Jump to content
ilius

Трудно ли се поддържа civic 6?

Recommended Posts

Мисля да си купувам civic 6-та генерация хечбек.

Трудно ли се поддържа, скъпи ли са частите и като цяло става ли за начинаещ шофьор?

Поздрави :) 

Редактирано от dindin
правопис и краснопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, ilius написа:

трудно ли се потдъжда,

Не.

 

преди 20 минути, ilius написа:

скъпи ли са частите ?

Не.

 

преди 21 минути, ilius написа:

и като цяло става ли за начинаещ шофьор

Да.

 

П.П. Моля, обърни си внимание на правописа и граматиката, че ни затрудняваш, а и не правиш добро впечатление така! ;)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да попитам, защото всеки ме обеждава колко били скъпи чатите, и колко по добре щяло да бъде ако си взема някой голф или audi. 

 

П.П. Ще се постаря да пиша малко по грамотно за напред. :) 

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ilius написа:

Реших да попитам, защото всеки ме обеждава колко били скъпи чатите, и колко по добре щяло да бъде ако си взема някой голф или audi. 

 

П.П. Ще се постаря да пиша малко по грамотно за напред. :) 

Частите струват колкото на Голф, да не кажа по-евтини. Пише се убеждава. Ако си толкова зле с правописа вземи си сложи поне един текстов редактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е по-зле отколкото тея, дето пишат акОмОлатор. :)

Частите не са чак толкоз евтини като на Голф 2-ка примерно ама Сивик 6-та е толкова масов автомобил, че ...

Ръждата, ръждата е истинският враг. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, ilius написа:

Реших да попитам, защото всеки ме обеждава колко били скъпи чатите, и колко по добре щяло да бъде ако си взема някой голф или audi. 

 

 

Обикновено това е мнение на хора чийто досег до японски автомобил е само на картинка или нещо от сорта на..... "на мен ми казаха" и "аз съм чувал".

 За начинаещ шофьор си е идеална,елементарна за работа поддръжка и обслужване.Части има достатъчно (нови ,втора употреба,оригинални или алтернативни). Както казах лесна за обслужване и елементарна като механика за разлика от голф или ауди,и както каза колегата dindin ,ръждата..........;)

Редактирано от zlobar4e
  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, dindin написа:

Ръждата, ръждата е истинският враг. :)

Тя не ме притеснява. 

Ще се постарая да избирам внимателно но все пак трябва да се впиша да даден бюджет.

Иначе по това което гледам из интернет, голяма част от нещата ще мога сам да ги подменям. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш с четири очи:

1. Ламарините за прикрити удари.

2. За ръжда.

3. Двигателя. Работата му за вибрации и шумовве. Гърловината за отлагания.

4. Ауспуха за пушек и мазна чернилка.

Другото се прави лесно.

Повечето внесени коли в БГ са за основен ремонт и горят масло. Хондите не правят изключение. Така, че късмет да попаднеш на малкото изключения! :thumbs1: Иначе ремонтът е около 1000 - 1200 лв. и двигателят получава още 200 - 300 хил. км. живот.

 

Успех с избора и да се похвалиш! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, dindin написа:

Абе не е по-зле отколкото тея, дето пишат акОмОлатор. :)

Частите не са чак толкоз евтини като на Голф 2-ка примерно ама Сивик 6-та е толкова масов автомобил, че ...

Ръждата, ръждата е истинският враг. :)

Защо сравняваш Голф 2-ка със Сивик 6-та, произвеждан 96-00, сравнявай цените на частите с Голф 4-ка.

 

dandilov, кой внася още 6-та :)
Много са стари, за добро или лошо никой не ги внася вече, по автокъщите почти няма Сивик 6-та, най-вероятно колегата ще си вземе кола от човек

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, teodor_tsonev написа:

Защо сравняваш Голф 2-ка със Сивик 6

 

Защото е еталон за евтиния и масовост и много често коментарите за "скъпите за поддръжка японки" идват от хора от VAG групата, на които приказката им е винаги една и съща. :)

Казват, че в което и село да закъсаш винаги ше намериш майстор и части за Голф 2. :D

 

Да сравним Сивик 2ра и Голф 2ра да видиш тогава нещата къде отиват.

За Сивика части няма и са скъпи. Знам, щото имам такава и няма да ти казвам как се поддържа... :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, teodor_tsonev написа:

dandilov, кой внася още 6-та :)
Много са стари, за добро или лошо никой не ги внася вече, по автокъщите почти няма Сивик 6-та,

Има, има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dindin написа:

Да сравним Сивик 2ра и Голф 2ра да видиш тогава нещата къде отиват.

За Сивика части няма и са скъпи. Знам, щото имам такава и няма да ти казвам как се поддържа... :)

Да, така е!

Но то вече и сивици 2-ра няма... :D

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, ама са кът и предимно автоматици wtf.

 

Кажете сега за Голф 4ка как стоят нещата.

Щото един приятел вдигна банкет като се оттърва от неговия. :D

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, dandilov написа:

Да, така е!

Но то вече и сивици 2-ра няма... :D

А разликата в годините на производство? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dindin написа:

......Кажете сега за Голф 4ка как стоят нещата.

Щото един приятел вдигна банкет като се оттърва от неговия. :D

 

ОФФФФ.....:offtopic:

Принципно , Голфа трябва да е евтина, елементарна и надеждна кола, лесна за поддържане, с евтини части и консумативи, но прекаленото търсене в Перник и региона, я направиха точно обратното ( това последното е на майтап и да не се впряга никой с Нокия):).

Та Голфа си е наистина, елементарна, здрава и надеждна кола, независимо дали 1-чка, 2-ка, 3-ка, или 4-ка и това е самата истина. Една концепция,  с малка промяна в интериора и екстериора, елементарна и здрава, която с минимални усилия се поддържа и служи доста време без проблеми, стига собственика да не е голям мърляч. И от към ръжда е добре, като изключение прави само 3-ката (това според мен). 

Това че някой е попаднал на изтормозена бройка и едвам се е отървал, може да се случи при всички марки и модели - ама късмет, какво да правиш..

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с англичанка и също бих казал, че няма много части за нея.. в Пловдив и 2-те японски морги вече ги няма, а по другите Хонди много рядко се срещат. Така, че... :) Само от интернет или нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, nunezz написа:

Колега, аз съм с англичанка и също бих казал, че няма много части за нея.. в Пловдив и 2-те японски морги вече ги няма, а по другите Хонди много рядко се срещат. Така, че... :) Само от интернет или нови.

Кое и е трудно имам две тамън. Точно за тея коли освен преден капак и калниците всичко друго го има. 

Редактирано от fenabg
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, аз като търся части, много трудно намирам... и като гледам си от Дупница, не знам там как е, ама в Пловдив лично аз нищо не намирам. Само по интернет или ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с англичанка.

До сега не мога да намеря читави, само две неща:

1. Здрави и прави железни джанти.

2. Регулатор на налягането, на горивото в рейката.

И тези ги има като нови, но са скъпи.

Всичко друго го има и старо, и ново. И калници има - нови по 50 - 55 лв. парчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×