Jump to content
Стоил

Двигателя не пали след спукана гума

Recommended Posts

След спукана гума с Акорд 7 2008г. двигателя не може да запали, ръмжи само и изписва само VSA. Смених гумата с резервната малката, четох че трябва да се изключи VSA системата в този случай, но VSA off бутона не работи (вероятно защото работи само при включен двигател). Четох че това може да е заради функция на компютъра при удар да изключва притока на гориво към двигателя, обаче можело да се обърка и при съвсем малък удар в неравност (както стана при спуканата гума) да се включи това.

Някой знае ли как може да се изключи това или да се ризетне компютъра? Не виждам да има краш бутон за изключване, пробвах да махна бушоните на VSA и да разкача минуса на акумулатора но не помага. И евентуално ако трябва да я карам някъде къде мога да отида в София веднага но не в Бултрако?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. Ако резервната е тип "патерица", доколкото знам трябва да се сложи отзад, а на предните колела да има 2 еднакви като размер гуми, за да няма разминаване в ъгловите скорости и шашкане на VSA.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSA може да се изключи на контакт.

И съответно да светне индикация на таблото VSA  OFF.

Но пък да има нещо общо със запалването...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключил ти е шоковият датчик. Бъркаш между педала на газта и спирачката нагоре и ще го напипаш едно с гумено калпаче от горната страна. Това кръглоъо гумено с пръст го натискаш и ще щтракне. И си готов. Ще светнат и другите лампи по таблото. Нали сега не свтва чека и имото като дадеш контакт? 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 5 часа, docev написа:

Изключил ти е шоковият датчик. Бъркаш между педала на газта и спирачката нагоре и ще го напипаш едно с гумено калпаче от горната страна. Това кръглоъо гумено с пръст го натискаш и ще щтракне. И си готов. Ще светнат и другите лампи по таблото. Нали сега не свтва чека и имото като дадеш контакт? 

И аз мисля че е шоковия датчик, обаче не мога да намеря такъв бутон. Дали има някъде снимки къде е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го намериш щракни му една снимка да го видим къде е.

Преди фейслифта има ли го този шоков датчик? Иначе съм слагал патерицата на предна дясна гума и нямах никакви проблеми с палене и VSA. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона се намира около кормилния прът  става с напипване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да го намеря, закарах колата до сервиз и там го намериха, като разглобиха отдолу кората под волана, и се оправиха нещата. Исках да ми го покажат, но ми казаха че няма да мога сам да го направя това.

Определено ще я разчовъркам като имам време да го намеря, защото това е супер глупост което са направили от Хонда. Хайде в София ОК, но представи си това да се случи в глухата провинция, или в чужбина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това изобщо не е глупост, а мярка за безопастност. Все едно да кажеш, че въздушните възглавници са глупост. Ролята на въпросния изключвател е да угаси мотора при удар на колата с цел да предотврати повече поражения по колата и пътниците.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://hondakarma.com/threads/inertia-switch.181998/live?page=1

 

Ти все пак се опитай да си го намериш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Tokio написа:

Колега, това изобщо не е глупост, а мярка за безопастност. Все едно да кажеш, че въздушните възглавници са глупост. Ролята на въпросния изключвател е да угаси мотора при удар на колата с цел да предотврати повече поражения по колата и пътниците.

Той вероятно не казва, че е излишно, а, че е тъпо ключето да е скрито/недостъпно и да не е описано в ръководството, ако случайно се случи (както в случая).

Също не бих се съгласил "майсторите" да откажат да ми го покажат, щото няма да се справя сам...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Колегата никъде не е писал, че не е описано в ръководството. А и съм 100% сигурен, че е в сервизното;

2. Майсторите явно си пазят хляба, но колегите можеше да са по-полезни със снимка. Аз с google намерих каквото би ми потрябвало;

3. Ключето е по-прикрито, но достъпно с цел да не натиска някой, който цъка копчета без да знае за какво са. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей , добре че ние от провинцията не казваме на шопите кое къде се намира , нищо не им обясняваме няколко поста по нагоре понеже нищо не разбираме. Щом аз 115 кг голям Българин , с моето ръчище мога да си провра ръката (малко с надиране) и да натисна такъв бутон без да разглобя нищо по такава кола не виждам сложно всеки сам да си го направи.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чуя тази дума (чуждица) провинция,пък и то глуха направо си мисля,че съм човек 3-то качвство, щото те в Софията не са от глухата провинция,но са всеки уикенд в нея.Извинявам се за "off topic"-а,но докъто се използва тази дума винаги ще го има разделението.

Относно този бутон, би могъл да се използва и като скрито копче.:)

Редактирано от JHM
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде е точно въпросното копче, за да го знаеме всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бас ловя че на всички Акорд 7 е на едно и също място. :) Едва ли си пропуснал позиция 12 в линка от пост № 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.02.2018 г. at 12:17, Jackxxx написа:

Ако го намериш щракни му една снимка да го видим къде е.

Преди фейслифта има ли го този шоков датчик? Иначе съм слагал патерицата на предна дясна гума и нямах никакви проблеми с палене и VSA. 

 

Здравейте! Поразрових се в моето мануалче и видях, че и на преди фейса го има този бутон ;). Само, където през телефона не ми се получава да кача изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на местоположението на въпросния шоков датчик. Бутона е ограден в червено, натиска се отгоре надолу.

20150829_141401_resized.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23/03/2018 at 11:10, Tokio написа:

Ето снимка на местоположението на въпросния шоков датчик. Бутона е ограден в червено, натиска се отгоре надолу.

20150829_141401_resized.jpg

Винаги една снимка говори повече от 10 поста обяснения... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...