Стоил 0 #1 Публикувано 21 Февруари, 2018 След спукана гума с Акорд 7 2008г. двигателя не може да запали, ръмжи само и изписва само VSA. Смених гумата с резервната малката, четох че трябва да се изключи VSA системата в този случай, но VSA off бутона не работи (вероятно защото работи само при включен двигател). Четох че това може да е заради функция на компютъра при удар да изключва притока на гориво към двигателя, обаче можело да се обърка и при съвсем малък удар в неравност (както стана при спуканата гума) да се включи това. Някой знае ли как може да се изключи това или да се ризетне компютъра? Не виждам да има краш бутон за изключване, пробвах да махна бушоните на VSA и да разкача минуса на акумулатора но не помага. И евентуално ако трябва да я карам някъде къде мога да отида в София веднага но не в Бултрако? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #2 Отговорено 21 Февруари, 2018 Кофти. Ако резервната е тип "патерица", доколкото знам трябва да се сложи отзад, а на предните колела да има 2 еднакви като размер гуми, за да няма разминаване в ъгловите скорости и шашкане на VSA. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 21 Февруари, 2018 VSA може да се изключи на контакт. И съответно да светне индикация на таблото VSA OFF. Но пък да има нещо общо със запалването... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #4 Отговорено 22 Февруари, 2018 Изключил ти е шоковият датчик. Бъркаш между педала на газта и спирачката нагоре и ще го напипаш едно с гумено калпаче от горната страна. Това кръглоъо гумено с пръст го натискаш и ще щтракне. И си готов. Ще светнат и другите лампи по таблото. Нали сега не свтва чека и имото като дадеш контакт? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоил 0 #5 Отговорено 22 Февруари, 2018 Преди 5 часа, docev написа: Изключил ти е шоковият датчик. Бъркаш между педала на газта и спирачката нагоре и ще го напипаш едно с гумено калпаче от горната страна. Това кръглоъо гумено с пръст го натискаш и ще щтракне. И си готов. Ще светнат и другите лампи по таблото. Нали сега не свтва чека и имото като дадеш контакт? И аз мисля че е шоковия датчик, обаче не мога да намеря такъв бутон. Дали има някъде снимки къде е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #6 Отговорено 22 Февруари, 2018 Ако го намериш щракни му една снимка да го видим къде е. Преди фейслифта има ли го този шоков датчик? Иначе съм слагал патерицата на предна дясна гума и нямах никакви проблеми с палене и VSA. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #7 Отговорено 22 Февруари, 2018 Бутона се намира около кормилния прът става с напипване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоил 0 #8 Отговорено 23 Февруари, 2018 Не можах да го намеря, закарах колата до сервиз и там го намериха, като разглобиха отдолу кората под волана, и се оправиха нещата. Исках да ми го покажат, но ми казаха че няма да мога сам да го направя това. Определено ще я разчовъркам като имам време да го намеря, защото това е супер глупост което са направили от Хонда. Хайде в София ОК, но представи си това да се случи в глухата провинция, или в чужбина... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #9 Отговорено 24 Февруари, 2018 Колега, това изобщо не е глупост, а мярка за безопастност. Все едно да кажеш, че въздушните възглавници са глупост. Ролята на въпросния изключвател е да угаси мотора при удар на колата с цел да предотврати повече поражения по колата и пътниците. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #10 Отговорено 24 Февруари, 2018 https://hondakarma.com/threads/inertia-switch.181998/live?page=1 Ти все пак се опитай да си го намериш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 24 Февруари, 2018 (Редактирано) Преди 8 часа, Tokio написа: Колега, това изобщо не е глупост, а мярка за безопастност. Все едно да кажеш, че въздушните възглавници са глупост. Ролята на въпросния изключвател е да угаси мотора при удар на колата с цел да предотврати повече поражения по колата и пътниците. Той вероятно не казва, че е излишно, а, че е тъпо ключето да е скрито/недостъпно и да не е описано в ръководството, ако случайно се случи (както в случая). Също не бих се съгласил "майсторите" да откажат да ми го покажат, щото няма да се справя сам... Редактирано 24 Февруари, 2018 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #12 Отговорено 24 Февруари, 2018 1. Колегата никъде не е писал, че не е описано в ръководството. А и съм 100% сигурен, че е в сервизното; 2. Майсторите явно си пазят хляба, но колегите можеше да са по-полезни със снимка. Аз с google намерих каквото би ми потрябвало; 3. Ключето е по-прикрито, но достъпно с цел да не натиска някой, който цъка копчета без да знае за какво са. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 25 Февруари, 2018 Ей , добре че ние от провинцията не казваме на шопите кое къде се намира , нищо не им обясняваме няколко поста по нагоре понеже нищо не разбираме. Щом аз 115 кг голям Българин , с моето ръчище мога да си провра ръката (малко с надиране) и да натисна такъв бутон без да разглобя нищо по такава кола не виждам сложно всеки сам да си го направи. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #14 Отговорено 25 Февруари, 2018 (Редактирано) Като чуя тази дума (чуждица) провинция,пък и то глуха направо си мисля,че съм човек 3-то качвство, щото те в Софията не са от глухата провинция,но са всеки уикенд в нея.Извинявам се за "off topic"-а,но докъто се използва тази дума винаги ще го има разделението. Относно този бутон, би могъл да се използва и като скрито копче. Редактирано 25 Февруари, 2018 от JHM 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #15 Отговорено 26 Февруари, 2018 И къде е точно въпросното копче, за да го знаеме всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #16 Отговорено 26 Февруари, 2018 Бас ловя че на всички Акорд 7 е на едно и също място. Едва ли си пропуснал позиция 12 в линка от пост № 10. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #17 Отговорено 23 Март, 2018 На 22.02.2018 г. at 12:17, Jackxxx написа: Ако го намериш щракни му една снимка да го видим къде е. Преди фейслифта има ли го този шоков датчик? Иначе съм слагал патерицата на предна дясна гума и нямах никакви проблеми с палене и VSA. Здравейте! Поразрових се в моето мануалче и видях, че и на преди фейса го има този бутон ;). Само, където през телефона не ми се получава да кача изображение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #18 Отговорено 23 Март, 2018 Ето снимка на местоположението на въпросния шоков датчик. Бутона е ограден в червено, натиска се отгоре надолу. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 21 Април, 2018 На 23/03/2018 at 11:10, Tokio написа: Ето снимка на местоположението на въпросния шоков датчик. Бутона е ограден в червено, натиска се отгоре надолу. Винаги една снимка говори повече от 10 поста обяснения... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове