Jump to content
lioliaka

Пръскачки-предни фарове

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Уснанових, че след като налея течност за чистачки изтича през предните пръскачки за фаровете, зад бронята. По-интензивно от лявата. Моля за идеи за решение на проблема/видео с начин за смяна отстраняване на проблема.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от лявата страна има тройник, трябва да свалиш подкалника - пластмасовата кора за да стигнеш до него. Когато купих моята също течеше. Тройника беше строшен. Уж временно запуших маркуча ама така си и остана. Тройника мога да го снимам тия дни, стига да се сетя къде го прибрах...

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тоя маркуч съм го свалил и затапил. Не ми трябват пръскалки


Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата за тези пръскалки е по английски най скапаната...освен скапания тройник,самите пръскалки се захранват от едни колена с възвратни клапани -

коляното има вградена гума и пружина и докато е ново спомага течността да не изтича от самоток заради разликата във височината ама кат одъртее нещата не се получават и течността изтича през пъпките на самоток. бях ги намерил тея боклуци по 80паунда бройката,но нещо ми размина....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите протекоха. Май ще затискам трипътника, въобще да не стига течност до тях.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа и при мен.

Едно другарче, дистрибутор на масла и течности намина покрай гаража да ме поздрави за новата придобивка.

Носеше ми подарък 4 л. лятна течност.

Започна да налива, а аз междувременно се пошегувах, че току виж взело да ни тече в краката.

Изля 2-3 литра и след 20-тина секунди бавно и напоително започна да ни плиска по глезените.

Изтръпнах, че е бита от ляво и казанчето е пръснато.

Започнахме да я обикаляме като преяли коне и да светим с телефоните.

Оказа се, че макучето от казанчето е извадено от тройника. Има на края му един щуцер с два О-пръстена.

Оффф олекна ми... без да му мисля много навих един болт М10 в маркуча и сложих скобата.

Щуцера го метнах в джабката да чака по-светли времена, но не знаех че го има този проблем със самотока на пръскалките.

Така ще лети! :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде точно се намира този тройник, от коя страна на подкалника и самият подкалник може ли да се махне без да се сваля гумата. Питам, тъй като и на мен ми предстои това упражнение и искам да съм подготвен. Крепежните щипки 6 и 8мм ли са, за да се подготвя и за тях ако някоя даде фира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти цялата схема да се ориентираш:

1776889505_1.thumb.gif.d970135aebb4e8166004fc46fff0ce28.gif

 

Сваля се подкалника, даже май и една кора отпред пречеше, иначе ориентировъчно се намира под левия фар, зад лявата пръскалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш как най добре и удобно ще ти се получат нещата, свалят се: кората под  бронята и самата броня. Лесно е, има клипове в тубата как се сваля всичко това, иначе нареждането на маркучите и скобите, ще ти е твърде неудобно. Като свлиш бронята помисли да си сложиш и мрежа на отворите отвътре, пази радиаторите от малки камъчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мислех си за един вариант има едни възвратни клапани за аквариуми на същия принципдали може да се сложи такъв някъде по пътя на маркуча(може би веднага след помпата) и да предотврати това изтичане?Нямам аквариум и незнам колко издържат тези клапъни.Иначе един път питах във ВИК магазин единствено ми предложиха възвратен за боилер които е пак с гума и пружина, но ми се видя слабичка да не говорим че цолажа е голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обмисли добре варианта с възвратния клапан, защото на мен не ми се връзва - течността ще изтича в посоката на нагнетяване на помпата (т.е. - така ще и попречиш да изтича в казанчето ). Най - добрият вариант според мен е тотално затапване на тези пръскалки. Аз реших проблема с болт 8mm new9gag_smile.png

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мойте съм ги затапил.Идеята е че клапъна е с пружина  и гумичка при нормално положение пружината натиска гумата и уплътнява,а при пускане на помпата наляганете преодолява усилието на пружината и течноста минава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...