Jump to content
jordani82

Автоматично вдигане и сваляне на шофьорското стъкло

Recommended Posts

Здравейте колеги, от доста време ме мъчи този въпрос, има ли Хонда ЦР-В 2000 г. авто стъкла.На копчето пише "Auto" от което би следвало да я има опцията.Пробвах всички варианти и начини които успях да намеря в интернет, като даване на контакт, отваряне на врати,задържане на копчета и др. но не се получава.Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясни какво точно очакваш от тази опция   Auto" при мен само това шофоьрското стъкло като натиснеш копчето да затваря и отпуснеш не спира а се затваря само и така с отварянето при теб как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам - auto е само за шофьорското стъкло.  Ако и то не работи, проблемът най-вероятно е в самото копче. Контактните пластини греят, топят пластмасата и опцията спира да работи. Можеш да разглобиш копчето и да видиш, какво се случва. Почистваш разстопената пластмаса, смазваш и продължаваш (правил съм го). В краен случай - здраво копче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"CARPERA" да точно това искам, да се затваря само.Моето като пусна копчето и спира, държа го докато се затвори или отвори.Струва ми се,че за надолу има още една позиция на копчето,а за нагоре няма или това е дефект на моят бутон.Не съм отварял бутона понеже си мислих,че трябва някакво обучение за тази опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен само на долу сработва опцията (Авто)на шофьорската врата за на горе си го задържам аз .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен Автоматичния режим работи само в посока надолу. Аз мисля, че нагоре няма автоматичен режим.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има auto при вдигане.

Вдигането на стъклото, по принцип, е по-трудно. Тежест, задържане в рамката, изместване заради износване на механизъма, вследствие на което моторчето се товари и се случва това, което казах в предишния си пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес отворих копчето почистих всички контактни точки, букси и всичко което ми направи впечатление и пак не работи.А нямаше много нагар по пластните и разтопени пластмаси.Явно ще трябва да се примиря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прерових навсякъде в интернет, но не можах да намеря за RD1 има ли някакво обучение за авто режима като на RD2 и само да си създавам гимнастики с разглобяване вече няколко пъти. Или някакъв предпазител само за авто режима ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз си поиграх с него но може да съм те подвел и да само се сваля автоматично не можах да го накарам да се затвори като пусна копчето явно с това се изчерпва това авто.:huh::(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хронологично, от 2004-а г. до ден днешен, в семейството ми:

 

Сивик 5.

Сивик 6, англичанка, 3 броя.

CR-V 1, 2 броя.

Акорд 6.

Сивик 9, 2 броя.

CR-V 2.

Джаз 1.

 

Всички имаха/имат auto режим на шоф.стъкло и в двете посоки.

 

Почти 10г. работих в център за ГТП и не съм виждал кола с auto режим само в едната посока.

 

Обучаването на auto режима е еднакво за всички модели и генерации Хонда.

 

Няма отделен предпазител за auto.

 

edit:

Копче, на което пише auto при натискане/дърпане се усеща щракване. Ако няма щракване, има проблем с копчето и най-вероятно контактните пластини не се докосват, за да задействат auto режима, или има друг ел.проблем по веригата.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а как става обучаването на стъклото с позиця ауто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам трима френдове с CRV RD 1 и при тях също авто режима работи само надолу. Не ми се вярва и на трите коли да е прецакано копчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето АUTO е само надолу. За мен по-функционално би било да е нагоре, ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е писна ми, разглобих всичко, почистих, смазах и пак не и не.Обучавах уж с задържане в долно положение за 5 секунди, после в горно 5 секунди на контакт и нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че когато задържа копчето 10 сек. спира да работи въобще и в двете посоки докато не изключа от контакт и дам пак.Може би някаква защита сработва незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това което ти трябва е комфорт модул. Има го и при някои по скъпи аларми.  При мен  предния собственик си беше поиграл. Заключвам колата и всички стъкла се дигат автоматично с изключение на люка. Има опция и за да ги сваля= примерно когато е много топло времето . А що се отнася за колчето ауто сработва само на долу. има опция да го направиш и на горе. Купуваш 2 предни  дръжки от десняк с копчета като  слагаш на шофьорската врата дръжка  с копче ауто обърнато нагоре. Един колега беше опитал ще трябва да видя дали го е направил в крайна сметка

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закачих от друго црв с работещо авто на моята и резултата е същия не работи.Възможно ли е моята да няма такава екстра като автостъкла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е аз да съм изкуфял и да не помня повече от 3г. ;D

Като гледам, колко народ има auto само надолу, или съм забравил, че и моето е било така, или пък съм имал, ама защото моите 1-ва ген. и двете бяха JDM-ки, и имаха повече екстри от европейските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Krasi-mir said:

Възможно е аз да съм изкуфял и да не помня повече от 3г. ;D

Като гледам, колко народ има auto само надолу, или съм забравил, че и моето е било така, или пък съм имал, ама защото моите 1-ва ген. и двете бяха JDM-ки, и имаха повече екстри от европейските.

Ако с JDM визираш първите цифри на VIN номера моята еJHL

Вчера при задълбочено натискане надолу нагоре когато сработва авто тоест само надолу има две положения надолу при преминаване на второто се задейства автото положенията са много къси и ако натискаш силно почти не се усещат,докато нагоре това го няма има само едно положение много късо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, под JDM разбирай Japanese Domestic Market, т.е. кола правена само за и продавана само във Япония.

Тук, в Англия, са на почит. Масово ги внасят втора употреба от Япония, защото са на малко километри, евтини са и имат повече екстри от същата кола, правена за и продавана във Европа.

 

edit:

Проблемът на CR-V RD1 JDM е, че свършиха. Много ги яде ръждата, а в Англия са внасяни само от първата година на производство - 1996-а. Ако имаше нещо читаво на пазара, веднага се разделям с RD8-ицата и грабвам едно RD1 JDM. ;D

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак за надолу има още една позиция с която се задейства автото.Но тя е доста по къса от тази за надолу и за нагоре и си мислих че е някакъв дефект в копчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро  на един приятел му се наложи да смени буксата  на шофьорската  врата  . При него  всичко се оправи. оказа се прекъснат кабел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да попитам моторче от задна дясна вратата на англичанка ще стане ли на предна лява европейска.  Че нещо не мога да намеря само такова моторче за предната шофьорска врата 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам ме дразнеше това че няма ауто нагоре. Разглобиха копчетата и наистина няма маханизма е само за надоло и тъка е направен, не ме да го обърнеш наобратно аутото да е нагоре а надолу да да се набираш на копчето.

Моята е от последните произведени първа генерация и се надявах да е по различно ама не е.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.05.2018 г. at 19:07, jordani82 написа:

Днес закачих от друго црв с работещо авто на моята и резултата е същия не работи.Възможно ли е моята да няма такава екстра като автостъкла.

Автоматичното е само за надолу , но ако са сменяли преди теб моторчето което вдига и сваля стъклото , може да са направили като мен . Аз взех целия механизъм от англичанка за лява врата и там буксата на моторчето беше с два кабела по малко , явно за автоматичното , и сега и при мен го няма. За мен това не е кой знае каква екстра и въобще не смятам да го сменям, безмислено губене на време , за 5 секунди повече държене на пръста върху копчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно колега, моторчето е от англичанка явно защото буксата е побългарявана и има кабелчета които не са в буксата, сега го видях.Но сега друг проблем,явно нещо съм бутнал незнам, но в горно положение стъклото не спира и като задържа повече започва да прескача зъбното колело като че ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...