Slavko 36 #41 Отговорено 6 Юли, 2019 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #42 Отговорено 6 Юли, 2019 Днес бях в един гараж (англичани) качва се пали няма чукане мести лоста D-P-R няма почукване вика колата си е супер не се чуди къде да си даваш парите. Прибирам се почвам да местя лоста няма нищо на място ако мръдна колата само 20 см напред като включа задна има леко почукване после пак няма нищо като превключвам. Утре мисля да сменя накладките и да разкача селеноидите и ще поогледам откъде точно идва шума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #43 Отговорено 6 Юли, 2019 Промивката с машина e желателна За алтернативното маслото всеки сам си поема риска, за мен не е риск, единствено за задния диференциал предпочитам оригиналното защото май издържа до по висока температура(и там има заместител на една немска марка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #44 Отговорено 6 Юли, 2019 преди 17 минути, Basatauser написа: Днес бях в един гараж (англичани) качва се пали няма чукане мести лоста D-P-R няма почукване вика колата си е супер не се чуди къде да си даваш парите. Прибирам се почвам да местя лоста няма нищо на място ако мръдна колата само 20 см напред като включа задна има леко почукване после пак няма нищо като превключвам. Утре мисля да сменя накладките и да разкача селеноидите и ще поогледам откъде точно идва шума. Според мен намери начин да смениш цялото масло. Това причукване което описваш го има на всички автомати. Може да се дължи на различни неща,след като се е движила напред и включиш на задна обръщаш задвижването...не е възможно да няма луфтове в диференциала,раздатката,каретата...ти натискаш спирачката и на практика стопираш колелата,а през останалите елементи се предава движение в рамките на луфтовете. Провери си спирачките...и ги натисни по силно и пробвай да превключваш,но винаги обръщаш движението от D на R и винаги се обират луфтове защото автомата се стреми да задвижи колелата / при ръчните кутии върт.момент е прекъсна преди кутията от съединитела/...В движение имали проблем при превключване ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #45 Отговорено 6 Юли, 2019 (Редактирано) 39 minutes ago, Basatauser said: Днес бях в един гараж (англичани) качва се пали няма чукане мести лоста D-P-R няма почукване вика колата си е супер не се чуди къде да си даваш парите. Прибирам се почвам да местя лоста няма нищо на място ако мръдна колата само 20 см напред като включа задна има леко почукване после пак няма нищо като превключвам. Утре мисля да сменя накладките и да разкача селеноидите и ще поогледам откъде точно идва шума. Провери всички тампони на двигателя и два от тях трябва да са отговорни за вибрациите на скоростното кутия ако са скъсани е възможно да от там това почукване когато тя се усуква. ако тази тема ти даде някъкви насоки но е за 1 ген Редактирано 6 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #46 Отговорено 6 Юли, 2019 (Редактирано) Колега Slavko нямам никакви други оплаквания в движение колата върви много добре ако съм натиснал педала леко сменя на около 1500 обр. Ако я настъпя повече на около 3000-3500. Предните накладки са ми за сменяване утре ще бъдат сменени и ще се заслушам откъде идва това чукане. Колега Carpera утре ще го погледна тампоните и на мен ми мина че може някой от тях да е. Редактирано 6 Юли, 2019 от Basatauser Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #47 Отговорено 6 Юли, 2019 Всички автомати работят по този начин. Смени си маслото на кутията на дифернциала и накладките на спирачките,провери тампоните както казва колегата и си карай спокойно...щом нямаш други шумове..не влизай в приключения,че са скъпи ,при тези кутии няма ремонтни комплекти ,всяко дискче, шайба, о-пръстен, клапанче се купува отделно и повярвай ми един ремонт излиза в България над 3000 лв.😀 ...и не слагай алтернативни течности..особенно на кутията и на диференциала ,а за двигателя имаш голям избор от масла....включително и през форума... Поздрави и успех.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #48 Отговорено 6 Юли, 2019 Направил съм едно обновяване имам вече около 1000км ще правя още едно скоро +чистене на селеноидите. Ползвам само масло на хонда 40£ ми е туба 4л. Сутрин преди да запаля натискам спирачката и местя лоста нагоре надолу и в повечето случаи пали без това чукане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #49 Отговорено 7 Юли, 2019 Смених накладките днес няма подобрение. Колко трябва да е луфта на каретата звукът който издава е като този на клипа но само веднъж трак 😐 20190707_130648_1.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #50 Отговорено 7 Юли, 2019 Иди на канал ...ще ти трябва и помощник,единият да слезе отдолу а другият да я запали,да натисне добре спирачките и да превключва от D на R и обратно / и четирите колела трябва да са на земята/, вижте от къде се чува шума и дали някой от елементите на предаването не е повреден, по този начин ще видите и къде са хлабините, ако ги има.Имай в предвид че и кардана се завърта заедно със раздатката / т.е. и предната част на задния диференциал/ , тя е постоянно зацепена посредством пиньон и корона. По този начин както го завърташ на крик предаваш движението от едното колело през диференциала,главното предаване до външното каре на другото колело и на практика нищо не можеш да разбереш. Другата проверка е като изгасиш колата слагаш на N опъваш ръчната и на ръка завърташ кардана по точно обираш хлабините ,но тук трябва да знаеш какво правиш ,защото са две хлабини на раздатката и на главното предаване, просто трябва да усетиш кога се завърта и скоростната кутия ...пак те съветвам за специализиран сервиз...трудно ще се справиш сам ..там имат и инструменти за измерване на тези хлабини... Поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnie 3 #51 Отговорено 8 Юли, 2019 Колеги от къде купувате филтър за автоматичната скоростна кутия /ако има значение какъв да е разбира се/? Питането ми е по повод, че в Бултрако ми обявиха цена от 68 лв.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #52 Отговорено 8 Юли, 2019 Купих го по интернет но не помня от къде, цената му беше около 40 лв....Ами за Бултрако това е нормално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #53 Отговорено 8 Юли, 2019 Колега slavko мерси за съвета. Края на месеца патувам за България ако стигна без проблеми ще отида в някой сервиз че тук майстори няма 😁. За колегите с филтрите 40 лв за филтър китайче са малко множко 😁 Оригинален на хонда е 35£ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #54 Отговорено 8 Юли, 2019 Възможно ли е на колегата проблемите да са от филтър менте,тук е описано доста подробно кое е менте и оригинал https://9000rpm.ru/clauses/uchimsya-otlichat-poddelki/filtry_kpp/poddelka_filtra_akpp_25430-plr-003/ и тук https://www.drive2.ru/l/10228812/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #55 Отговорено 9 Юли, 2019 Така като гледам ..моя е фалшив...май ще взема да си поръчам един в Бултрако докато не съм прецакал нещо...макар че като гледам единствената разлика е в площа на филтриращия елемент. Хартията май е като на всички маслени филтри...та нали всички се правят в Китай...карам вече една година с фалшивия и до сега не съм усетил проблем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #56 Отговорено 9 Юли, 2019 (Редактирано) Оригиналния има клапън при ментеляка е само хартия.Ако ще го сменяш моля те разрежи твоя който си сложил да видим какъв е. Редактирано 9 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #57 Отговорено 9 Юли, 2019 Да има логика...ако се запуши по някаква причина ще свърши работа...но като се има в предвид че този филтър не се сменя никога /само при ремонт на кутията- поне така казват в Бултрако/ е малко вероятно да се запуши дори и фалшификата и да доведе до проблем....ама то не се знае на колко стотин хиляди е автомобила....има кутии на които маслото е до живот - не се сменя ,но инженерите са смятали 200-250 000 км. а не два пъти по толкова 😀....абе нещо ме заинтригува и ще звънна утре на Бултрако да проверя..🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #58 Отговорено 9 Юли, 2019 (Редактирано) Сигурен ли си че така казват Бултрако , днес друг колега говори с тях и са му казали при всяко опресняване.Което наистина има логика щом филтъра е външен и е хартиен.Не се сменя само ако е вътрешен като моя на 1 ген или само при ремонт на кутията защото тогава може да се извади. Но няма да се учудя и да не са знаели какво ти говорат тея от Бултрако. Такива кутии на които маслото е доживот няма, масло ли е сменя се,тази простотия от Бултрако ли я чу. Мен ме излъгаха че маслото на хидравликата не се сменя. Редактирано 9 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #59 Отговорено 10 Юли, 2019 Да точно в Бултрако Варна - преди три години, ми го казаха / да кажат колеги които са сменяли в Бултрако , моето го сменяха и не са сменяли филтъра - гаранция/...но не само те....прочетох го някъде във форумите, за тези до живот ги има ,но не са на Хонда...едната беше на Рено, другата на Форд...и други има....но такива автомобили нямам и не съм се впускал в подробности....🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #60 Отговорено 10 Юли, 2019 Преди 8 часа, CARPERA написа: Сигурен ли си че така казват Бултрако , днес друг колега говори с тях и са му казали при всяко опресняване.Което наистина има логика щом филтъра е външен и е хартиен.Не се сменя само ако е вътрешен като моя на 1 ген или само при ремонт на кутията защото тогава може да се извади. Но няма да се учудя и да не са знаели какво ти говорат тея от Бултрако. Такива кутии на които маслото е доживот няма, масло ли е сменя се,тази простотия от Бултрако ли я чу. Мен ме излъгаха че маслото на хидравликата не се сменя. Точно. На мен също така ми казаха, - че на всяка смяна филтъра се сменя задължително. Не се сменя този който е вътре в кутията и е метален. преди 18 минути, Slavko написа: Да точно в Бултрако Варна - преди три години, ми го казаха / да кажат колеги които са сменяли в Бултрако , моето го сменяха и не са сменяли филтъра - гаранция/...но не само те....прочетох го някъде във форумите, за тези до живот ги има ,но не са на Хонда...едната беше на Рено, другата на Форд...и други има....но такива автомобили нямам и не съм се впускал в подробности....🤔 Прочел си правилно.Колегите от Рено почти всички ревът от техните автомати.Така е като слушат дилърите си,че консумативите са им до живот. Не ревът само от от автомата който се монтира на големия мотор 3.0 който е японски. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #61 Отговорено 10 Юли, 2019 (Редактирано) Да за пореден път се обеждавам че Бултрако Варна нищо не знаят,както за това че си имал външен филтър и не са го сменили.Те са ти говорили за тази които е упоменат от колегата вътрешния металния че не се сменя.Да точно те ми на говориха простотиите за вечното масло в хидравликата,дори незнаех какъв е цвета на оригиналния антифриз.Супер професионалисти заповядайте в Бултрако Варна да ви обслужват колата 😂 Няма вечни масла има сервизи ОТОРИЗИРАНИ които искат да се чупи всичко по-бързо за да си им клиент . Редактирано 10 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basatauser 0 #62 Отговорено 15 Юли, 2019 Здравейте колеги малко информация ми трябва 😀 За какво е този селеноид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове