Jump to content
Илиян-

Капе масло от двигателя

Recommended Posts

Здравейте,

чудя се от къде се окапва маслото на снимката? При градско каране с 50 - 60 км не се губи. При 100-120 извън града за 200 км наливам 150 - 200 грама.

 

5b4397f06d18a_InkedHRVmaslo_LI.thumb.jpg.88d2de0bfe275c7508d51c8817655e24.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това доколкото виждам е картера както моята CR-V  така и при твоята се развиват гайките на капака с годините явно охлабват при проверка на моити една гайка липсваше и други 4 ги пристегнах провери ги.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей,колега!

Не искам да те плаша.

Това е от голямата семерина на коляновия вал.

Доста неприятна работа.

Сваля се скоростна кутия,съединител,маховик и виждаш виновника.

Това упражнение го правих,сега всичко е наред.

Успех!!!

DSC_0009_5.JPG

Редактирано от stefanvo
Добавяне на снимка
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще отиде на майстор. Може ли да ми кажеш колко ти е струвал ремонта и кои ти го е правил. Да знам какво ме чака :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То няма марка автомобили в тази насока да кажем,че са проблемни, повечето стари автомобили ако не е сменен семеринг на коляно вал повечето тръгват леко покапване,на мой познат тръгна от раз теч... д-град -лом 5 килца масло да дойде на гости ...тука правихме ремонтите със смяна на семеринг,тука в лом сваляне на скоростна кутия е между 80-100 лв за смяна семеринг няма да е повече от 30 лева така си мисля

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си първо гарнитурата на картера и огледай около витек клапана за течове. 

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При протичане на големия семеринг на коляновия вал (този откъм скоростите), маслото капе от друго място.

Оградил съм го със зелен цвят на твоята снимка (отворчето в предпазната ламарина):

5b4397f00b4de_InkedHRVmaslo_LI.jpg.484a1b78be0a6ac619683254d23ae0ca.thumb.jpg.f4be5f401409b97e6cef8ff6cf52ff5f.jpg

 

Редактирано от emod
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HR-V то е 1.6 4х4 105к. Няма витек. Благодаря за отговорите. Началото на седмицата ще отида на майстор и ще напиша какво е открил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че няма витек не значи нищо. Ако е с оригиналната глава на мястото на клапана има метална плочка за тапа. Тя също протича. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Emod!

Извини ме,че оспорвам твоето мнение,но грешиш!!!

Тече точно там,къдетобе капката,показана от колегата!

Убеден съм,защото аз имах проблем точно от голямата семерина!!!

Да,смених гарнитурата на картера-два пъти,с надеждата да се оправи!

Но когато тръгнах на дълъг път от Търново до Смолян и легнах отдолу да видя какво става...!

Мястото оградено от теб почти нямаше масло,но....имаше масло по кардана,дори!!!!

Уважавам всички Вас,които се трудите този форум да съществува,но в този случай мога да споря с часове!

Ремонта го извърших аз,лично,сам,с подкрепата на Бранко,на когото благодаря за съветите,но в този случай съм на 100% сигурен в твърдението си,че не е задължително капката да е на посоченото от теб място!

Повтарям отново-уважавам професионализма Ви,но в случая съм убеден в твърдението си!!!

Благодаря Ви!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В конкретния случай не е там на 99%. Оставям си един. Нека колегата огледа и това което му писах и да каже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, fenabg написа:

Това че няма витек не значи нищо. Ако е с оригиналната глава на мястото на клапана има метална плочка за тапа. Тя също протича. 

Мойта май пак е протекла, въпреки, че я бяха оправяли в Омбре преди 2 години... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×