authentic 0 #1 Публикувано 25 Октомври, 2018 Здравейте, доста изчетох и прегледах, но такива проблеми не намерих. 1. Стрелката на горивото и стрелката на температурата показват с около 5мм по-надолу от колкото трябва. Пълня до горе и стрелката не може да стигне до края, резервата ми светка под минимума. Температурата съм я сравнил със снимки от други коли същия модел. 2. Скоростта ми я показва с около 6-8 км повече от колкото се движа. Не знам дали има връзка, но предния собственик е врътнал километрите малко надолу и мисля, че може тогава нещо да се е прецакало, но не знам как да го оправя. 3. Миналата зима на 4-та ми се изфорсира колата, но като се затопли и мачкам газта до долу и няма никакви ядове и от тогава до сега не го е правила. Та въпросът ми е дали може да е от някоя помпа на съединителя или е от самия него? И как аджеба се оправя проблема с парното, на hi духа топло, но като врътна един градус надолу и духа студено? Бях разглобил таблото и видях една бяла машинка която от hi като преместя градуса с един надолу и отива в крайно положение и си седи така до Lo. Датчика за външна температура влияе ли и, защото лятото беше блокирал после се оправи(уж)? Става въпрос за 2.2 дизеляк 2006 година. Извинявам се ако се повтарям с някой друг. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #2 Отговорено 26 Октомври, 2018 За точка 3 съм за съединител. При мен беше така.. една зима почна да плъзга на 4-та.. после се оправи. Малко по- късно почна пак да плъзга.. прехвърли се и на 3та и то до такава степен, че си беше доста рисково вече да изпреварваш и го смених. Сега нямам проблеми. За другите точки не знам какво да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #3 Отговорено 26 Октомври, 2018 Според мен причината за неточните показания на стрелковите уреди е разглобяване на цялото табло със съпътстващото демонтиране на стрелките, а след това не са монтирани в правилната позиция. Ако си с ниво на оборудване "екзекютив" и имаш фабрична навигация мисля че имаше начин да се зададе корекция на показанията на скоростомера, но не съм сигурен. Колата диагностицирана ли е в читав сервиз? При проверка с диагностичната програма може би има възможност да се оправят показанията на скоростомера. Пак с диагностика може да се види какъв е проблема на климатроника. Мога да се съглася с колегата thelastbonbona, че ти е тръгнал съединителя, а не помпите. Преди 2 седмици сменях и двете помпи, но при мен поне засега нямам симптоми за смяна на съединител. Най-лесно можеш да го тестваш на равен път като караш с изключена VSA на 4-та предавка с около 80-90 км/ч и рязко натиснеш педала на газта до ламарината. Ако оборотите се повишат много по-бързо отколкото показанията на скоростомера, значи съединителя приплъзва и трябва да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
authentic 0 #4 Отговорено 27 Октомври, 2018 Направих го това, набих му педала до долу, ускорява си нормално без рязко засилване на оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r5gtr 16 #5 Отговорено 27 Октомври, 2018 (Редактирано) Аз не бих бързал със смяна на съед. Моя също първата зима приплъзна както се говори, в студено време на 4та и 3та. После 3 години съм го карал без никакви симптоми, освен когато е много студено и се смачка газта и то 1 от 10 пъти да съм го усетил. Накрая почнах леко да чувам демпфера и свалих кутията. Маховика беше тоталка а притискател и феродо в прекрасно здраве. В сивинфото се коментира , че притискателя е слабото място. Говори се, че при боксуване може да се направят няколко рязки стартове, така да се каже да се помогне на саморегулирането в притискателя, да се самонатегне и проблема изчезва. Има някаква логика. По т.2 скоростомера с какво го засичаш? Моя по апп на телефона също дава грешки от порядъка на 5-8км. Парното е толкова умряло на тоя дизел, че зимата го ползвам така или иначе само на hi Редактирано 27 Октомври, 2018 от r5gtr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #6 Отговорено 27 Октомври, 2018 С времето ще се влоши за жалост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
authentic 0 #7 Отговорено 27 Октомври, 2018 Мерих с апп на телефона, с навигация отделна и по пътя Плевен - Русе има едно място което ти показва скоростта. На трите ми показва по-малко от колкото на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MFG 10 #8 Отговорено 27 Октомври, 2018 За парното, може евентуално да пробваш да изчистиш радиаторчето на парното в някой гараж в който предлагат почистване с машина. Поне при мен проблема така се оправи и зимата завирам на HI и спокойно си връщам на 25 гр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
authentic 0 #9 Отговорено 28 Октомври, 2018 Тази седмица ако намеря време ще го чистя и ще кажа какъв е ефекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #10 Отговорено 11 Ноември, 2018 (Редактирано) Здравей, колега, във връзка с показанието на скоростомера - производителите на всички автомобили са длъжни да програмират скоростомерите така, че в зависимост от скоростта да дават определено отклонение, което винаги е нагоре. Това е с цел превенция. Аз лично не съм виждал и карал кола, която да не дава такива отклонения, което пък не значи, че няма. При повечето коли, ако си с фабрично предписания размер на гумите, отклонението при 100 км/ч е около 4-5 км/ч. На предишната ми кола при 100 км по скоростомер, скоростта беше 95 км/ч измерена от GPS на телефон. А изчислено според обиколката на гумата, оборотите на двигателя и предавателните отношения на кутията и диференциала - скоростта беше малко под 96 км/ч. При 140 по скоростомер беше 132 по GPS. На Акорда ми при 100 км / ч по скоростомер показва 97 по GPS и при 140 по скоростомер - 134 по GPS. Ред.: Засичал съм го също и по километричните табели на магистрала: около 92-3 по скоростомер и включен круз контрол, така че да показва точно 90 по GPS, след 1 час каране бях изминал 90 км без 100-200 метра (километричната табела се виждаше пред мен на 100-200 метра). Даже се учудих колко точно работи GPS-a и круз контрола. --- Колкото до теста на съединителя - винаги се прави на най-високата предавка, защото тогава съпротивлението, което оказват колелата към двигателя е най-голямо. Имам предвид - ако го направиш на 4-та и всичко е наред - това не значи, че на 5-та и 6-та пак ще е наред. Прави се на най-високата предавка за колата и в оборотите на максимален въртящ момент. За още по-сигурен тест може леко да се натиснат спирачките (ама наистина леко), за да създадеш още по-голямо съпротивление откъм колелата. Само че трябва да се внимава, защото могат да се изпекат доста бързо. Успех в разрешаването на проблемите. Редактирано 11 Ноември, 2018 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #11 Отговорено 12 Ноември, 2018 1. Както казаха колегите, вероятно нещо е правено по таблото. При мен на пълен до капачката резервоар, стрелката подминава максималната чертичка. 2. Това си е чист съединител. Пробвай на висока предавка как се държи. При мен за първи път започна да приплъзва на 6-та на дълъг път при по рязко подаване на газ. След време се прехвърли до 4-та. Аз лично го смених моя за да си спестя по-големи неприятности, но това вече всеки сам си го преценява. Вероятно ако се случва да приплъзне веднъж в годината ще може да покараш още доста преди тотално да сдаде багажа. 3. Всички коли показват по-малка от реалната скорост, а ако не си с предписаните гуми, това може да се влоши още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
authentic 0 #12 Отговорено 27 Декември, 2018 Здравейте, понеже не искам да отварям нова тема, ще си пиша в тази. При особенни обстоятелства ми се счупи челното стъкло и се оказа доста трудно да се намери. Въпросът ми е, мога ли да сложа стъкло от десен волан(повечето по моргите са такива), защото имам датчици надолу от огледалото и виждам, че на десняците самото огледало + пластмасата с датчиците седи по вдясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #13 Отговорено 27 Декември, 2018 Здравейте, понеже не искам да отварям нова тема, ще си пиша в тази. При особенни обстоятелства ми се счупи челното стъкло и се оказа доста трудно да се намери. Въпросът ми е, мога ли да сложа стъкло от десен волан(повечето по моргите са такива), защото имам датчици надолу от огледалото и виждам, че на десняците самото огледало + пластмасата с датчиците седи по вдясно. Изобщо не е трудно да се намери. Наскоро сменях...Китаеца е 140/50 лв. Европеец е към 50 лв повече. Ако някъде им трудно да го намерят - да затварят. По шаси си излиза какви датчици имаш и стъклото си пристига така. От морга кой ще се навие да го сваля и да ти го слага после? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
authentic 0 #14 Отговорено 27 Декември, 2018 Ами говорят ми за някакви доставки с капаро и чакане, а китайското беше 200+ немското близо 300 и ми го казаха набързо без номер на рама само по година. Утре отивам до едно друго място да питам, но ми е последен вариант в града за ново до колкото ми е известно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове