Jordy71 0 #1 Публикувано 17 Май, 2018 Добър вечер! На горепосочената Акорд 8 2.2 i DTEC 150 к.с. , изгоря климакомпресорът. Никъде в интернет не намерих точно за този дизелов мотор. Само за бензинови!Ще бъда благодарен за съв ети и помощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #2 Отговорено 18 Май, 2018 Колега дай малко по вече инфо. Какво точно му изгоря на компресора? Бобината на електромагнита ли, или нещо друго му се е случило? Ако бобината при замерване дава безкрайно съпротивление, най вероятно е с прекъсната термозащита. В този случай сменяш само термистора който е вграден в бобината, но шанса да намериш същия клони към нула. Или го шунтираш и оставаш без защита по температура на бобината, но пък имаш климатик. Ако проблема е друг, пиши да видим с какво можем да помогнем. До колкото знам нов оригинален компресор е четири цифрена сума. Не знам дали има афтърмаркет алтернативни. Може би от дясна дирекция ще стане, има много такива коли за части в България. Но като ти гледам подписа ти май си в Германия. Каталожния номер на оригиналния компресор е: 38810-RL0-G01 а на бобината е: 38924-RL-G01. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordy71 0 #3 Отговорено 21 Май, 2018 Много ти благодаря за изчерпателния отговор. За съжаление аз съм многоневеж в това отношение. В края на тази седмица ще отида отново в сервиза и ще помоля да ми дадат отговор и ще пиша. По идея монтьорът е мой познат - добър специалист и много коректен човек. Слага системата на някакъв уред и ми каза .....компрестрът ти е заминал но ще погледна по обстойно другата седмица. А иначе трицифренна -ок но да го има на пазара. Че без климатик лошо а и няма си оставя прекрасната Хонда заради това. Влюбих се в нея ))))). Верно ))) Надеждна , комфортна и супер икономична най главното. Аз карам по 4000 -6000 км на месец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #4 Отговорено 21 Май, 2018 (Редактирано) Профилактика за тези климатици има ли някаква специфична ? Питам тъй когато като взех моя автомобил преди 10 месеца, дори и да работеше климатика оборотите не играеха, но след зимата забелязвам/усешам, че като цъкна АУТО бутоня, и ако спра да, чакам на светофара, оборотите проиграват за малко (в купето се усеща като леко притрисане), след време се оправя този проблем, но все пак го има и ме притеснява, Акорда ми е дизел 2.2 Автомат, като маслото на автомата е за смяна след 4к км. Изглежда ми странно, да изгори компресор на климатик, затова предполагам може да има конкретна профилактика. Редактирано 21 Май, 2018 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordy71 0 #5 Отговорено 21 Май, 2018 Както казах много съм невеж по отношение на автомобилите. Дори чистачки те си сам не сменям)))) . Тоест тезически грамотен съм , но не в сферата на авто агрегати. Затова ще изчакам мнени ето на монтьора когато я отвори и ще пиша. Благодаря ви за отговорите . По кода намерих компресора и ако се наложи ще купувам нема как. Мерси и ще пиша . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #6 Отговорено 22 Май, 2018 Няма нищо по специфично при нашите климатици спрямо останалите. Дори бих казал, че системата е доста конвенционална. Ако всичко работи както трябва и охлажда достатъчно, по добре да не се бара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordy71 0 #7 Отговорено 22 Май, 2018 Ми то хубаво да не се бара ма тя вообще не охлажда....грам.....Септември се каня да слез на към Франция и Испания ...Ще се гътнем там без клима омбре...))))) . А и жена ми е севернячка ......като стане над 25 градуса и почва се вайка...,,о топло, о ужас....,,))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #8 Отговорено 22 Май, 2018 То при теб е ясно, че ще се бара. Ама дано да бара някой който му разбира, не че е нещо кой знае какво. До колкото ги познавам германците, са в състояние да ти сменат компресора дори за най дребната повреда, отколкото да го ремонтират. Но не са само те, целия западен свят е такъв. Затова и са по богати от нас. И все пак нека да ти каже какво точно му е заминало на компресора, пък да видим с какво можем да помогнем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordy71 0 #9 Отговорено 10 Юни, 2018 Здравейте ! Еми смениха го компресора напълни ха системата с инертен газ и сега като смъкна до край градусите в купето става точно хладилник. По идея майстора ми каза че може да си поиграе да го от ремонтира ма тук час работа струва 60 евро.....И пап няма гаранция. Достави ми нов и с монтажа 600 кинта - напълно нормално. А мен ми е и разход на фирмата така че вместо да ги дам на финанцамт си оправих колата .....дано да върви безпроблемно......Утре отивам да видя един американски акорд бензинка за жена ми .....хич не съм фен на бензина ма немат дизели след 2015 ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adriancho 0 #10 Отговорено 12 Януари, 2019 (Редактирано) Здравейте, пиша в тази тема тъй като проблема е свързан с компресора на климатика на Акорд 2.2 i-DTEC. След като паднат ниски температури и компресора отказва да работи (не включва и изключва). При натискане на бутона A/C не реагира, въпреки че на екрана сменя ON/OFF. Миналата пролет закачихме колата с диагностика, човекът пусна проверка и ресет на системата, след това компресора заработи и не е спирал цяло лято. След като паднаха температурите есента продължи да работи, докато не дойде зимата и по-ниските температури когато спря отново. Около коледа (когато беше малко по-топло) направихме същата процедура по проверка и компресора отново тръгна. Сега след последните студове отново не работи. Ясно е, че пролетта отново ще трябва да форсираме старта му, но ми беше интересно дали някой се е сблъсквал с този проблем и решението му? Редактирано 12 Януари, 2019 от adriancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #11 Отговорено 13 Януари, 2019 Колега, не мисля, че имаш проблем. Напълно нормално е когато температурата е ниска термостата да не подава сигнал за включване на компресора. Виж дали се включва когато натиснеш бутона за обдухване на челното стъкло. Тогава дори и температурата да е много ниска, компресора се включва, за да изсуши въздуха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adriancho 0 #12 Отговорено 13 Януари, 2019 Дори и с бутона за обдухване на предното стъкло не се задейства компресора, пробвал съм го и преди. А също така по тази логика (която според мен е напълно правилна и на нея разчитах преди) би трябвало и пролетта като се затопли да почне да работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1800 #13 Отговорено 13 Януари, 2019 преди 57 минути, adriancho написа: Дори и с бутона за обдухване на предното стъкло не се задейства компресора Потвърждавам горното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #14 Отговорено 14 Януари, 2019 В такъв случай остава само да го пробваш дали ще тръгне като се позатопли времето. Ако и тогава не иска, значи има проблем с управлението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adriancho 0 #15 Отговорено 14 Януари, 2019 (Редактирано) Опитвал съм и не тръгва. Проблема го следя от почти година насам, затова сега писах тук да потърся дали някой се е сблъсквал с него. Пролетта не тръгва докато не се насили софтуерно чрез диагностика. Редактирано 14 Януари, 2019 от adriancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #16 Отговорено 14 Януари, 2019 Колега, провери си релето на компресора при бушоните, които са при двигателя. Това е често срещан проблем. Ако си горе долу наясно с електротехниката виж коя му е комутиращата верига и я замости.. Тогава виж дали включва компресора. Релето е с 4 извода - 2 за управление (бобината) и 2 за комутация (нормално отворен контакт)... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #17 Отговорено 15 Януари, 2019 Влез в топъл гараж, да е над 12 градуса и пробвай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове