Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! Имам малък проблем с алармата на хонда акорд, модел 2004, 2.2 дизел. Видях, че има още две подобни теми отпреди няколко години, но за съжаление не ми помагат особено :shock:

Та, ситуацията е следната - алармата на колата ми си работеше без какъвто и да било проблем, но вече при заключване не светва индикаторът, а и всички светлини не примигват при отключване/заключване...

Имали ли сте такъв проблем, или поне съвет какво да направя?

Алармата е фабрична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали всички врати са заключени.Ако ти е прецакана някоя от машинките на централното(актуатор) , което си е масов проблем,алармата няма да се включи защото колата не е заключена.При мен стана така когато не работеше машинката на предна пасажерска врата,добре че я хванах на време.Та пробвай първо дали всички врати са заключени и след това търси проблема другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оказа се, че алармата е вързана към страничните огледала... бяха ме ударили и огледалото се беше откачило - явно не са го свързали правилно после и ето го резултата... въпреки всичко мерси за съвета =)

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата не може да е фабрична и не може да е свързана към страничните огледала. Може да е монтирана от дилъра на Хонда или от предишен собственик, но колата не е излязла от завода с аларма.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Tokio написа:

Алармата не може да е фабрична...но колата не е излязла от завода с аларма.

Какво те кара да мислиш това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 hours ago, Tokio said:

Алармата не може да е фабрична и не може да е свързана към страничните огледала. Може да е монтирана от дилъра на Хонда или от предишен собственик, но колата не е излязла от завода с аларма.

При положение, че алармата пищи все едно се натиска клаксона, звука си идва от самото купе откъм волана, не разбирам защо да не е заводска...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата сигнализира с клаксона, тогава е оригинална, но лично аз не знам някой да е имал проблем с оригиналната аларма, затова предположих, дори бях сигурен, че не е оригинална, за което се извинявам.  За другото продължавам да твърдя, че не може да е свързана с огледалата на колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как "оригиналната" аларма използва клаксона, който лесно се елиминира от кабелите му или акумулатора...

И на двата ми Акорда алармата е самостоятелна свирка с електроника и вградена батерия, монтираната в багажника до десния калник под кората. За огледалата не знам...

Може би само за Англия е различно и е монтирана от дилъра преди продажба, но е направено професионално, та не личи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.. оригиналната е на клаксон и няма тампер на предния капак..

Отваряш.. режиш и действаш спокойно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×