Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

Имам Civic 7 генерация 2005та година 1.7 CDTi

И имам следното питане ако на някои му се е случвало?

При 1500-1600 оборота се появява странен шум наподобяващ звук от дрънчене на ламарина под тези обороти не се чува и над тях също.

Всички видове ролки и ремъци са наред .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правен ли е реглаж на клапаните? Той се прави на всеки 50 000км и по ръководството е задължителен.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, тоя шибан шум го имам и аз, и почти всички с тоя мотор. Направо ще се побъркам, никой не знае от къде, в сервизите само предполагат и в крайна сметка нищо. Засега има няколко предположения - турбото опира някъде, маховик /съмнява ме много да е това, ама все пак/, алтернатор /при мен не е това, махнахме пистовия ремък - звукът остава/, имало някакви ламаринки около изпускателния колектор - не съм проверявал, може и от разхлабен болт да е. Мисля, че ще се откажа и така ще си я карам, въпреки че ме влудява брутално. Виж първата тема от раздела, в последните страници го обсъждаме. В нета има клипчета и на други хора с тоя проблем, явно е някакво болно място на тия коли с тоя мотор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен много ме съмнява че ще излезне нещо по колекторите.

Съединителя го смених преди 3 седмици и маховика е наред , но преди години имах едно рено със същия проблем и се оказа гарнитура на колекторите и се оправи.Когато отида на майстор да го видят  ще пиша дали е това причината и решението какво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е някое тампонче по изпускателната система ? :unsure: Щото при мен дрънчи да си е** ма****а :tooth: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши, моля те, ако разбереш, за да не се чудим повече. При мен гледаха изпускателната система уж, ама нямало проблеми пък не знам, вече нямам вяра на майстори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само да попитам, че забравих... от къде се чува този шум ? Така горе-долу някакъв ориентир... ако е тампонче от изпускателната система, естествено, ще се чува от долу... :unsure:  При вас някъде при двигателя ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да определя от къде се чува, но като намеря решението ще опиша решението на проблема много подробно.Ако мога ще направя и снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сякаш се чува някъде отпред, не отдолу, като резонанс, вибрация, трептене. Все едно ламаринка опира в нещо, ето видео от нета - 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес седнах в колата на един дядо със същия двигател, но беше 2002г. Все едно бях в коренно различна кола, прекрасен гладък звук, няма стържене, няма нищо... направо се родих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой откри ли проблема? Явно си е детска болест при този модел. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,реших проблема с странния шум,който идва от двигателя някъде :)

 Преди две седмици колата ми загасна в движение и нейскаше да запали повече , в крайна сметка в сервиза в който я оставих СТМ Униерсал гр.Пловдив казаха че ми е заминала помпата за високо налягане.

(Между другото препоръчвам - Професионалисти.Много съм доволен,действат бързо и не сменят излишно ненужни части).

Та след като я закачихме на стенд се оказа че не може и да се рециклира, но за сметка на това има много втора употреба та я смених с друга.

Колата се промени изцяло , започна да работи по стегнато и доста по пъргава и още нещо този дразнещ шум изчезна.

Това се случи при мен, не съм специалист , споделям.

Може звука да е от тази помпа и да ви спести закъсване на пътя както стана при мен.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под помпа за високо налягане се има предвид горивна помпа или са различни неща? Тъп въпрос, но не съм наясно. Ако става въпрос за горивна, виждам, че има нови по около 200 лв и бих се прежалил да пробвам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Помпа за високо налягане ГНП :(, но тя е толкова втора употреба.

Нова е много скъпа

Редактирано от chechkata1970

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колегата говори за ГНП. Казвам за съжаление, понеже цената на нова такава е далеч по-различна от 200 лв. и по-скоро е съпоставима с цената на цяла кола втора, трета или пета употреба. Друг е въпроса и къде може да се намери нова помпа. Ето за справка на цената (номер 15 на схемата) https://www.lingshondaparts.com/partscatalog/catalog/listing/catalog/hondacars/modelid/16315/block/17S6A01/blockref/E__4600/

П.п. Колегата вече е отговорил, че става дума за ГНП. Ще помоля обаче да сподели и колко му струваше целия ремонт - сваляне/качване на помпа, стенд и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като се разчетох излиза, че и при други коли го има това стържене и то също при някои е от ГНП. Понеже някой беше споменал за тампоните на двигателя, аз вече смених два, останаха ми още два, но стърженето пак си го има, явно не е оттам.  Аз също бих искал да знам цената, също и за рециклиране, ако някой е минавал подобна процедура понеже в нета не намерих много информация относно цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата горе е дал цената, лошото е че не се произвеждат вече. Нова е 2 200 евро. Марката е BOSCH.

Партидния номер е 17040-PLZ-D00. Ето и една втора ръка дето не се знае на къв хал е: https://www.megaparts.bg/product/797920103

Аз преди 4 години от Германия успях да намеря за един приятел от кола на 110 000 км за около 600 евро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teзи с проблемите най-добре да потърсят някой майстор дето ги разбира тези помпи, тъй като може да е нещо, което ако се хване своевременно да се отстрани за малко пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен целия ремонт ми излезна 515лв.

- 220лв сваляне и качване на помпата

- 250лв самата помпа втора ръка (както казах) да се провери какво налягане прави и как работи

 - 45лв стенд и диагностика

Но както каза колегата по горе трябва читав майстор,

Аз попаднах на такъв и съм много доволен посочил съм сервиза

 

Редактирано от chechkata1970
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе е ми съобщиха цена за тази помпа оригинална около 5000лв и някаква китайска за 1000 и 1000 нещо и еди колко си време чакане и не се знае с какво качество ще е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То горе-долу имаме два варианата - или да караме и да чакаме да ни остави, както е станало с теб или да се свали, да се качи на стенд и да се провери, и двата варианата не са готини, аз чак мисля да я продам тая кола, то все по нещо излиза....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам кола е разваля се, но в рамките на 500лв се оправя.Друг е въпроса цялостното състояние на колата какво е и дали си заслужава да се наливат пари в нея при положение че това е просто шум,които се чува само понякога.

Тя може да си шуми още 50 000 - 100 000км и да не сдаде багажа :)

Редактирано от chechkata1970

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали проблема с този звук между 1600 - 2000 оборота на 100% е от ГНП-то. Може да е изчезнал защото са пипали нещо друго.... Някой който е ремонтирал ГНП-то да е видял същия ефект? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То все има някаква причина за този шум, може лагер някакъв да е разбит в нея или да има нещо, което да не е ок, което пак си говори за проблем. Ти имаш ли идея какъв точно беше проблемът в твоята помпа, заминала електроника или нещо по механичната част?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ГНП беше със счупена ос,освен това е имало още нещо разбито,поне така разбрах от обяснението на майстора и повредата си е била чисто механична но не е подлежала на рециклация.

Не разбирам много затова не мога да дам точно обяснение но е било горе долу това.

Колега по горе също е прав може този шум да не е бил от ГНП-то а да са пипнали нещо друго и без да искат да го оправят, но факт този звук го няма вече.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×