Jump to content
mEtaka

Видео

Recommended Posts

Уникално клипче са направили братята руснаци :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZX10R определено ми е любима машина :Dhttp://vbox7.com/play:c25b20dc Понеже сме на тема мотори, най-гадната катастрофа :Dhttp://vbox7.com/play:d6824c7b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терорист ето ти един ZX14 ninja :D Не знам, ГТ-Ра не е стоков, а switzer, интересно ще ми е ако нинжата е турбинирина :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=s3nr0t6YUxo&feature=player_embedded#!

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 1.3-1.4 са големи тучове :) До 1.1-1.2 са с приемливи размери за нашите пътища. ZX-са явно не го турбинират много много за разлика от хаябусата :) Ето едно видео как леко се изправя на задна при ускорение над 300 км/ч ;)http://www.youtube.com/watch?v=JCBEGn4nDLw И едно сравнение кола с/у мАтор на писта:http://www.youtube.com/watch?v=Evp9YiVgimE

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Сивик Турбо http://www.vbox7.com/play:c4c818ddХонда Сивик Турбо и Голф http://www.vbox7.com/play:5b023540

Редактирано от Gaze.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли историята на този CRX? !!! http://www.youtube.com/watch?v=NhghRPqLhP8Клипът е много много стар, и няма коментари (забранени са), единственото което пише е в описанието - "fully built 1.6 F1".. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 700к.с. този CRX, просто е с B18-ка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:a295389c много хубав клип... има и ходни вътре.... един ЦРХ и една интегра..... но пък червения ланцер ме кефи най-много:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипът който ви бях дал по-рано с дрифта на този руснак. Ето един изглед в купето, много добре.. :worthy: : ( настръхвам от звука в началото )

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тоя Preludehttp://www.youtube.com/watch?v=M-zprRyKMOA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бъг на форума...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм че тоя моя и без турбо върви така :rolleyes: луд луд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея нещо са се изгаврили с километража ... загледайте околната среда как се движи .... все едно кара с 80 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това го забелязах... По километраж върви наистина много добре ама околната среда....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе каква околна среда бе.... вие не чухте ли как изключи три скорости за няколко секунди? Вярно че може да послъгва ама на трета пищяха колелата като заклано прасе :rolleyes: , а на 3-та изключена едва ли кара с 80 :PМоже би е леко "весел" километража ама 3-те скорости са си факт, а и турбината е сериозна Garett GT35 и някаде го бях срещал тоя клип по сайтовете пишеше, че е на 1.4бара надув някаде :rolleyes: Ето какво е правено по колата за хората дето се сещат(понеже мене не ми е ясно :D)Engine Bay- Complete wire tuck- Fusebox relocation- ABS delete- PWR custom fabricated aluminum racing radiator- PWR water to air intercooler- Garrett GT35R w Tial Stainless Steel Housing- Golden Eagle Intake Manifold (Polished)- Benson Sleeved Block with Darton Sleeves- CP 9:1 pistons 88MM- Eagle Connecting Rods- IPS Built, ported, polished head, valve job- Supertech dual valve springs- Supertech .5 oversized valves- Supertech Titanium retainers- Magnesium valve guides- Kaizenspeed Balance shaft eliminator kit- Moroso oil pan- Tial Sport 44mm Wastegate- Tial Sport 55mm Q BOV- AEM fuel pressure regulator- AEM fuel rail- Walbro 255lph Fuel Pump- RC 1000cc injectors- Kinetik HC800c- Carbon Fiber Spark Plug Cover- Forbidden Motorsports Radiator Shroud- Goodridge Stainless Steel Feed Line- Explicit Speed Solid Motor Mounts- Evolution performance fabricated top mount turbo manifold- Evolution performance fabricated v band down pipe with 3 oval bends- Evolution performance fabricated Intercooler Piping- Evolution performance fabricated Test-Pipe- Evolution performance icebox/water reservoir- Evolution performance custom mounted battery tray.- Evolution performance oil catch can- Fidanza Light-weight Aluminum Flywheel- M2Y4 Transmission w/ Gear Speed Carbon Syncros- ACT Xtreme Clutch- WaveTrac LSD- HKS Carbon Titanium w/ custom fabricated 3 inch exhaust piping- Vibrant couplers- Vibrant- Cometic headgasket- Russel black AN fittings

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го гледах без звук и заради това ми направи впечатление :D Ама както и да е .... на 3-та да обърне километража .... :P А за прекъсвача може да си го е направил на 7К ;);) Отделно в началото е доста нанадолнище-загледай линиите в тунела :rolleyes: Че ще върви спор няма ама просто е доста преувеличено :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, за преувеличеното е така аз не споря понеже знам моя ня всяка предавка колко върви, а тоя на 3-та хамен отиде на 200+км :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 скайлайна, които правят мармалад ( първият удари звук на самолет в началото :) ).А за вторият не вярвам да ги прае 0-100 за 1.2с :) :

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
добре изглежда външно, но негърчето трябва да се постаре и вътре, иначе външно много ме кефи, ако имах пари и моята ще направя такава красавица. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.hondaday.com/blog/2011/01/15/get-ready-only-3-months-away-from-honda-day-atco-2011-april-17th-2011/специален поздрав за драгаджиите :lol: Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...