Jump to content
jungles

Относно запалителни свещи и разход на гориво

Recommended Posts

Здравейте след закупуването на кола ми направи впечатление ,че разходка на гориво е около над 13 градско на бензин , колата е автомат , но и ми направи впечатление ,че маслото по усезаемо мирише на бензин. Реших да прегледам как са свещите и се оказаха,че не са иридиеви а обикновени ..е ли е възможно от тях така да е завишен рахода или в възможно от клапани да вдигне разхода и така мирише доста на бензин от маслото

2.0 2005 tourer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да са иридиеви по каталог за модела,въпреки че може и с такива да караш.

Това са твоите свещи:

https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/ACCORD/ZFR6K-11/6051/

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, съвсем спокойно напълно изправен акорд 2,0 комби АТ може да има такъв градски разход. 

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако моя гори толкова градско, ще черпя всеки ден.2.4 комби ръчка ,ми дава от 17,5 до 21 на 100 газ градско в Пловдив.Незнам какъв по-нисък разход очакваш от тоя кораб.Това не е Сивик макар и сивик с  1.4 да ми е харчил по 10-11 газ в Пловдив , явно си има значение стила на шофиране,но по-нисък разход не очаквай!

Редактирано от Shorty
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено зависи, защото аз в София, с 2.4 комби автомат имам около 12.5 разход на бензин. Но (очевидно) карам доста спокойно. За сравнение го давам.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение ,че по технически характеристики и сметнато при идеални условия на 2.4 автомат комби му дават 14.3/100 градско незнам как ги докарвате тия разходи.Или засичането ви е грешно или трябва да гасиш двигателя и да караш по инерция през половината път.Не,че нещо ама до сега не съм имал кола която да ми гори по-малко от заводските показания.Винаги са ми горели повече и то с доста.Чак толкова нервен шофьор не съм, но 1-ва и 2-ра си ги изцеждам доста често, а знаем, че там разхода е най-висок.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като цяло разхода знам, че варира според тежкият крак .. мисълта ми е дали да търся проблем някъде или всичко е точно. Просто има хора по форума може би несъзнателно подвеждат със стойности от 11 макс градско. Аз съм фен на марката и разхода според екстри (атомата и това,че е коби ..кораб си е ) не е драма , просто да си знам , имам колата от месец и съм пълнил 2 пъти до горе бенга и уж лежерно карам ама докато се усетя и вече съм 100 по сточна ..Та въпроса ми този реглаж на клапаните играе ли съществена роля в разхода , дали мога да го отложа с месец..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Shorty написа:

Аз ако моя гори толкова градско, ще черпя всеки ден.2.4 комби ръчка ,ми дава от 17,5 до 21 на 100 газ градско в Пловдив.Незнам какъв по-нисък разход очакваш от тоя кораб.Това не е Сивик макар и сивик с  1.4 да ми е харчил по 10-11 газ в Пловдив , явно си има значение стила на шофиране,но по-нисък разход не очаквай!

Иначе тая гад сивика 1.4 90 кс англичанката уж икомична ..10, та чак 11 градско не и мърдаха , аз сия карах не като някой хамалин до 6+ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Shorty знам как да засичам и това е средно от няколко пълнения. Това, което съм забелязал при автомата, е, че дори съвсем леко да „отпусна“ крака върху педала и колата превключва на близо 3000к оборота. Аз обикновено (70% от потеглянията) натискам леко и малко след 2000к оборота отпускам леко, за да превключи на следващата и тогава отново леко натискам. Така движа при ускорение около 2000, а при поддържане на скорост под 2000. Предполагам това указва немалко влияние защото виждам осезаема разлика в използваните обороти, ако просто си натискам газ и спирачка, дори и при отново „спокойно“ каране.

 

Казано накратко, това е бабешко каране. Ако тестовете имат дори леко за цел да представят по-реалистично градско шофиране, предполагам е нормално да вдигне разхода. Тежка кола и двигател и автомат, които искат да работят на по-високи обороти, е разбираемо да харчи повече от показаното от мен. Отново – целта не ми е да покажа „моето гардже“ (то си има други кусури, по които работя сега). Просто искам да покажа, че има огромна разлика от стила на шофиране и по-скоро, @jungles, ако само това ти е оплакването, мисля, че си ок. Не си търси проблеми.

 

ПС: маслото не трябва да мирише на бензин. По-скоро това ти е симптом на нещо. Разхода може да е симптом, ако съществено се промени когато имаш база за сравнение с твоите маршрути, твоя стил на шофиране и пр.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в тази тема ще се повторим, потретим. Двигателя е 2.0, не е 1.4 . Искате да си я натискате и да не харчи. Това няма как да стане. Този двигател до 2500 оборота работи на една затворена и на една леко отворена клапа. Следователно до тия обороти е икономичен. Минеш ли ги, почва да си лапа нормално. Модифицирайте си стила на каране, ако искате икономия. Автомата в градски условия е по - малко икономичен може би, в сравнение с ръчната. Моята ръчка дава повторяем разход от 11 ГАЗ в София. Кара се до 2200 оборота. Ако се стига до 5 предавка там вече повече. На бензин с тоя маниер е дори под 10/100. Мисля ,че и с автомат могат да се постигнат. Подчертавам също,че маслото е тънко и от там разхода пада. С 5w40 и нагоре няма как да имате пестене на гориво. И определено двигателя трудно се развърза. 0w20 или 5w20 огромна разлика! За да съм офф по темата: разреждане на маслото с гориво , мисля, е нормално в определени граници. Трябва да видиш дали работиш с нормални смеси. Да не ти е богата примерно. Проверяваш с диагностика за грешки и се следят бензиновите  тримове. Успех!

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...