Jump to content
jungles

Относно цветът на свещи ?!

Recommended Posts

Цветът на всичките свещи е един и същ , но мисля ,че има някакъв проблем със горивната смес съдейки по цветът им ?!

 

IMG_20181125_105202.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се разбере нещо по-конкретно, снимката на електродите на свещта трябва да е в близък план, иначе тревичката наоколо изглежда добре.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя по добра...

IMG_20181125_151605.jpg

 

Ето

IMG_20181125_151558.jpg

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG-185c8e578b52cce9880bec04cad70fa1-V.thumb.jpg.29c49ebd8a314b7c9e33d7e30d4dd4ea.jpg

Може би това е отговора .

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jungles, притеснява те черния цвят по пръстена около електродите ли? Според мен, този нагар не е нещо притеснително, а електродите изглеждат добре. Така че, ако нямаш проблеми с равномерната работа на двигателя и ако не ти харчи масло, си карай с тези свещи.

Редактирано от rusen4e
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен му гори масло. Оттам е черния, мазен пръстен и жълтия изолатор.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква може да е причината, друга освен О - пръстен на свещите (за горенето на масло), защото транслатора от руски нещо не превежда точно?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, rusen4e написа:

Колега jungles, притеснява те черния цвят по пръстена около електродите ли? Според мен, този нагар не е нещо притеснително, а електродите изглеждат добре. Така че, ако нямаш проблеми с равномерната работа на двигателя и ако не ти харчи масло, си карай с тези свещи.

Днес ги смених със иридиеви но ми направи впечатление ,че са доста черни както се вижда на снимката. Имам я от 1 месец и ще видим как е със горенето на маслото..Но не е мазна чернилка , суха е..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превода от руски е че колата хапва масалце,но мисля че в рамките на нормалното виждъл съм каде по зле свещи .Важното е да я караш отук нататък с правилния вискозитет и масло по спецификации на двигателя.Можеш да споделиш какво си налял.

Ето ти таблица да се ориентираш какво

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475

 

Дават че трябва да караш с 0w20   или 5w20 по API SM или SN   и по ILSAC GF-4 GF-5

API SM или SN тази го има почти всички масла

ILSAC GF-4 GF-5  тази много малко марки ето ти  някой  Ravenol,Amsoil,Petro-Canada

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я със мотул 5х30 , доволен съм от марката и я ползвам от доста време. Следваща смяна ще е на 5х20 пак мотул. Направи ми впечатление ,че преди това е сложено 10х40 нещо си и като го сменях беше почти на минимума...(поне така пишеш на едно измислено картонче)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Карам я със мотул 5х30

Хубава марка масло страшно много ментета час от тях правени тук вБг

Аз карам с това

https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html

от общите поръчки тук в сайта излиза на 50лв 4 л прегледай саита оригинални масла на супер цени и човека който ги поръчва е от София

Има го и Бг това масло

https://lubrifilt.bg/контакти/

От София си можеш да го видиш на място правеха промоция на членове от форума 40лв тубата от линка,кажи че си от форума.Побързай дано да са останали наличности . Маслото е оригинално  проверено.

 

Quote

преди  това е сложено 10х40 нещо

Изкарай тази мръсотия от двигателя си, има дасто начина за това единия и след 2000хил карани да насипеш ново но поне на 2ия път двигателя ти ще заработи както трябва ако е изтезаван с тази мръсотия.Дадох ти бюджетния вариант масло.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така съм го замислил да промия с това 2-3хил км , и слагам 5х20. Но определено двигателят се промени след смяната ! Аз си гледам колите и жените , ще я нагласим 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея как точно се прави тест на свещите та набедихте и маслото. Тая свещ съм почти на 100% сигурен, че преди това е работила колата на празен ход или градско. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай Petro-Canada за късите смени и сложи Ravenol или Amsoil сигурен съм че ще забравиш Метила:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, fenabg написа:

Някой има ли идея как точно се прави тест на свещите та набедихте и маслото. Тая свещ съм почти на 100% сигурен, че преди това е работила колата на празен ход или градско. 

Смисъл искаш да кажеш ,че е карана само градско или ?! Смених ги на следващият ден след последното каране , а относно маслото колегата леко влезна може би със идеята ,че има значение и с какво масло е, ако го гори има повече нагар ..знам ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Някой има ли идея как точно се прави тест на свещите та набедихте и маслото.

Моля те кажи ни как да го направим та да не сме в неведение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като седи на празен ход  на пример ,вероятността да почернее ринга"  е максимална , в градско пак . Караш около 8-10 километра на средни обороти около 3200-3500  спираш и гасиш . Чака се да охлади малко и тогава се сваля свещ/и  в тоя случай е най реален резултата.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещта на първата снимка е доста мазна. Това ме накара да мисля, че гори масло.

На другите изглежда суха, даже ми се струва, че е добре избърсана... ;)

Имали такова нещо jungles?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак колега снимай  всичките за да ги видим писал си че няма разлика но все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, dandilov написа:

Свещта на първата снимка е доста мазна. Това ме накара да мисля, че гори масло.

На другите изглежда суха, даже ми се струва, че е добре избърсана... ;)

Имали такова нещо jungles?

По скоро кофти я снимах и светкавицата може да е придала този отблясък знам ли..Сухи са на барут.. не е драма , просто на предишните хондели нямаше чак толкова черен нагар и затова попитах дали нещо не е наред със сместа ...може да са на N км и затова да са така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си тогава и си свиркай. :thumbs1:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jungles написа:

може да са на N км и затова да са така

 

Ти като не знаеш на колко км са значи си купил колата с тях. :)

Свещите не бяха ли консуматив или се бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се жалвам ,че ми е скъпо при положение ,че сложих иридиеви, просто старите не ми изглеждат много добре и просто попитах за мнение ,за да разреша проблем ако има такъв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай колега ако нещо си се засегнал от написаното от нас все пак в спора и дискусията се  достига до истината.Продължението на превода от руски е че това може да се получи и от грешно по- високо топлинно число на свеща .В някои от темите имаше  мануала с техническите данни за модела,свали си го да няма грешки.Важното е че сега си предприел правилните действия.Най-големите грешки стават като отидеш в магазина и започнат да ти дават акъл и грешните части защото  така им пишело в програмата,или защото така си мисли продавача че няма проблем да ти даде нещо друго.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...