за тунинг може да го фалира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #19 Отговорено 3 Януари, 2019 Двигателите остаряват, по-зле стават, а пък цената им ходи на горе. "Много се били търсели и трудно се намират". Това като го чуя и ми иде да фана брадвата и да цепя глави (такива с 16 клапана и такива с 32 зъба в устата). 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 3 Януари, 2019 преди 10 минути, Takumi Fujiwara написа: Еми не знаем колко пари има. Ако има 2-3К лева, може и да си остане и със стария мотор или да си намери един по-добър В16 или В18, ама той ще е на същия хал най-вероятно. Не го знам колко активно търси В двигател, пък и после за тунинг може да го фалира. Не мисля че отношението на автора е адекватно в случая , не мислиш ли ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #21 Отговорено 3 Януари, 2019 (Редактирано) Защо? Нали винаги си казвал, че един тунинговат D15 или D16 ще е винаги по-бърз от един сток и/или издухан B16 или B18? От там изхожда и авторът на темата, според мен - защото е по-евтиния вариант. Редактирано 3 Януари, 2019 от Takumi Fujiwara 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 3 Януари, 2019 преди 10 минути, Takumi Fujiwara написа: Защо? Нали винаги си казвал, че един тунинговат D15 или D16 ще е винаги по-бърз от един сток и/или издухан B16 или B18? От там изхожда и авторът на темата, според мен - защото е по-евтиния вариант. Прав си и е така. Но тук има едно неизвестно, реалното състояние на мотора. Ако е дроб ок, но ако има ресурс което все още не е изключено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1252 #23 Отговорено 3 Януари, 2019 (Редактирано) Според мен ако не е тоталка тоя двигател по-добре него да ребилдне и да си го прави. Щом още не си е изкарал карантиите през капака значи може да има хляб. Редактирано 3 Януари, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #24 Отговорено 4 Януари, 2019 Зависи как е блока - ако е надран или спукан, това може да е голяма яма за пари, отделно само нови бутала и сегменти сигурно ще му стъпят на около 700-800 лв и то без труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srv4 1 #25 Отговорено 4 Януари, 2019 Само да питам, че не съм много наясно мога ли маховик от б-серия да го бутна на д-серия или имат разминавания ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 4 Януари, 2019 Спирам да пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #27 Отговорено 4 Януари, 2019 Ибаси тия б16-ки станали златни... Имам една с теч тук-там в 5та хеч ще я пусна да търг, ако някой я иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #28 Отговорено 4 Януари, 2019 Хахаххахахахахахахаха ... уникално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове