Ел1 0 #1 Публикувано 30 Октомври, 2018 Здравейте колеги от 2 седмици съм горд притежател на хонда civic 2.2 2008. От около два дни дисплея на радиото и часовника ( с фабричното cd съм ) почна от време на време да премигва и изчезват "чертички" от цифрите и радио станцията. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #2 Отговорено 30 Октомври, 2018 Трябва да се свали дисплея и да се презапоят спойките на крачетата към платката и ще се оправи Често срещан проблем е 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #3 Отговорено 31 Октомври, 2018 Преди 16 часа, thelastbonbona написа: Трябва да се свали дисплея и да се презапоят спойките на крачетата към платката и ще се оправи Често срещан проблем е Ако не ти изгасва радиото е точно това. При мен изгасваше музиката и екранчето, защото си губеха захранването. В Авител го шунтираха с реле и засега няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #4 Отговорено 31 Октомври, 2018 Доста са кофти за презапояване тея спойки. Пиновете са на около 3-4 мм разстоятние и няма как да се запоят ръчно без да дадеш на късо. Все повече си мисля, че всъщност проблема е в самата букса. При мен се активират и изгасват някои пиксели. Това най-често се случва като минавам през дупки. Тази седмица ще изкарам буксата и ще я напръскам с контактен спрей. Ще напиша дали е имало резултат. Гледайки снимката която си качил изглежда че при теб може и да е дало на късо някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #5 Отговорено 31 Октомври, 2018 От спойките е, маса народ изпищя по тази тема.. да не кажа всички, но един голям процент от сивиците без навигация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #6 Отговорено 31 Октомври, 2018 При мен губи пиксели на дисплей. Трудно е да позная на каква вентилация съм. Влизам в сервиз за аудио ремонт, разказвам и моля за помощ, обяснявам. От три места отказ - тегава сглобка, много работа, такива откази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #7 Отговорено 1 Ноември, 2018 Моят дисплей беше презапоен на ръка, но се изисква хубава поялна станция и човек, който знае какво прави. Разглобяването и сглобяването не са сложни, мога да ги направя безплатно. В предишни теми бях чел, че в аудио сервизи вземат 20-30 лв. за презапояването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 1 Ноември, 2018 Такива спойки се правят много лесно. Работи се с много флюс и температура около 230*С. Не се презапоява пин по пин... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #9 Отговорено 4 Ноември, 2018 В Бургас, има ли място, където да оправят описаният проблем, защото и при мен е така?Изпратено от моят Samsung Galaxy S8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #10 Отговорено 8 Ноември, 2018 (Редактирано) Добрем, писано е по този въпрос и преди, писано е доста и в западните форуми. Това е често срещан проблем при този модел. Проблем с изчезващи и появяващи се части от дисплея се дължи именно на спойките на самия дисплей. В началото обикновено се оправя като се удари таблото или се чукне/натисне самият дисплей, но в един момент това започва да не работи. Лично аз съм правил тази операция два пъти, като първият път не успях да го презапоя хубаво, поради липсата на подходящ поялник. Миналата седмица го свалих отново в офиса и оправих спойките. Не е сложно да се свали, но поради факта, че всичко се държи на 2 винта и камара щипки става малко неприятно. Свалянето отнема около 10-тина минути, и ако сте късметлии минавате без нито една счупена щипка. Последователността на сваляне е следната: 1. Сваля се капака над скоростомера - държат го точно 3 щипки (две от ляво и дясно и една в задния край), това е най-лесното нещо за сваляне. 2. След като капака на скоростомера се махне, смият дисплей се хваща с цяла ръка и се дърпа напред - държат го отново 3 щипки - в задния край и в двата предни края (задната е най-кофти и има шанс да се счупи, но не е болка за умиране, пазете предните). Като се откачат щипките, просто се сваля буксата и дисплея се маха. 3. Пластмасата под дисплея на часовника се сваля с помощта на отвертка или най-добре пластмасова шпатула за да не се нарани пластмасата. Цялата пластмаса се държи само на щипки и трябва внимателно да се започне от предния край, като се проследят и откачат всички щипки (може би са около 6). 4. Като се свали пластмасата се показват 2 винта в долния край на дисплея (отвиват се без проблем). Самият дисплей се държи на още 4 щипки (по две от всяка страна в предните краища). Установих, че за да се свали по-лесно се откачат първо щипките от дясно и след това тези в ляво (малко неприятно, тъй като при мен по-лесно се откачаха тези в ляво, но след това се усуква и не може да се откачат десните). 5. Като са откачени всички тия работи и се откачи конектора, дисплея излиза. В задната страна има бял капак, който трябва да се свали - държат го отново няколко щипки. Като се свали ще видите дълъг ред от стърчащи пинове, които трябва да се презапоят. Проблема е най-вече при презапояването, защото с поялник от 10лв би станало трудно. Слаби са и обикновено "човките" са кофти за тая работа. Ако се намери читава станция за запояване то не би било проблем. Хубаво е да имате тино и флюс. След презапояване на всички пинове, вземате един мултимер(мултицет) и проверявате за евентуално късо. Няма никаква философия в цялата работа, но човек, който не е хващал поялник и няма подходящ ще се озори с последното. Ако попадате в тази категория, то мога да препоръчам да си го разглобите и да го занесете на някой телевизионене техник/електро техник и т.н. занимаващ се с подобен род дейности. В ръцете на човек знаещ какво прави, отнема максимум 10 минути. Редактирано 8 Ноември, 2018 от draid 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #11 Отговорено 27 Ноември, 2018 (Редактирано) 1-вия път когато го свалих и ми го презапоиха всичо беше ОК, но след 3-4 месеца пак започна да изчезва на моменти. 2-рия път се получи следното... когато е на радио е ОК, но когато е и на климатик се получава "омазване". Пак го свалих, но ми казаха, че всичко уж било видяно и замерено и било наред без някъде да има късо... В крайна сметка така го оставих, защото не ми се търсеше друг дисплей, който най-вероятно пак щеше да прекъсва... Редактирано 27 Ноември, 2018 от koszabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #12 Отговорено 28 Ноември, 2018 Изглежда ми като симптом на късо. Въпреки, че са ти казали че няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #13 Отговорено 28 Ноември, 2018 Мда, при второто презапояване са омазали нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bivmo 1 #14 Отговорено 30 Април, 2021 При мен след презапояване на дисплея и на зелената букса ,която е на платката му нещата се оправиха. След това пак започна да губи част от символите, когато радиото както работи пукат говорителите и след малко се оправя. Свалих радиото и замених ценеровия диод D783-PZM5.6NB2 с BZX55C5V6 и транзистора Q784-2SD1758 с 2SD1804 . Това се прави защото диода стабилизира напрежението и когато то не е колкото трябва се прецаква и радиото и дисплея. Радиото подава напрежение на дисплея за да работи. Сега всичко е ОК! Това съм го видял в западни форуми и проблема се решава по този начин.Дано на някой да е полезна информацията! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове