Jump to content
Morpheus

Няколко въпроса за CRV 4

Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд).

За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик.

1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави

2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия?

3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно)

4. За тези с 2.2 дизел-а  същия въпрос.

5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража)

6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза)

7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 :D  и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ;) )

 

Поздрави на всички, лека и безаварийна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих също така да попитам 2.2 дизела има ли дпф филтър, ад блу и пр.Има ли някакви проблеми които да се проверят по специфично, за стария съм чел че имаха проблем с тръбата към егр-а.

При бензина цвт-то надеждно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Morpheus написа:

Здравейте,

Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд).

За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик.

1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави

2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия?

3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно)

4. За тези с 2.2 дизел-а  същия въпрос.

5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража)

6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза)

7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 :D и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ;) )

 

Поздрави на всички, лека и безаварийна

 

1. Да (няма ръчна и други автомати)

2. 5 степенна, до колкото знам е много надеждна и здрава

3. Нямам данни (предполагам 11-13 градско, 8-9 извън)

4. Аз съм с Акорд със същия двигател, ръчка. На мен градско ми гори 7-8 (за последните 470км градско ми е 6.9, но аз избягва мда карам в най-големите задръствания), извънградско 5-7, в зависимост от скоростта. За CR-V, че е по-тежко, прибави 0.5, за 4х4 прибави 0.5, за автомат прибави 1-2.

5. 2.4 се прави за САЩ и Канада само (може и за някоя азиятска държава, ама то такива в БГ май почти няма)

6. Не знам

 

i-DTEC няма AdBlue, но има DPF филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2.2 идтек  6 степенна ръчка

4. С включени старт / стоп система + ECON: Разход 8.5 градско / 6.3 извънградско

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2 дизела има дпф филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2,2 I-DTEC и съм много доволен. За 10 000 км средният разход е 7,1 л. Автоматичната скоростна кутия е 5 степенна, но по предавателни

числа не отстъпва на 6 степенната ръчна. Кутията е много надеждна , превключва меко и плавно. Като я купих от Германия преди година, покарах 

я няколко месеца и смених /опресних/ маслото на автоматика. Беше на 93000км и бе общо взето бистро, но го смених. В книжката пише, че 

опресняването е 2,6 л, но при мен изтече от картера почти 4 л. Толкова и налях. Сега е бистро и червено :) 

80% карам градско и мисля, че 2,2I-DTEC автомат е много добър избор.20181109_134427.thumb.jpg.9e70b942896e1739a232513948e31ee8.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал  съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни.  Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. 

Имам няколко въпроса  за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров  155к.с.  Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? 

Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.11.2018 г. at 12:30, Morpheus написа:

 Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления?

От 2 седмици карам 2.4 earth dreams  мотор 184к.с. 2015г.

Много добре ми пасна.

Преди това бях с 2.0 ivtec 2006г. ръчни скорости. Тя ми идваше доста мудна, но 2.4 мотора с тази скоростна кутия е все едно караш електрически автомобил. Много пъргав и cvt-то при нормално каране въобще не се усеща кога превключва. 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/28/2019 at 3:04 PM, samo_pechka said:

Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал  съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни.  Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. 

Имам няколко въпроса  за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров  155к.с.  Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? 

Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. 

Давай смело супер здрава машина при добре настроена газ.......лети за без пари

Редактирано от emilkolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата за въпрос.

Компютъра показва ,че ми остават 45 км до свършване на горивото.Стрелката почти докосва 0-та, но в същото време нито ми излиза аларма,нито свети лампата. Четейки разни ръководства ,пише че лампата или алармата светва ,когато остават около 8,5 литра в резервоара. Когато заредих догоре, резервоара събра 48 л, което означава,че е имало 10 л. Защо тогава при такава наличност компютъра показва 45 км оставащ пробег? Как се случват нещата с лампа/аларма и комп. при вас?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте каква е разликата между МТ и АТ 150к.с. дизел.И кой е по-добрия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е огромна.

Кой е по-добър - "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ...!" .

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би отговорът, който търсиш, е MT е ръчна скоростна кутия (manual transmission), а AT е автоматична (automatic transmission). Ако наистина питаш каква е разликата между двете кутии и кое е по-добро, поразрови се в интернет най-добре.

 

Ако все пак не намериш информация и искаш да конкретизираш въпроса си, направи най-добре нова тема.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.11.2018 г. at 13:55, whitehead написа:

Карам 2,2 I-DTEC и съм много доволен. За 10 000 км средният разход е 7,1 л. Автоматичната скоростна кутия е 5 степенна, но по предавателни

числа не отстъпва на 6 степенната ръчна. Кутията е много надеждна , превключва меко и плавно. Като я купих от Германия преди година, покарах 

я няколко месеца и смених /опресних/ маслото на автоматика. Беше на 93000км и бе общо взето бистро, но го смених. В книжката пише, че 

опресняването е 2,6 л, но при мен изтече от картера почти 4 л. Толкова и налях. Сега е бистро и червено :) 

80% карам градско и мисля, че 2,2I-DTEC автомат е много добър избор.20181109_134427.thumb.jpg.9e70b942896e1739a232513948e31ee8.jpg

Колега,а ъпгрейд на навигацията правил ли си?Не мога да намеря къде да го направя!Също 2013 г.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Милен Димов написа:

Колега,а ъпгрейд на навигацията правил ли си?Не мога да намеря къде да го направя!Също 2013 г.

 

Не, колега не съм правил ъпгрейд. В Бултрако искат някакви безумни цифри, а само там може, защото е на хард диска информацията. Карам си с телефона, когато се наложи.🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт или ъпгрейд? Ако е ъпдейт на картата преди струваше 50 лв, а сега мисля е 90 лв.На фейслифта можеш и сам да си ъпдейтнеш картата чрез Гармин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, AzSum написа:

Ъпдейт или ъпгрейд? Ако е ъпдейт на картата преди струваше 50 лв, а сега мисля е 90 лв.На фейслифта можеш и сам да си ъпдейтнеш картата чрез Гармин.

Ъпдейт естествено, моя е грешката. Къде струва 90 лв, преди три години, когато я купих, в Бултрако искаха към 700 кинта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Може би и аз подведох с инфо, но в Бултрако ъпдейт на HONDA Connect струва 90 лв. Това обаче е при фейслифта .Навигацията е Garmin. Вашата вероятно е друга.

https://www.bultraco-sofia.bg/serviz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах  в ХОНДА и ми казаха,че в подлакътника има SDI карта която се подменя и струва около 700лв.Майтапчии.Колегата е прав за цената.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От вчера спряма да ми показва на борд компютъра средния разход, прилагам снимка. Загасих, запалих отново няма промяна.

На таблото с приборите зад волана разхода се вижда, както и на дисплея за навигацията, но на малкия дисплей за задната камера спря да дава стойности.

1661940287266.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/31/2022 at 1:14 PM, Plamen_Honda said:

Здравейте,

От вчера спряма да ми показва на борд компютъра средния разход, прилагам снимка. Загасих, запалих отново няма промяна.

На таблото с приборите зад волана разхода се вижда, както и на дисплея за навигацията, но на малкия дисплей за задната камера спря да дава стойности.

1661940287266.jpg

Проблема се оправя с разкачане на минус клемата на акумулатора за 10-20 мин.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...