Morpheus 4 #1 Публикувано 19 Октомври, 2018 Здравейте, Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд). За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик. 1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави 2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия? 3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно) 4. За тези с 2.2 дизел-а същия въпрос. 5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража) 6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза) 7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 :D и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ;) ) Поздрави на всички, лека и безаварийна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #2 Отговорено 19 Октомври, 2018 Забравих също така да попитам 2.2 дизела има ли дпф филтър, ад блу и пр.Има ли някакви проблеми които да се проверят по специфично, за стария съм чел че имаха проблем с тръбата към егр-а. При бензина цвт-то надеждно ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #3 Отговорено 19 Октомври, 2018 Преди 11 часа, Morpheus написа: Здравейте, Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд). За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик. 1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави 2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия? 3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно) 4. За тези с 2.2 дизел-а същия въпрос. 5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража) 6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза) 7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ) Поздрави на всички, лека и безаварийна 1. Да (няма ръчна и други автомати) 2. 5 степенна, до колкото знам е много надеждна и здрава 3. Нямам данни (предполагам 11-13 градско, 8-9 извън) 4. Аз съм с Акорд със същия двигател, ръчка. На мен градско ми гори 7-8 (за последните 470км градско ми е 6.9, но аз избягва мда карам в най-големите задръствания), извънградско 5-7, в зависимост от скоростта. За CR-V, че е по-тежко, прибави 0.5, за 4х4 прибави 0.5, за автомат прибави 1-2. 5. 2.4 се прави за САЩ и Канада само (може и за някоя азиятска държава, ама то такива в БГ май почти няма) 6. Не знам i-DTEC няма AdBlue, но има DPF филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #4 Отговорено 9 Ноември, 2018 Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venkon 1 #5 Отговорено 10 Ноември, 2018 Карам 2.2 идтек 6 степенна ръчка 4. С включени старт / стоп система + ECON: Разход 8.5 градско / 6.3 извънградско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venkon 1 #6 Отговорено 10 Ноември, 2018 2.2 дизела има дпф филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whitehead 9 #7 Отговорено 12 Ноември, 2018 Карам 2,2 I-DTEC и съм много доволен. За 10 000 км средният разход е 7,1 л. Автоматичната скоростна кутия е 5 степенна, но по предавателни числа не отстъпва на 6 степенната ръчна. Кутията е много надеждна , превключва меко и плавно. Като я купих от Германия преди година, покарах я няколко месеца и смених /опресних/ маслото на автоматика. Беше на 93000км и бе общо взето бистро, но го смених. В книжката пише, че опресняването е 2,6 л, но при мен изтече от картера почти 4 л. Толкова и налях. Сега е бистро и червено 80% карам градско и мисля, че 2,2I-DTEC автомат е много добър избор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
samo_pechka 0 #8 Отговорено 28 Февруари, 2019 Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни. Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. Имам няколко въпроса за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров 155к.с. Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #9 Отговорено 3 Декември, 2019 На 9.11.2018 г. at 12:30, Morpheus написа: Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления? От 2 седмици карам 2.4 earth dreams мотор 184к.с. 2015г. Много добре ми пасна. Преди това бях с 2.0 ivtec 2006г. ръчни скорости. Тя ми идваше доста мудна, но 2.4 мотора с тази скоростна кутия е все едно караш електрически автомобил. Много пъргав и cvt-то при нормално каране въобще не се усеща кога превключва. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilkolev 0 #10 Отговорено 16 Януари, 2020 (Редактирано) On 2/28/2019 at 3:04 PM, samo_pechka said: Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни. Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. Имам няколко въпроса за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров 155к.с. Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. Давай смело супер здрава машина при добре настроена газ.......лети за без пари Редактирано 16 Януари, 2020 от emilkolev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #11 Отговорено 11 Май, 2020 Ще използвам темата за въпрос. Компютъра показва ,че ми остават 45 км до свършване на горивото.Стрелката почти докосва 0-та, но в същото време нито ми излиза аларма,нито свети лампата. Четейки разни ръководства ,пише че лампата или алармата светва ,когато остават около 8,5 литра в резервоара. Когато заредих догоре, резервоара събра 48 л, което означава,че е имало 10 л. Защо тогава при такава наличност компютъра показва 45 км оставащ пробег? Как се случват нещата с лампа/аларма и комп. при вас? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Милен Димов 0 #12 Отговорено 2 Януари, 2021 Здравейте каква е разликата между МТ и АТ 150к.с. дизел.И кой е по-добрия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #13 Отговорено 2 Януари, 2021 (Редактирано) Разликата е огромна. Кой е по-добър - "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ...!" . Редактирано 2 Януари, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #14 Отговорено 2 Януари, 2021 Може би отговорът, който търсиш, е MT е ръчна скоростна кутия (manual transmission), а AT е автоматична (automatic transmission). Ако наистина питаш каква е разликата между двете кутии и кое е по-добро, поразрови се в интернет най-добре. Ако все пак не намериш информация и искаш да конкретизираш въпроса си, направи най-добре нова тема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Милен Димов 0 #15 Отговорено 8 Март, 2021 На 12.11.2018 г. at 13:55, whitehead написа: Карам 2,2 I-DTEC и съм много доволен. За 10 000 км средният разход е 7,1 л. Автоматичната скоростна кутия е 5 степенна, но по предавателни числа не отстъпва на 6 степенната ръчна. Кутията е много надеждна , превключва меко и плавно. Като я купих от Германия преди година, покарах я няколко месеца и смених /опресних/ маслото на автоматика. Беше на 93000км и бе общо взето бистро, но го смених. В книжката пише, че опресняването е 2,6 л, но при мен изтече от картера почти 4 л. Толкова и налях. Сега е бистро и червено 80% карам градско и мисля, че 2,2I-DTEC автомат е много добър избор. Колега,а ъпгрейд на навигацията правил ли си?Не мога да намеря къде да го направя!Също 2013 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whitehead 9 #16 Отговорено 9 Март, 2021 Преди 17 часа, Милен Димов написа: Колега,а ъпгрейд на навигацията правил ли си?Не мога да намеря къде да го направя!Също 2013 г. Не, колега не съм правил ъпгрейд. В Бултрако искат някакви безумни цифри, а само там може, защото е на хард диска информацията. Карам си с телефона, когато се наложи.🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #17 Отговорено 9 Март, 2021 Ъпдейт или ъпгрейд? Ако е ъпдейт на картата преди струваше 50 лв, а сега мисля е 90 лв.На фейслифта можеш и сам да си ъпдейтнеш картата чрез Гармин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whitehead 9 #18 Отговорено 9 Март, 2021 Преди 3 часа, AzSum написа: Ъпдейт или ъпгрейд? Ако е ъпдейт на картата преди струваше 50 лв, а сега мисля е 90 лв.На фейслифта можеш и сам да си ъпдейтнеш картата чрез Гармин. Ъпдейт естествено, моя е грешката. Къде струва 90 лв, преди три години, когато я купих, в Бултрако искаха към 700 кинта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #19 Отговорено 9 Март, 2021 Може би и аз подведох с инфо, но в Бултрако ъпдейт на HONDA Connect струва 90 лв. Това обаче е при фейслифта .Навигацията е Garmin. Вашата вероятно е друга. https://www.bultraco-sofia.bg/serviz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Милен Димов 0 #20 Отговорено 9 Март, 2021 Звъннах в ХОНДА и ми казаха,че в подлакътника има SDI карта която се подменя и струва около 700лв.Майтапчии.Колегата е прав за цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #21 Отговорено 31 Август, 2022 Здравейте, От вчера спряма да ми показва на борд компютъра средния разход, прилагам снимка. Загасих, запалих отново няма промяна. На таблото с приборите зад волана разхода се вижда, както и на дисплея за навигацията, но на малкия дисплей за задната камера спря да дава стойности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #22 Отговорено 12 Септември, 2022 On 8/31/2022 at 1:14 PM, Plamen_Honda said: Здравейте, От вчера спряма да ми показва на борд компютъра средния разход, прилагам снимка. Загасих, запалих отново няма промяна. На таблото с приборите зад волана разхода се вижда, както и на дисплея за навигацията, но на малкия дисплей за задната камера спря да дава стойности. Проблема се оправя с разкачане на минус клемата на акумулатора за 10-20 мин. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове