Jump to content
srv4

d16

Recommended Posts

Здравейте колеги! Някой ще ми каже ли ориентировъчна цена на d16z двигател със скоростна кутия, полуоски, главини и спирачни дискове колко ще ми струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16з2 ,д16з5 ,д16з6 д16з9 д16з7 ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.12.2018 г. at 5:41, AMD написа:

500 +

 

Това в добро състояние или за основен ремонт?

Нещо мноог ми се вижда? От някоя морга не може ли да си свали всичко това за 200-300 лв.?

 

@srv4, може да ползваш всички трансмисии от D15, вкл. полуоски, главини и спирачки, не е задължително да са от D16. Е, хубаво е трансмисията да е с къси скорости или да е редена, но това може да е трансмисия от D15.

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като сложиш ецу полуоски и т.н ;)

къде са тези по 200 ,то само главата върви толкова

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам за b18c6 swap около 3К ще ми стигнат ли :D ?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за ej1 купе (и не, не я правя за гонки). Просто искам спортна кола със читав гвигател и повечко сила. И да попитам дали ще намеря само двг (+ ECU и ел.).

Скоростна кутия и др. неща ги имам 

Редактирано от srv4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател си сега?
По принцип е най-добре да го продадеш това купе и да си вземеш хечбек - веднага падаш с едни 50-100 кг по-малко, което за такъв вид кола не са малко и веднага се отразява на динамиката й. Също така не й слагай по-големи джанти от 15" и гледай да са леки. Гуми макс 205/50R15, но по-добре 195/55R15. Намери си 14-ки или 15-ки джнати от Mazda MX-5 - те са най-леки. Само трябва да им разпробиеш цент. отвор с няколко мм, за да паснат на главината на Сивика. 

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b18c4 съм сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво му има, че искаш D16 двигател или говорим за две различни коли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зле поддържан от предния собственик (50К без да сменя маслто и газ до дупка. Понеже е с газово и ми вика, че я е настъпвал след 9000 оборота). Пиша 50 000 км., защото по-късно видях имаше лепенка залепена на шофьорската врата за смяната на маслото.  Много ми пребледня :D. Горкият двигател. Като му смених маслото и доста си промени работата. Понеже взех колата за проект, но се оказа много по-зле след време изникваха все сериозни проблеми. Просто двг-то е унищожено тотално. Все пак търся b16 или b18, но едва ли ще намеря. За d-серия пак има много афтърмаркет части и ще ми излезе по-евтино да го ъпгрейдна от колкото цял b-серия двг.

 

Редактирано от srv4
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден че си в правилната насока . Смея да твърдя че мотора е 50/50   д16 няма го коментирам

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Takumi Fujiwara написа:

Да, така е. Логично мислиш. :)

Никаква логика без да е отворил мотора . 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не знаем колко пари има. Ако има 2-3К лева, може и да си остане и със стария мотор или да си намери един по-добър В16 или В18, ама той ще е на същия хал най-вероятно. Не го знам колко активно търси В двигател, пък и после за тунинг може да го фалира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите остаряват, по-зле стават, а пък цената им ходи на горе. "Много се били търсели и трудно се намират".  :D Това като го чуя и ми иде да фана брадвата и да цепя глави (такива с 16 клапана и такива с 32 зъба в устата).

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Takumi Fujiwara написа:

Еми не знаем колко пари има. Ако има 2-3К лева, може и да си остане и със стария мотор или да си намери един по-добър В16 или В18, ама той ще е на същия хал най-вероятно. Не го знам колко активно търси В двигател, пък и после за тунинг може да го фалира.

Не мисля че отношението на автора е адекватно в случая , не мислиш ли ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо?

Нали винаги си казвал, че един тунинговат D15 или D16 ще е винаги по-бърз от един сток и/или издухан B16 или B18?

От там изхожда и авторът на темата, според мен - защото е по-евтиния вариант.

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Takumi Fujiwara написа:

Защо?

Нали винаги си казвал, че един тунинговат D15 или D16 ще е винаги по-бърз от един сток и/или издухан B16 или B18?

От там изхожда и авторът на темата, според мен - защото е по-евтиния вариант.

Прав си и е така. Но тук има едно неизвестно, реалното състояние на мотора. Ако е дроб ок, но ако има ресурс което все още не е изключено. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако не е тоталка тоя двигател по-добре него да ребилдне и да си го прави.

Щом още не си е изкарал карантиите през капака значи може да има хляб. :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как е блока - ако е надран или спукан, това може да е голяма яма за пари, отделно само нови бутала и сегменти сигурно ще му стъпят на около 700-800 лв и то без труда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам, че не съм много наясно мога ли маховик от б-серия да го бутна на д-серия или имат разминавания ?

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам да пиша. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ибаси тия б16-ки станали златни...

Имам една с теч тук-там в 5та хеч ще я пусна да търг, ако някой я иска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаххахахахахахахаха ... уникално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...