Jump to content
Ceco

Проблем с вентилаторите.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам Хонда ЦРВ 2008г.   2.2 дизел .Започнаха да се включват и двата вентилатора.Това нормално ли е или е някакъв проблем?Струва ми се, че загуби и мощност.Ако някой може да ми отговори, ще бъда много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли с изключен климатик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази драма с вентилаторите някой я беше играл. Потърси в някоя от темите. Нещо ми е върти в главата за лоши настройки при премахването на ДПФ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин натоварва мотора за да достигне температура и да започне регенерация на ДПФ

Карай 20км на по-високи обороти за да завърши регенерацията и ще спрат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V  2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Tokio написа:

Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V  2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър.

Има, има особено ако не е закупено от България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Tokio написа:

Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V  2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър.

Вярно напоследък доста глупости прочетохме от теб.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, niksi написа:

Има, има особено ако не е закупено от България.

 Твоята има ли ДПФ-филтър? 

 

Преди 2 часа, mccoy написа:

Вярно напоследък доста глупости прочетохме от теб.

А твоята има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше, вече няма

театъра с вентилаторите съм го играл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Tokio написа:

 Твоята има ли ДПФ-филтър? 

Да моята е 2007 от Италия, беше спукан за съжаление. Вече го няма. Виждал съм фейса на 2-ра генерация с ДПФ. Но в България и третата в началото е без филтъра, както ми каза човек от Бултрако “не е случайно” имайки в предвид горивата. 

Аз няма да спамя темата на колегата повече. И без това не знам как да си реши проблема с вентилаторите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте!И аз се присъединих към семейството на Хонда.От няколко седмици притежавам Хонда СРВ 3-та генерация 2009 г. 2,2 дизел /по-стария мотор 140 коня/.От няколко дни чувам,че постоянно се включват вентилаторите,даже и на студен двигател.Колата не показва признаци на проблем,не свети и нищо от таблото.Прочетох темата във форума но не открих конкретен отговор.Изпънах я извън града, но пак същото.По принцип повече я използвам в града.Зареждам я  с нафта с добавка.Когато включа климатроника вентилаторите спират за малко и пак почват да въртят.ДПФ си стои не е махнат.Моля помогнете.Нормално ли е това?Какъв е проблема ако има такъв?Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато го пусна те спират за 30-40 секунди и пак се включват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.06.2018 г. at 11:27, mccoy написа:

имаше, вече няма

театъра с вентилаторите съм го играл

кажи как

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си DPF-a, прати го на Варна да го изчистят, докато не ти е светнал сладоледа. След като ти го върнат изчистен го монтирай и повече няма да ги чуеш да се включват. Ако ти светне индикацията за DPF-a /сладоледа/ тогава пак ще направиш тази процедура с тази разлика, че след като го монтираш почистен ще трябва да я водиш на компютър да зададете че сте сложили нов филтър, за да спре да ти свети индикацията. Друг вариант да я угасите е принудителната регенерация, но там има вариант и да не мине и пак отиваш в началото на поста ми. Между другото не трябва да гасиш колата когато ги чуеш че са се включили. Трябва да покараш 15-20 минути като поддържаш 2000 оборота и то най-много на 4 предавка, което е около 70 км/ч. Включването на вентилаторите неизменно е свързано и с повишаване на разхода на гориво /ще го забележиш на разходомера/, което е сигурен признак, че си в регенерация, която като прекъснеш няколко пъти и не успее да завърши, ще ти светне и индикацията за DPF-a и ще те вкара в сервизен режим. Така че не се чуди много ми го сваляй и го пращай да го изчистят навреме. Координати на варненците има в тази тема 

И те така.

Редактирано от golfy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-рано се оттървеш от ДПФа по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...