pando 12 #1 Публикувано 28 Юни, 2018 Здравейте колеги,от няколко дни почна да се чува от време на време свирене от лагер,когато натисна съеденителя спира.Не го прави постоянно,скоростите се включват идеално,няма удари,няма буксуване,само това просвирване.Какво ще ме посъветвате,какво да предприема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #2 Отговорено 30 Юни, 2018 (Редактирано) Ми наи-вероятно лагера на съединителя.Като е студена колата се чува по слабо,като позагрее се чува повече.Ако е тои може да кара така и 50 к километра.Ако тръгнеш да сменяш погледни и съединителя как е и сменяи при нужда Редактирано 30 Юни, 2018 от todor88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pando 12 #3 Отговорено 1 Юли, 2018 Ок,засега така ще я карам,ако се усили,ще сменя и съеденителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #4 Отговорено 3 Юли, 2018 То не е задължително съединителя,може да има още живот в него,но е добре да се провери така и така ще се отваря кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #5 Отговорено 4 Юли, 2018 Процедурата за поглеждане(смяна на лагера), е доста трудоемка(скъпа). Така, че се подготви(купи си целия комплект), и сменяй всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pando 12 #6 Отговорено 6 Юли, 2018 Така ще направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #7 Отговорено 6 Юли, 2018 На 6/28/2018 at 5:41, pando написа: Здравейте колеги,от няколко дни почна да се чува от време на време свирене от лагер,когато натисна съеденителя спира.Не го прави постоянно,скоростите се включват идеално,няма удари,няма буксуване,само това просвирване.Какво ще ме посъветвате,какво да предприема? Не е в аксиалния лагер проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pando 12 #8 Отговорено 7 Юли, 2018 А къде е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #9 Отговорено 7 Юли, 2018 В скоростната кутия. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #10 Отговорено 7 Юли, 2018 М... да! Лагер първи дано, само!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #11 Отговорено 7 Юли, 2018 (Редактирано) Преди 14 часа, pando написа: А къде е? 50% залагам за свирене от аксиалния лагер , (причини много) , а другите 50% всеки да си ги разпределя, както му е удобно. Не, че не може да се окаже и другото, но Пандо ако се окаже другото, ти може да си първия в този форум, на който да му се е прецакал лагер, в 6 степенната скоростна кутия, на CR-V - 2,2i-ctdi - ама много малко е вероятно и не го вярвам. Редактирано 8 Юли, 2018 от Emicha допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #12 Отговорено 8 Юли, 2018 Преди месец един колега сменя лагер на първичен вал от към съединителя на Civic 1.4 6-та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pando 12 #13 Отговорено 8 Юли, 2018 За сега ще карам така,като увеличи свиренето ще се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 9 Юли, 2018 Преди 23 часа, Glavanov написа: Преди месец един колега сменя лагер на първичен вал от към съединителя на Civic 1.4 6-та ген. Ма той умрял тоз Сивик ма . Той Емича точно за това подметна, че Пандо ще е първия сменял на CR-V - 2,2i-ctdi, защото приликата между този Сивик за който говориш и CR-V дизел е като приликата между крокодил и северен елен . Двумасовият маховик при дизелите е измислен точно за да щади скоростните кутии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове