Jump to content
mazoratti

търся предпазител/реле за лампите на вратите

Recommended Posts

здравейте,

проблемът е следният: като се отворят вратите светват лампите (dome light). при мен спряха (окъсих веригата по грешка); всичките предпазители са ок...при мен изобщо не се включват, когато се отвори вратата.

или някъде има друг предпазител, който не мога да намеря, или има реле (от тия, дето като затворите вратата и светлината постепенно намалява и лампата изгася). 

в тубата - там имат подобен проблем - сменят ключа, но при мен не става (пробвах)

идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

EN-Accord03-08-blok-salon-2.jpg

 

Обърни внимание още веднъж на F6. Измери го с уред. Вратите, сенниците, багажника и купето трябва да са на този предпазител. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, mazoratti написа:

здравейте,

проблемът е следният: като се отворят вратите светват лампите (dome light). при мен спряха (окъсих веригата по грешка); всичките предпазители са ок...при мен изобщо не се включват, когато се отвори вратата.

или някъде има друг предпазител, който не мога да намеря, или има реле (от тия, дето като затворите вратата и светлината постепенно намалява и лампата изгася). 

в тубата - там имат подобен проблем - сменят ключа, но при мен не става (пробвах)

идеи?

Искаше да сложиш светодиодни крушки? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли напредък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
46 minutes ago, Tokio said:

Искаше да сложиш светодиодни крушки? 

не искам да сменям крушки - те работят. само когато отвориш вратата трябва да се включат, но не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 21 минути, mazoratti написа:

не искам да сменям крушки - те работят. само когато отвориш вратата трябва да се включат, но не става.

Колега, не ме разбра, попитах кое си окъсил по погрешка? Ако кажеш какво си правил по колата, ще получиш по-точен отговор.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, Tokio said:

Колега, не ме разбра, попитах кое си окъсил по погрешка? Ако кажеш какво си правил по колата, ще получиш по-точен отговор.

сменях копчетата - трябва да се свали целия панел. като го слагах (полтът е на маса) нещо човърках и съм окъсил веригата. и веригата за лампите към вратата прекъсна - предполагам, че е или реле или предпазител. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, mazoratti написа:

сменях копчетата - трябва да се свали целия панел. като го слагах (полтът е на маса) нещо човърках и съм окъсил веригата. и веригата за лампите към вратата прекъсна - предполагам, че е или реле или предпазител. 

Много неразбираемо пишеш....ако някой е разбрал нещо, моля да ми го преведе. 

Извинявам се, но докато не обясниш кои копчета си сменял, от кой панел, какво е това "полтът", какво точно си човъркал и освен лампата на вратата друго има ли, което да не работи - няма да пиша повече в темата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 minutes ago, Tokio said:

Много неразбираемо пишеш....ако някой е разбрал нещо, моля да ми го преведе. 

Извинявам се, но докато не обясниш кои копчета си сменял, от кой панел, какво е това "полтът", какво точно си човъркал и освен лампата на вратата друго има ли, което да не работи - няма да пиша повече в темата ти.

виждаш ли две копчета; двете полтчета - едното е на "маса". като свалиш "панела" с лампите отгоре има релси по които минава ток - едната е за вратите - като отвориш врата и светва лампата...едната е мину (маса), другите са плюс - ако ги допреш става късо и изгара или предпазител или реле.

ако и това не ти става ясно - нищо недей да пишеш!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се засягай. Може и аз да съм крив, но така, както беше описал проблема в началото, останах с убеждението, че си правил нещо по копчетата на шоф. врата и е спряла подсветката в долната част на вратата.  Сега вече е ясно.  Ако не ти работи само осветлението в купето, смени предпазител номер 6 от блока с предпазители долу вляво в краката на водача (ако си с ляв волан). Уточнявам, че тези лампи няма да светнат, ако плафона не е стегнат с болтовете си към тавана, защото към него има кабел само за +, минуса се взима от купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 minutes ago, Tokio said:

Колега, не се засягай. Може и аз да съм крив, но така, както беше описал проблема в началото, останах с убеждението, че си правил нещо по копчетата на шоф. врата и е спряла подсветката в долната част на вратата.  Сега вече е ясно.  Ако не ти работи само осветлението в купето, смени предпазител номер 6 от блока с предпазители долу вляво в краката на водача (ако си с ляв волан). Уточнявам, че тези лампи няма да светнат, ако плафона не е стегнат с болтовете си към тавана, защото към него има кабел само за +, минуса се взима от купето.

лампите работят. само на положение DOOR не се включват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава провери дали бутона от шоф. врата забива кабела към него на маса. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 minutes ago, Tokio said:

Тогава провери дали бутона от шоф. врата забива кабела към него на маса. 

забива кабела към него на маса?!

с'я пък аз не те разбрах, колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към бутоните на вратите отива само един кабел. При отваряне на вратата, бутончето излиза навън и прави контакт на този кабел с купето на колата. Иначе казано, замасява кабела. Пробвай дали другите врати ще задействат плафона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 minutes ago, Tokio said:

Към бутоните на вратите отива само един кабел. При отваряне на вратата, бутончето излиза навън и прави контакт на този кабел с купето на колата. Иначе казано, замасява кабела. Пробвай дали другите врати ще задействат плафона.

...другите врати не отварят веригата...освен, ако някой от бутоните е "залепнал"...или някой кабел се е откачил (едва ли). това ще го видя.

Редактирано от mazoratti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразмърдай бутона на шоф. врата, ако светне е ясно къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В багажника работят ли ти плафоните, задния плафон (при пърнитците возещи се отзад) работи ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/24/2018 at 3:30 PM, crown_bg said:

В багажника работят ли ти плафоните, задния плафон (при пърнитците возещи се отзад) работи ли?

не - те са вързани заедно (предполагам)

променям темата на: ТЪРСЯ ЕЛ. ВЕРИГАТА НА ЛАМПИТЕ НА ПЛАФОНИТЕ (към вратите) :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

On 3/24/2018 at 3:30 PM, crown_bg said:

В багажника работят ли ти плафоните, задния плафон (при пърнитците возещи се отзад) работи ли?

лампите в багажника работят; задния плафон - не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...няма ли някой хондаджия, дето работи към Хонда, да каже нещо?....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.03.2018 г. at 23:08, mazoratti написа:

ТЪРСЯ ЕЛ. ВЕРИГАТА НА ЛАМПИТЕ НА ПЛАФОНИТЕ (към вратите) 

Тук има нужните схеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.

InkedIMG_20180103_190514_LI.jpg

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за таблото с бушони вътре в купето до краката на водача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, karchoto написа:

Става въпрос за таблото с бушони вътре в купето до краката на водача

@karchoto

Колега това да не е MICU модула?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея как се казва,не съм чак толкова запознат . Просто споделям какво е било при мен. Изкарах голям късмет, че беше само това повредата а не някой чип.

Редактирано от karchoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/8/2018 at 6:37 AM, karchoto said:

Здравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.

InkedIMG_20180103_190514_LI.jpg

колко вата е резисторът, бая голям ми се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори снимката и се вижда над стойността на съпротивлението - 2 W. Вероятно е мощността му. Като го гледам - размерът му си е като за 2-ватов. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2018 г. at 21:20, mazoratti написа:

колко вата е резисторът, бая голям ми се вижда.

2 вата 0,22 ома

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2018 г. at 21:20, mazoratti написа:

колко вата е резисторът, бая голям ми се вижда.

Колега до къде стигна ? Сподели какво си направил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега успя ли да се справиш?

Темата е интересна, доста хора сигурно биха се зарадвали, ако си намерил решение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работя много и нямам време. когато направя нещо ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

karchoto, ще те черпя една и-нет-бира

това беше проблемът

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен спря да ми свети крушката в шофьорската врата.
Пасажерската, светлините в купето, сенници, багажник - всичко работи. 
На фасунгата няма напрежение, разглобих вратата с идеята, че някой кабел ще е прекъснат и греда - проследих кабела влизащ във вратата и по него няма ток. 

Къде да търся проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж предпазитела (има си за дясна и лява крушка). ако е ок, виж копчето на вратата - шунтирай го и ако светне значи това е (може да не отваря добре, ако е ръжда или мръсотия...).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона във вратата работи, въпреки, че шофьорската и задна лява врата индикират на таблото като задна лява. 

До сега лампата работеше при отваряне на вратата. 
Кой предпазител е за лява и за дясна? На схемата в Autodata виждам само предпазител F4 в двигателния отсек, който е за много лампи, а при мен не работи само тази.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не помня кои бяха, но пробвай всичките от 7,5 - 10 амп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.08.2018 г. at 17:16, mazoratti написа:

karchoto, ще те черпя една и-нет-бира

това беше проблемът

Радвам се, че съм помогнал. Нали за това е този форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/13/2018 at 9:50 PM, mazoratti said:

...не помня кои бяха, но пробвай всичките от 7,5 - 10 амп.

Всички предпазители са проверени и са здрави. 
Проблема остава.
Разглобих вратата, кабела не е прекъснат, изкарах буксата отиваща към вратата и на буксата няма ток към лампата. 
Самата връзка влизаща във вратата е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...