Jump to content
Sign in to follow this  
Morpheus

Няколко въпроса за CRV 4

Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд).

За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик.

1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави

2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия?

3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно)

4. За тези с 2.2 дизел-а  същия въпрос.

5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража)

6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза)

7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 :D  и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ;) )

 

Поздрави на всички, лека и безаварийна

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забравих също така да попитам 2.2 дизела има ли дпф филтър, ад блу и пр.Има ли някакви проблеми които да се проверят по специфично, за стария съм чел че имаха проблем с тръбата към егр-а.

При бензина цвт-то надеждно ли е ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Morpheus написа:

Здравейте,

Предстои ми смяна на автомобила (един стар акорд).

За целта съм се спрял на ЦРВ 4-та генерация, но имам няколко въпроса за самия модел. Заради задръстванията ( София) предпочитам автомобила да е автоматик.

1. - 2,4 бензин (автоматик) само с цвт кутия ли се прави

2. - 2.2 идтек ( автоматик ) с каква кутия е (колко скорости е ), някакви детски болести имали тази кутия?

3. За тези от вас които карат 2,4 бензин, автоматик - какъв ви е разхода на гориво ( ама честно)

4. За тези с 2.2 дизел-а  същия въпрос.

5. 2,4-то по обявите ми изглежда само американки, имат ли разлика с тези за европейския пазар (или само километража)

6.Някой знае ли / прерових интернет-а/ ъглите на предната и задната броня какви са ( имам гараж, който е с доста голям наклон и се съмнявам дали ще влиза)

7.Ако има някой ентусиаст от София да пробваме т.6 :D и да даде едно кръгче ( предпочитам за тест 2.2 дизела)( черпя бири ;) )

 

Поздрави на всички, лека и безаварийна

 

1. Да (няма ръчна и други автомати)

2. 5 степенна, до колкото знам е много надеждна и здрава

3. Нямам данни (предполагам 11-13 градско, 8-9 извън)

4. Аз съм с Акорд със същия двигател, ръчка. На мен градско ми гори 7-8 (за последните 470км градско ми е 6.9, но аз избягва мда карам в най-големите задръствания), извънградско 5-7, в зависимост от скоростта. За CR-V, че е по-тежко, прибави 0.5, за 4х4 прибави 0.5, за автомат прибави 1-2.

5. 2.4 се прави за САЩ и Канада само (може и за някоя азиятска държава, ама то такива в БГ май почти няма)

6. Не знам

 

i-DTEC няма AdBlue, но има DPF филтър

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карам 2.2 идтек  6 степенна ръчка

4. С включени старт / стоп система + ECON: Разход 8.5 градско / 6.3 извънградско

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2 дизела има дпф филтър

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карам 2,2 I-DTEC и съм много доволен. За 10 000 км средният разход е 7,1 л. Автоматичната скоростна кутия е 5 степенна, но по предавателни

числа не отстъпва на 6 степенната ръчна. Кутията е много надеждна , превключва меко и плавно. Като я купих от Германия преди година, покарах 

я няколко месеца и смених /опресних/ маслото на автоматика. Беше на 93000км и бе общо взето бистро, но го смених. В книжката пише, че 

опресняването е 2,6 л, но при мен изтече от картера почти 4 л. Толкова и налях. Сега е бистро и червено :) 

80% карам градско и мисля, че 2,2I-DTEC автомат е много добър избор.20181109_134427.thumb.jpg.9e70b942896e1739a232513948e31ee8.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал  съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни.  Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. 

Имам няколко въпроса  за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров  155к.с.  Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? 

Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 9.11.2018 г. at 12:30, Morpheus написа:

 Има ли някой във форума който кара 2,4 да сподели малко впечатления?

От 2 седмици карам 2.4 earth dreams  мотор 184к.с. 2015г.

Много добре ми пасна.

Преди това бях с 2.0 ivtec 2006г. ръчни скорости. Тя ми идваше доста мудна, но 2.4 мотора с тази скоростна кутия е все едно караш електрически автомобил. Много пъргав и cvt-то при нормално каране въобще не се усеща кога превключва. 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2019 at 3:04 PM, samo_pechka said:

Здравейте , нов съм във форума. Запознат съм частично с автомобили Хонда, сядал  съм в два Цивика за кратко , повече опит имам с Фв и подобни.  Тепърва се насочвам към автомобил различен от ФВ/Ауди за лично ( и надявам се -дългогодишно ) ползване. 

Имам няколко въпроса  за 4ген. ЦРВ . Не съм запознат със слабите му места . Интересуват ме единствено бензиновите атм. мотори и ръчни скор.кутии, 4х4 версии. Гледам , че се предлага в Европа с двулитров  155к.с.  Има ли нещо, което трябва да знам преди покупката му ? Как се води точно мотора? Има ли различия спрямо вгражданите в 3-та генерация? 

Благодаря предварително за съветите и ще гледам, да не се повтарям за в бъдеще с дискутирани неща. 

Давай смело супер здрава машина при добре настроена газ.......лети за без пари

Edited by emilkolev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще използвам темата за въпрос.

Компютъра показва ,че ми остават 45 км до свършване на горивото.Стрелката почти докосва 0-та, но в същото време нито ми излиза аларма,нито свети лампата. Четейки разни ръководства ,пише че лампата или алармата светва ,когато остават около 8,5 литра в резервоара. Когато заредих догоре, резервоара събра 48 л, което означава,че е имало 10 л. Защо тогава при такава наличност компютъра показва 45 км оставащ пробег? Как се случват нещата с лампа/аларма и комп. при вас?

Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...