Georgi86 0 #1 Публикувано 2 Март, 2018 Здравейте ,колеги! Отскоро съм собственик на акорд 2005г дизел.Колата е нов внос(Австрия),сложих й хубаво масло и филтри.Имам няколко на пръв поглед проблема. 1) В спряло положение (при запалена кола ест.) ,когато завъртя волана леко на ляво или надясно има трептене!Когато тръгна спира трептенето? 2)Прословутото ВСА светва от време на време и не загася. 3) Понякога когато натисна спирачката светва предупредителен знак(за ръчната) за кратък момент.(казаха ми ,че може би нямам накладки. 4) Когато я регистрирах ми казаха ,че двигателят ми е сменян(за което не съм сигурен) и е бил 150к.с.-Възможно ли е? П.С. Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2 Отговорено 2 Март, 2018 1. Вероятно имаш за смяна някой от тампоните на двигателя. 2. VSA-то вероятно ти светва заради някой дефектен датчик на колелата. 3 Предупредителния знак светва най-често заради намалено ниво на спирачната течност. 4. Дали е сменян двигателя може да разбереш от справка в официален сервиз на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi86 0 #3 Отговорено 2 Март, 2018 Благодаря ,колега! Но тези тампони ,влиаят ли на волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 2 Март, 2018 (Редактирано) преди 5 минути, Georgi86 написа: Благодаря ,колега! Но тези тампони ,влиаят ли на волана? Може и да не е само от тампоните, колегата по-скоро ти е дал ориентировъчен отговор, може да ти е от проблем в хидравличната система, а може и да е от ниските обороти в спряло положение. Когато завърташ волана ДВГ вдига оборотите нужни му за да движи хидравликата, при което се получават вибрации, които в зависимост от интезитета може да са в следствие на омекнали тампони или проблем по хидравликата. Редактирано 2 Март, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #5 Отговорено 2 Март, 2018 (Редактирано) Вибрациите се усещат в купето, включително и на волана. Виж, ако ти потреперва волана, това вече е друго. П.П. Отговорите ми са вероятни, защото не съм Ванга. Редактирано 2 Март, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi86 0 #6 Отговорено 2 Март, 2018 Знам,че това са вероятности,но все пак благодаря ,за предположенията! А за двигателя в оторизиран сервиз на Хонда ,дилара на коли ходи да изкарва бележка за сверяване ,защото му искаха и той ми каза ,че двигателя е със 7КВта повече,но може да ме е излъгал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #7 Отговорено 2 Март, 2018 Здравей, добре дошъл! Може би ако ни покажеш една снимка на този двигател, веднага ще получиш отговор. Иначе е трябвало веднага да им кажеш, че всъщност е сменян и е 74 киловата, а не 103 или 110. Те понякога тия говорят така, колкото да не им ръждясат гласните струни. Ето една примерна снимка на двигател с мощност 150 к. с., като това е двигател от следващия модел: Прилича ли на твоя? Можеш лесно да направиш разлика например по кората. На едната пише i-CDTi, на другата - i-DTEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi86 0 #8 Отговорено 3 Март, 2018 не е същия,дилърът сиг. ме е излагал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 3 Март, 2018 (Редактирано) Преди 10 часа, ogi28b написа: Здравей, добре дошъл! Може би ако ни покажеш една снимка на този двигател, веднага ще получиш отговор. Иначе е трябвало веднага да им кажеш, че всъщност е сменян и е 74 киловата, а не 103 или 110. Те понякога тия говорят така, колкото да не им ръждясат гласните струни. Ето една примерна снимка на двигател с мощност 150 к. с., като това е двигател от следващия модел: Прилича ли на твоя? Можеш лесно да направиш разлика например по кората. На едната пише i-CDTi, на другата - i-DTEC. Колега, i-DTEC започва да се монтира в 8-ма генерация, колегата е с модел преди фейслифта на 7-ма генерация. Редактирано 3 Март, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 3 Март, 2018 Преди 4 часа, Georgi86 написа: не е същия,дилърът сиг. ме е излагал! Колега, отиди в Бултрако за нещо което ще ти е евтино, примерно - реглаж на фарове, или проверка на окачване (пълната диагноситка е скъпа 90лв.), и когато влезеш при приемчика, помоли го да ти изкара история на колата тъй като са ти казали в КАТ че е сменяван ДВГ. Много трудно се навиват, просто трябва да им влезеш под кожата за да ти изкарат, така беше до преди няколко месеца, може и да са омекнали вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #11 Отговорено 3 Март, 2018 (Редактирано) Така е, нали и аз това съм написал - от следващия модел е, затова го питах за снимка на двигателя. Ако двигателят е сменяван и е с по-голяма мощност, отговаряща на този от следващия модел, това може да се види веднага само с поглед. Това имах предвид. Иначе има ли друга причина да му кажат, че е по-мощен, отколкото е оригинално? Например същият двигател на външен вид, но софтуерно по-засилен? Редактирано 3 Март, 2018 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 3 Март, 2018 (Редактирано) Преди 4 часа, ogi28b написа: Така е, нали и аз това съм написал - от следващия модел е, затова го питах за снимка на двигателя. Ако двигателят е сменяван и е с по-голяма мощност, отговаряща на този от следващия модел, това може да се види веднага само с поглед. Това имах предвид. Иначе има ли друга причина да му кажат, че е по-мощен, отколкото е оригинално? Например същият двигател на външен вид, но софтуерно по-засилен? В КАТ са му казали че е сменяван ДВГ, а колегата не е дал повече информация за това. Дали е питал как са разбрали, не е казал. Ако на мен ми бяха казали в КАТ, ДВГ ви е сменяван, щях веднага да се поинтересувам как рабзрахте...?? Не ми се струва възможно да сложиш i-DTEC в 7-ма ген. Там не са му мерили мощността за да му кажат, че е 150 к.с., така че е или в талона пише киловатите за 150к.с. или данните по плаката не са съответствали на ВИН-а. Лично на К24 7-ма ген. съм виждал 3 разлини заявявания на коне в обяви (възможно е да се вписват и в талоните по обявения начин) - 189-190-191 к.с. Редактирано 3 Март, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #13 Отговорено 3 Март, 2018 За възможно - възможно е, въпрос на желание, ама това трябва да е някой страшен ентусиаст. А иначе исках да питам друго в #11: (моля да ме извините, че не познавам подробно двигателите на Хонда) - възможно ли е този двигател, в този външен вид да е вграден в друг модел и там да е засилен до 150 к. с., например в Сивик или CR-V? Защото някои производители имат такива модификации - напълно еднакъв двигател външно, но софтуерно е с различна мощност, или пък е комбиниран с различен съединител, въздушен радиатор и др. При Хонда, конкретно този 2.2 i-CDTi, има ли такива разновидности, или си е само един - 140 к. с.? Моля авторът да ме извини, че малко му разводнявам темата, но може би това ще е в помощ и на него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #14 Отговорено 4 Март, 2018 (Редактирано) Всичко е 140к.с., щом е i-ctdi.. И на civic и на CRV и т.н. Ако е от по-новите i-dtec има 2 вида - 150 и 180 к.с... Разпознва се лесно.. Най-малкото е обърнат на обратно.. Затова колегите са ти написали, че няма как да се объркат.. Редактирано 4 Март, 2018 от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
entem 11 #15 Отговорено 9 Март, 2018 Може да провериш колко киловата е двигателя в талона. Намира се на Р2. Би трябвало да е 103kW, т.е. 140 к.с. Не се знае в КАТ какво са гледали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #16 Отговорено 9 Март, 2018 Ако колата е със сменен двигател, то регистрацията в КАТ става много трудно и с много документи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi86 0 #17 Отговорено 11 Март, 2018 Ами изглежда не съвпадаше номерацията на двигателя,трябваше да отидем до Хонда ,за да ни изкарат някакъв документ ,че съвпадат.Понеже дилърът ги познаваше навсякъде му го изкараха бързо документа,каза ми ,че ако не стане трябвало да ходи на някакъв тест за колата който е около 500лв (за негова сметка),но в крайна сметка след като изкараха за 15 мин този документ ,дилърът ми каза ,че сам изкарал късмет ,защото била повече КВ ,двигателя е сменян с по-новия! Незнам дали е говорил за фейса ,който нз дали се различава външно и по какво! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #18 Отговорено 11 Март, 2018 Последно колко к.с./kw се оказа двигателя,качи някоя снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове