Jump to content
Радо82

Регулиране на светлини

Recommended Posts

Как се регулират късите по вертикала като нямам потенциометър и нямам и AFS система, На мястото на потенциометъра имам копче VSA , а от долу нямам бутони. Как се регулират тези фарове ? Благодаря

 

4JP2AQ7nWvEJp6q74IO8VCI5CW2PZeyedUYELeNn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли сензор на задния мост?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не знам, колата я имам от 3 дни

 

това ми е таблотоsgzf0QQn04PeUnJaHVu0M8RngAThEYhFNRIeCv37

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете ксенонови ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ксенон, единия къс свети забит другия е ок, 

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ксенон значи се регулират автоматично. И при мне е така. 

Ако са ти високи може малко да ги наведеш - на самия фар има за регулиране.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отворя предния капак да огледам дали има от къде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.263013d551f016b4fcec3489afc757d6.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата.

Искам да попитам това автоматично регулиране на всички модели  CR-V 3та ген. (2008 - 2012) ли го има или само на тези с ксенон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено е само за ксенона.То си е екстра това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя, понеже вчера се занимавах с автоматчетата за саморегулиране по вертикали: При мене десният беше много ниско и не виждах никакво движение на фаровете. Вдигнах го чрез шестограма за ръчно регулиране и като започна да трака от вътре, чува се в салона и с пуснато радио. Със завъртане свалих машинката след като и откачих куплунга. Отворих капака, извадих внимателно платката с моторчето. На нея има един плъзгач/потенциометър/, който играе роля на енкодер тоест да знае електрониката, къде се намира механиката. Е тоя плъзгач беше курозирал сигурно е попаднала вода, моторчето не е" знаело" къде да спре и е въртяло докато регулиращият пласмасов винт е изкочил от резбата и червяка щрака яко. Така описано изглежда сложно, но не е тлкова. Първо почистих и смазах потенциометъра,рекохватката на който после се вкарва между два жлеба на линейно движещата се част. Почистих смазах и наредих червяка и водачите, проиграх движението, като въртях на ръка червяка, после сложих платката, като през нарочно направеният отвор вкарах ръкохватката на плъзгача, има две гумени тампончета и накрая задният капак, като преди да го сложа смзах и привода за ръчно регулиране. Сега всичко е ОК. Като седна в багажника предницата се вдига, а фаровете се местят на долу. Пак казвам май по дълго време писах поста от колкото направих машинката.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...