goldbyrk 202 #1 Публикувано 17 Ноември, 2018 Появи се следният проблем. При достигане до макс 2000 об и натискане на съединител, оборотите пропадат до към 200-300 , след което се качват на нужното. При достигане на по високи обороти, с последващо изключване от скорост, проблема не се изявява. Получава се и при леко чукване на педала на газта, отново само до макс 2000 об. Като че ли по често се проявява при натискане на спирачка, но може и да няма връзка. Чистил съм перфектно стъпковото, пробвал съм и с цял дросел от друга кола без такъв проблем, но проблема си остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #2 Отговорено 18 Ноември, 2018 Аз имам същия проблем, понякога даже гасне, но аз съм с обикновена газова и мисля, че е нормално, хаха. А ти на бензин ли си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 18 Ноември, 2018 Бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 18 Ноември, 2018 Пробвай нещо .Изкарай я извънградско няколко километра и карай с 5-6 хил оборота ,преди това откачи акумулатора за 15 минути ,пробвай и пиши резултата .Моята като вземе да прави така ,обикалям Добрич по околовръсното на прекъсвач и после една година не се появява тоя ефект с пропадане на обороти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #5 Отговорено 19 Ноември, 2018 По тази логика може да пробваш и с добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 19 Ноември, 2018 Опитвал съм с обучаване на компа. Карам предимно извънградско на оборот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 19 Ноември, 2018 Пробвай с друго IACV, мой то преди да замине правеше така. Скъса му се мембраната и мучеше като крава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #8 Отговорено 19 Ноември, 2018 преди 4 минути, vespa написа: Пробвай с друго IACV, мой то преди да замине правеше така. Скъса му се мембраната и мучеше като крава. Току що си разгадах моя проблем без да искам. Моето от 2000-2800 оборота сври като турбина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #9 Отговорено 19 Ноември, 2018 Как като турбина? Защото току що и на мен колата като давам газ взе да съска все едно излиза въздух под налягане от някъде... нещо такова ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #10 Отговорено 19 Ноември, 2018 преди 55 минути, nunezz написа: Как като турбина? Защото току що и на мен колата като давам газ взе да съска все едно излиза въздух под налягане от някъде... нещо такова ли е? Може и така да се каже.И само в диапазона 2000-3000 оборота,чува се едно тънко свистене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #11 Отговорено 19 Ноември, 2018 (Редактирано) Пробвал съм не само с друго стъпково, а и с цял дросел от безпроблемна кола - никаква разлика. Написал съм го в първи пост. Аз съм с японски хечбек, не виждам мембрани никъде. Редактирано 19 Ноември, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #12 Отговорено 21 Ноември, 2018 Пипан ли е винта на дросела? Ако е пипан ще трябва да го настроите отново, но без кода на мотора няма как да Ви кажа каква е процедурата. Друг проблем може да ви създава map Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 21 Ноември, 2018 За сега не е пипан, но и до там ще стигна. Времето не става за работа... D14A4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #14 Отговорено 21 Ноември, 2018 TPS-ът на какво дередже е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AZsumWee 0 #15 Отговорено 24 Ноември, 2018 Имам същия проблем,оборотите падат до 200-300,забелязал съм,че става,когато има голяма консумация на ток.Например пуснато парно,фарове,подгрев на зад.стъкло,музика и като натисна спирачки да светнат стопове аха аха да изгасне.Обикновенно даже ми изгаря нещо,я крушка на фар 2бр. дотук и един път датчик перка радиатор.Това е за 4 год.период и става рядко,но дразни.Според мен нещо по ел.системата не насмогва на консумацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 25 Ноември, 2018 (Редактирано) На 21.11.2018 г. at 20:21, dindin написа: TPS-ът на какво дередже е? "Пробвал съм ...........с цял дросел от безпроблемна кола - никаква разлика. Написал съм го в първи пост. " ... и в 11-ти... Това за пада на мощността има най - голяма логика до тук. Забелязвам, че акумулатора ми съвсем скоро ще бъде пътник. Редактирано 25 Ноември, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 30 Ноември, 2018 Акумулатора се предаде от студовете както и очаквах. След поставянето на нов, проблема с оборотите изчезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #18 Отговорено 3 Декември, 2018 Появи се нов проблем с оборотите. Всичко бе наред, докато не забелязах че изведнъж празният ход застана на около 1200 об и реших днес да направя обучение на компа. След обучението оборотите започнаха да играят ритмично и на топъл и на студен мотор! Като загрее от 1200 до 2200, на студен 1600 - 2300. Правих няколко пъти обучение и нищо. Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #19 Отговорено 4 Декември, 2018 (Редактирано) PCV клапан е виновника. Някъде четох че е консуматив, който се сменя с всяка смяна на маслото. Дори много често се оказва че маслото изчезва не от сегменти, а именно от прецакан клапан! Редактирано 4 Декември, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #20 Отговорено 5 Декември, 2018 Къде се намира този клапан ? Всички хонди ли го имат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #21 Отговорено 6 Декември, 2018 Всички коли трябва да го имат, не само Хонда. Намира се на смукателният колектор, но чрез серия отвори дърпа газовете от картера с маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #22 Отговорено 14 Декември, 2018 IACV и FITV се казват двата клапана участващи в регулировката на празен ход. При някои от моделите това е само един ICV клапан отдолу на дросела. Възможен проблем може да ти идва и от MAP сензора, но симптомите, които си описал са по-скоро на тези 2 клапана. (Или ICV то) не съм гледал за твоя модел какво е монтирано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове