Jump to content

Recommended Posts

Здравейте .

При този мотор усеща ли се по някакъв начин сработването на vtec  ?  Двама хондаджии са я карали и според тях не работи  , но единия кара к20 а другия е карал прилуди и сега акорд 6 генерация .Там било силно изразено  сработването на системата . Днес  смених гарнитурата с цедката на клапана . Нямаше никакви мърсотии по цедката . Пробвах и клапана на 12 волта и си щрака ... маистора провери някаква ос и каза ,че се движи .  Компа грешки за vtec няма . Струва ми се че веднъж усетих доста подобрение в ускорението около 3500-4000 оборота но е било веднъж или два пъти ....отдавна    . Колеги усещате ли вашите vtec като сработят ??? Гледам клипове в нета и според мен има разлика в ускорението от 3500 нагоре  . Ако не работи системата не трябва ли да вдигне грешка компа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сравняваш VTEC-E с този на К и H двигател е смехотворно. Разбира се, че не работи и не се усеща по същия начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще разбира ли се че работи по някакъв начин или разчитам , че ако няма грешка в компа всичко е наред ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усеща се при рязко натискане на педала на газта и на 3000 излиташ ,инак несработи ли светва ламбата ,че шушана е сама -демек не се включва витека .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да те удари нещо в гърба - не, не се усеща. Щом не ти свети нищо по таблото значи си работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато шушана е сама без витека ,набира много тегаво и мудно ,с витека моята като набере я усещам като 150 коня -къси скорости и създава такова усещане за бегачка ,мачкам педала докрай из града да ми дишат пушилката голфовете ,затова съм за сегменти сега .

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта се усеща сякаш турбо се включва и дърпа здраво напред като ракета .На дълъг път опъва много яко ,за нула време вдига невероятни километри ,като се върна и наливам една туба масло ,що така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е и аз се питах същото преди време, и ходих на диагностика. Има специален тест за В-тека когато се закачи на диагностика. Тестваха го 2 пъти и показа, че всичко е ОК. Аз съм забелязал някои особенности, може и да съм в грешка, обаче имам чувството че ако съм карал продължително време, бавно и леко  (не сменям на повече от 3000 оборота) и колата се пренастройва и не е така пъргава, обаче ако я понастъпвам и след това си върви доволно.

Ако имаш път към София, пиши да се видим и на драго сърце ще се повизим с моята :)

 

П.П иначе аз лично го усещам така, настъпвам педала на газта и колкото повече се увеличават оборотите толкова повече се усеща и мощността. Аз го усещам плавно. 

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито кик , нито повишаване на мошността усещам . Ще я проверя при възможност при моята дали има напрежение до клапана . Ще и симулирам и повреда в клапана и сензора за налягане. Ако вдигне аларми за двете грешки ще приема ,че е наред всичко . Обмислям и "насилствено" да задеиствам клапана за да видя има ли разлика при равни условия .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако колата ти се реже до 6000 оборота и повече значи работи на 4 клапана, няма как на 3 да достигне тези обороти, поне аз така си мисля. Ако работи на 3 клапана според мен след 3000 ще е мъртвец, а изглежда не е така. Ако знаеш как работи твоя VTEC-E няма да задаваш такива въпроси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като замерваш, да знаеш че втек-клапана се включва само в движение! На място, колкото и да форсираш, не!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16в1 е икономичен витек, не се занимавай с глупости, а си карай колата. Ако искаш бегачка, си купи такава.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам се пуска между 2100 и 3000 и със сигурност не се усеща. Мисля че мери налягането преди и след клапана така че ако не работи ще ти каже със сигурност.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като ми се наложи да сменя целият двигател, заради аварирала свещ /чупи се порцеланчето на свещта, пада в цилиндъра и го надира/, та тествам новия двигател, вече близо 1000 км навъртени. Прави ми впечатление, че витека започва да работи на 3500 оборота, а на 4000 вече колата тръгва, сякаш се е включило турбо! Не знам дали може да се настрои включването му, но  приемам че то е фабричното, двигателят е от 2005г, фейслифтова англичанка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Включва се (т.е. изключва се) по различно време в зависимост на коя скорост си и колко газ си подал. Реално E-VTEC не се вклюва, а се изклюва на тези обороти. Когато се включи колата работи на 12 клапана, когато се изключи работи на 16 клапана, както всички останали коли, ако ме разбираш, за това и не се усеща, както другите VTEC системи.

Защо не сте извадили парчето свещ, а сте сменили целия двигател, мога само да гадая.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата Setfan е забелязъл ,усещането за витека зависи от карането ,примерно караш с 2000 оборота и натискаш рязко педала -не до ламарината -и около 3000 някъде мотора осезаемо дръпва и продължава все повече с вдигане на оборотите ,обаче ако полека караш и стигнеш 3000 оборота не усещаш нищо там и след това .Ние с колегата ruil4o си сложихме лампа на таблото за витека и сме проследили долу-горе процеса и кога включва .Както ти обясниха по-горе колегите ,това е икономичен мотор и няма нищо общо с истинския витек на големите мотори ,обаче аз лично съм доволен от моя мотор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, bahamonde написа:

Тъй като ми се наложи да сменя целият двигател, заради аварирала свещ /чупи се порцеланчето на свещта, пада в цилиндъра и го надира/, та тествам новия двигател, вече близо 1000 км навъртени. Прави ми впечатление, че витека започва да работи на 3500 оборота, а на 4000 вече колата тръгва, сякаш се е включило турбо! Не знам дали може да се настрои включването му, но  приемам че то е фабричното, двигателят е от 2005г, фейслифтова англичанка!

А газова има ли мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 9.04.2018 г. at 22:02, Japanese fever написа:

Включва се (т.е. изключва се) по различно време в зависимост на коя скорост си и колко газ си подал. Реално E-VTEC не се вклюва, а се изклюва на тези обороти. Когато се включи колата работи на 12 клапана, когато се изключи работи на 16 клапана, както всички останали коли, ако ме разбираш, за това и не се усеща, както другите VTEC системи.

Защо не сте извадили парчето свещ, а сте сменили целия двигател, мога само да гадая.

Всичко извадихме, накарах направо да го разглобят, втори цилиндър беше надран, беше безсмислено да се прави ремонт, без да се знае, какъв ще е резултата! Като пари щеше да е със сигурност повече, пък за време да не говорим! Единствено рискувах със състоянието на "новия" двигател, но засега съм доволен, близо 1000км навъртях.

 

И да, има газова, наскоро изтече гаранцията!

 

 

Цитат

Както колегата Setfan е забелязъл ,усещането за витека зависи от карането ,примерно караш с 2000 оборота и натискаш рязко педала -не до ламарината -и около 3000 някъде мотора осезаемо дръпва и продължава все повече с вдигане на оборотите ,обаче ако полека караш и стигнеш 3000 оборота не усещаш нищо там и след това .

 

Винаги го усещам като вдигне малко над 3000 оборота, все едно, дали бавно или бързо!

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджиите 'регулираха' ли ти свещите като ти слагаха газовата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са ги регулирали, купих колата със сложена газова, все още беше  гаранционна. Интересното обаче е, че и бобината беше се овъглила, трудно е да се каже, къде е истинската причина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за дългият off.  При мен рядко или почти никога не го усещам. Колата се кара на газ .  Достига си до 6000 оборота без проблеми . Тези дни ще пробвам на бензин дали е по ясно изразено това сработване. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×