Радо82 40 #1 Публикувано 20 Юли, 2018 Как се регулират късите по вертикала като нямам потенциометър и нямам и AFS система, На мястото на потенциометъра имам копче VSA , а от долу нямам бутони. Как се регулират тези фарове ? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #2 Отговорено 20 Юли, 2018 А имаш ли сензор на задния мост?Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #3 Отговорено 20 Юли, 2018 (Редактирано) не знам, колата я имам от 3 дни това ми е таблото Редактирано 20 Юли, 2018 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 23 Юли, 2018 Фаровете ксенонови ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #5 Отговорено 23 Юли, 2018 (Редактирано) Да ксенон, единия къс свети забит другия е ок, Редактирано 23 Юли, 2018 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #6 Отговорено 23 Юли, 2018 Щом са ксенон значи се регулират автоматично. И при мне е така. Ако са ти високи може малко да ги наведеш - на самия фар има за регулиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #7 Отговорено 23 Юли, 2018 Ще отворя предния капак да огледам дали има от къде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #9 Отговорено 23 Юли, 2018 Много Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #10 Отговорено 23 Юли, 2018 Да ползвам темата. Искам да попитам това автоматично регулиране на всички модели CR-V 3та ген. (2008 - 2012) ли го има или само на тези с ксенон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #11 Отговорено 24 Юли, 2018 Обикновено е само за ксенона.То си е екстра това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #12 Отговорено 4 Август, 2018 И аз да споделя, понеже вчера се занимавах с автоматчетата за саморегулиране по вертикали: При мене десният беше много ниско и не виждах никакво движение на фаровете. Вдигнах го чрез шестограма за ръчно регулиране и като започна да трака от вътре, чува се в салона и с пуснато радио. Със завъртане свалих машинката след като и откачих куплунга. Отворих капака, извадих внимателно платката с моторчето. На нея има един плъзгач/потенциометър/, който играе роля на енкодер тоест да знае електрониката, къде се намира механиката. Е тоя плъзгач беше курозирал сигурно е попаднала вода, моторчето не е" знаело" къде да спре и е въртяло докато регулиращият пласмасов винт е изкочил от резбата и червяка щрака яко. Така описано изглежда сложно, но не е тлкова. Първо почистих и смазах потенциометъра,рекохватката на който после се вкарва между два жлеба на линейно движещата се част. Почистих смазах и наредих червяка и водачите, проиграх движението, като въртях на ръка червяка, после сложих платката, като през нарочно направеният отвор вкарах ръкохватката на плъзгача, има две гумени тампончета и накрая задният капак, като преди да го сложа смзах и привода за ръчно регулиране. Сега всичко е ОК. Като седна в багажника предницата се вдига, а фаровете се местят на долу. Пак казвам май по дълго време писах поста от колкото направих машинката. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове