Ceco 0 #1 Публикувано 10 Юни, 2018 Здравейте колеги. Имам Хонда ЦРВ 2008г. 2.2 дизел .Започнаха да се включват и двата вентилатора.Това нормално ли е или е някакъв проблем?Струва ми се, че загуби и мощност.Ако някой може да ми отговори, ще бъда много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #2 Отговорено 10 Юни, 2018 Пробва ли с изключен климатик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 11 Юни, 2018 Тази драма с вентилаторите някой я беше играл. Потърси в някоя от темите. Нещо ми е върти в главата за лоши настройки при премахването на ДПФ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #4 Отговорено 11 Юни, 2018 По този начин натоварва мотора за да достигне температура и да започне регенерация на ДПФ Карай 20км на по-високи обороти за да завърши регенерацията и ще спрат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #5 Отговорено 12 Юни, 2018 Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V 2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #6 Отговорено 12 Юни, 2018 Преди 2 часа, Tokio написа: Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V 2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър. Има, има особено ако не е закупено от България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #7 Отговорено 13 Юни, 2018 Преди 12 часа, Tokio написа: Колеги, моля ви, не пишете глупости. CR-V 2008 г е с двигател i-ctdi и няма ДПФ-филтър. Вярно напоследък доста глупости прочетохме от теб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #8 Отговорено 13 Юни, 2018 Преди 11 часа, niksi написа: Има, има особено ако не е закупено от България. Твоята има ли ДПФ-филтър? Преди 2 часа, mccoy написа: Вярно напоследък доста глупости прочетохме от теб. А твоята има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #9 Отговорено 13 Юни, 2018 имаше, вече няма театъра с вентилаторите съм го играл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #10 Отговорено 13 Юни, 2018 преди 58 минути, Tokio написа: Твоята има ли ДПФ-филтър? Да моята е 2007 от Италия, беше спукан за съжаление. Вече го няма. Виждал съм фейса на 2-ра генерация с ДПФ. Но в България и третата в началото е без филтъра, както ми каза човек от Бултрако “не е случайно” имайки в предвид горивата. Аз няма да спамя темата на колегата повече. И без това не знам как да си реши проблема с вентилаторите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djimi2109 0 #11 Отговорено 22 Април, 2019 Колеги здравейте!И аз се присъединих към семейството на Хонда.От няколко седмици притежавам Хонда СРВ 3-та генерация 2009 г. 2,2 дизел /по-стария мотор 140 коня/.От няколко дни чувам,че постоянно се включват вентилаторите,даже и на студен двигател.Колата не показва признаци на проблем,не свети и нищо от таблото.Прочетох темата във форума но не открих конкретен отговор.Изпънах я извън града, но пак същото.По принцип повече я използвам в града.Зареждам я с нафта с добавка.Когато включа климатроника вентилаторите спират за малко и пак почват да въртят.ДПФ си стои не е махнат.Моля помогнете.Нормално ли е това?Какъв е проблема ако има такъв?Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #12 Отговорено 22 Април, 2019 А климатика включва ли се когато и перките работят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djimi2109 0 #13 Отговорено 22 Април, 2019 когато го пусна те спират за 30-40 секунди и пак се включват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djimi2109 0 #14 Отговорено 22 Април, 2019 На 13.06.2018 г. at 11:27, mccoy написа: имаше, вече няма театъра с вентилаторите съм го играл кажи как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #15 Отговорено 23 Април, 2019 (Редактирано) Свали си DPF-a, прати го на Варна да го изчистят, докато не ти е светнал сладоледа. След като ти го върнат изчистен го монтирай и повече няма да ги чуеш да се включват. Ако ти светне индикацията за DPF-a /сладоледа/ тогава пак ще направиш тази процедура с тази разлика, че след като го монтираш почистен ще трябва да я водиш на компютър да зададете че сте сложили нов филтър, за да спре да ти свети индикацията. Друг вариант да я угасите е принудителната регенерация, но там има вариант и да не мине и пак отиваш в началото на поста ми. Между другото не трябва да гасиш колата когато ги чуеш че са се включили. Трябва да покараш 15-20 минути като поддържаш 2000 оборота и то най-много на 4 предавка, което е около 70 км/ч. Включването на вентилаторите неизменно е свързано и с повишаване на разхода на гориво /ще го забележиш на разходомера/, което е сигурен признак, че си в регенерация, която като прекъснеш няколко пъти и не успее да завърши, ще ти светне и индикацията за DPF-a и ще те вкара в сервизен режим. Така че не се чуди много ми го сваляй и го пращай да го изчистят навреме. Координати на варненците има в тази тема И те така. Редактирано 23 Април, 2019 от golfy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #16 Отговорено 25 Април, 2019 Колкото по-рано се оттървеш от ДПФа по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове