jungles 78 #1 Публикувано 3 Ноември, 2018 Здравейте , първо да кажа ,че търси по въпроса относно смяната на АТФ и не намерих задоволителен отговор. И питам кой е по правилният вариант за смяната на АТФа , от пробката или чрез изсмукване с машина ?! Ако е от пробката на загрял автомобил ли се прави или на изстинал ?! Ако е с машина какво количество ще изсмуче ?! Поръчал съм оригинален 4литра АТФ , ще ми стигне ли и за цялостната смяна със изсмукването чрез машина ?! Единственото което разбрах че ако е през пробката ще ми стигнат 3 литра което се води само за опресняване или се бъркам ?! Благодаря за отговорите предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 3 Ноември, 2018 С машина не се препоръчва за тази скоростна кутия. Направи си нормално опресняване на маслото и ще ти е мирна главата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 3 Ноември, 2018 Ако искаш максимално да стигнеш до висок процент на прясно масло, направи 2 опреснявания през 1 месец, с по 3 литра. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #4 Отговорено 3 Ноември, 2018 преди 48 минути, crown_bg написа: Ако искаш максимално да стигнеш до висок процент на прясно масло, направи 2 опреснявания през 1 месец, с по 3 литра. То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 3 Ноември, 2018 (Редактирано) Но това е по-добре за тази кутия, и това се препоръчва дори от Хонда (до колкото помня, нямам конкретен източник да цитирам в момента). А и да източиш всичко, то пак е около 6 литра, ако не и повече, така че няма да имаш икономия. За „най-пълна“ смяна се препоръчва две или три опреснявания през кратък интервал. Редактирано 3 Ноември, 2018 от Pavel_Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #6 Отговорено 3 Ноември, 2018 Ако автомата си работи нормално, "пусни му кръвчицата" само от пробката и долей 2.6 литра. Ако изтеклото масло е нормално (не черно, гъсто и миришещо на горяло), останалото в тубата може да подариш / продадеш или след хилядарка, да долееш (източвайки литър и нещо). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #7 Отговорено 3 Ноември, 2018 В тоя контекст , препоръчайте къде може да си направя реглаж на клапаните за София ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 3 Ноември, 2018 Преди 1 час, jungles написа: То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв... Еми колега, в предния си пост искаше да сменяш с машина, за което ти трябват 7л., та кое според теб е по-евтино... "Хем вълкът да е сит, хем агнето да е цяло." 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #9 Отговорено 3 Ноември, 2018 По скоро питах кое е по удачно , и ми беше ясно ,че ще да повече от 3 литра.Но в случая съм взел туба от 4 литра и щом не е много найс да се изсмуква с машина ,ще си до- опресня само и стискам палци да няма ядове 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 3 Ноември, 2018 Просто виж какво излиза и ако е зле (тъмно, мирише на изгоряло), направи още едно след 1000км, както те посъветваха. При желание, може да потретиш пак по-скоро от предписанието в ръководството. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 3 Ноември, 2018 Преди 4 часа, jungles написа: То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв... За 60 000 км спокойствие не е много според мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #12 Отговорено 8 Ноември, 2018 Когато купих колата си атомат CRV 1 ГЕН и аз исках да сменя цялато масло да намерих фирма в Варна занимаваща се с автоматици и смяната на маслата им.Те казаха това, за коли над 170 хил. км поради факта че в една от фазите на смяна машината мие кутията,и пълната смяна отмива наслагванията, не гарантираме че ще работи после добре и може да доведе до ремонт.Имам три опреснявания с по 3л през определен пробег и всичко е наред ,важно е какво ще източиш първия път и преценяваш колегите са написали какво.Да смените си ги правя сам при теб има филтър отвън и той се сменя лесно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #13 Отговорено 8 Ноември, 2018 Благодаря за пояснителният отговор.Смятам информацията относно машинният метод много полезна , това може да предотврати излижни проблеми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове