lioliaka 0 #1 Публикувано 31 Март, 2018 Здравейте, колеги, Уснанових, че след като налея течност за чистачки изтича през предните пръскачки за фаровете, зад бронята. По-интензивно от лявата. Моля за идеи за решение на проблема/видео с начин за смяна отстраняване на проблема. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #2 Отговорено 31 Март, 2018 Точно от лявата страна има тройник, трябва да свалиш подкалника - пластмасовата кора за да стигнеш до него. Когато купих моята също течеше. Тройника беше строшен. Уж временно запуших маркуча ама така си и остана. Тройника мога да го снимам тия дни, стига да се сетя къде го прибрах... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #3 Отговорено 31 Март, 2018 Аз тоя маркуч съм го свалил и затапил. Не ми трябват пръскалкиSent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #4 Отговорено 23 Април, 2018 Системата за тези пръскалки е по английски най скапаната...освен скапания тройник,самите пръскалки се захранват от едни колена с възвратни клапани - коляното има вградена гума и пружина и докато е ново спомага течността да не изтича от самоток заради разликата във височината ама кат одъртее нещата не се получават и течността изтича през пъпките на самоток. бях ги намерил тея боклуци по 80паунда бройката,но нещо ми размина.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
w630i 7 #5 Отговорено 26 Април, 2018 И моите протекоха. Май ще затискам трипътника, въобще да не стига течност до тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #6 Отговорено 8 Май, 2018 Същата работа и при мен. Едно другарче, дистрибутор на масла и течности намина покрай гаража да ме поздрави за новата придобивка. Носеше ми подарък 4 л. лятна течност. Започна да налива, а аз междувременно се пошегувах, че току виж взело да ни тече в краката. Изля 2-3 литра и след 20-тина секунди бавно и напоително започна да ни плиска по глезените. Изтръпнах, че е бита от ляво и казанчето е пръснато. Започнахме да я обикаляме като преяли коне и да светим с телефоните. Оказа се, че макучето от казанчето е извадено от тройника. Има на края му един щуцер с два О-пръстена. Оффф олекна ми... без да му мисля много навих един болт М10 в маркуча и сложих скобата. Щуцера го метнах в джабката да чака по-светли времена, но не знаех че го има този проблем със самотока на пръскалките. Така ще лети! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 131 #7 Отговорено 3 Ноември, 2018 Колеги къде точно се намира този тройник, от коя страна на подкалника и самият подкалник може ли да се махне без да се сваля гумата. Питам, тъй като и на мен ми предстои това упражнение и искам да съм подготвен. Крепежните щипки 6 и 8мм ли са, за да се подготвя и за тях ако някоя даде фира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #8 Отговорено 3 Ноември, 2018 Ето ти цялата схема да се ориентираш: Сваля се подкалника, даже май и една кора отпред пречеше, иначе ориентировъчно се намира под левия фар, зад лявата пръскалка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #9 Отговорено 4 Ноември, 2018 Ако питаш как най добре и удобно ще ти се получат нещата, свалят се: кората под бронята и самата броня. Лесно е, има клипове в тубата как се сваля всичко това, иначе нареждането на маркучите и скобите, ще ти е твърде неудобно. Като свлиш бронята помисли да си сложиш и мрежа на отворите отвътре, пази радиаторите от малки камъчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #10 Отговорено 4 Ноември, 2018 Колеги мислех си за един вариант има едни възвратни клапани за аквариуми на същия принципдали може да се сложи такъв някъде по пътя на маркуча(може би веднага след помпата) и да предотврати това изтичане?Нямам аквариум и незнам колко издържат тези клапъни.Иначе един път питах във ВИК магазин единствено ми предложиха възвратен за боилер които е пак с гума и пружина, но ми се видя слабичка да не говорим че цолажа е голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #11 Отговорено 23 Ноември, 2018 Обмисли добре варианта с възвратния клапан, защото на мен не ми се връзва - течността ще изтича в посоката на нагнетяване на помпата (т.е. - така ще и попречиш да изтича в казанчето ). Най - добрият вариант според мен е тотално затапване на тези пръскалки. Аз реших проблема с болт 8mm Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #12 Отговорено 23 Ноември, 2018 И аз мойте съм ги затапил.Идеята е че клапъна е с пружина и гумичка при нормално положение пружината натиска гумата и уплътнява,а при пускане на помпата наляганете преодолява усилието на пружината и течноста минава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове