CR-V 4 #1 Публикувано 23 Декември, 2017 Здравейте!Хондата киято карам е дизел 150к.с.Започна по време на движение без причина да гасне.Светва чека и изгасва.Чакам около минута и отново поли.След като минат няколко часа паля чека свети след това гася и отново като запаля чека вече не свети.Маслото и антифриза не мърдат,но когато я включих на тест човека каза втора дюза изпуска нафта.Колата пали и работи перфектно.Километрите не са много.Може ли това да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #2 Отговорено 26 Декември, 2017 Принципно може и това да е проблема,но може да е и от много други неща. Като я закачихте на диагностика, какви грешки показа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V 4 #3 Отговорено 27 Декември, 2017 Втора дюза испуска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aliyatin.com 2 #4 Отговорено 27 Декември, 2017 Закарай я в Ясенково да я видят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 28 Декември, 2017 На 23.12.2017 г. at 22:18, CR-V написа: Здравейте!Хондата киято карам е дизел 150к.с.Започна по време на движение без причина да гасне.Светва чека и изгасва.Чакам около минута и отново поли.След като минат няколко часа паля чека свети след това гася и отново като запаля чека вече не свети.Маслото и антифриза не мърдат,но когато я включих на тест човека каза втора дюза изпуска нафта.Колата пали и работи перфектно.Километрите не са много.Може ли това да е проблема. Не може да е това проблема, ако дюзата изпуска по скоро ще имаш проблем само с първоначалното палене . Това с гасненето в движение няма общо с дюзите, по скоро е от помпата, по точно от SCV клапана и, често срещано явление при дизелите с комънрейл система Денсо. Пробвай го първо с почистване във ваничка с ацетон, като му подаваш ток на импулси от време на време. Ако не се оправи- нов. И гледай тока да не е от разпределителната мрежа . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #6 Отговорено 28 Декември, 2017 може да е от датчик колянов вал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #7 Отговорено 28 Декември, 2017 Имах подобен проблем с едно Санта Фе, палеше когато иска, гасне в движение, след което можеше да запали след 2-3 мин., но се случваше да не иска да запали до другия ден. Като правеше тези номера винаги светваше чека и така оставаше да свети постоянно докато грешката не се изчисти на диагностика. На диагностиката даваше грешка за датчик на колянов вал и точно в това се оказа проблема. След като го смених всичко се оправи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V 4 #8 Отговорено 2 Януари, 2018 Благодаря на колегите за отговорите,ако отстраня проблема ще споделя какво е било.Моята пали сутрин.Гасне по време на движение Чекът сам изгасва след второто палене.Гасне спирам паля и продължавам.На вид безобиден проблем само дето някой тир може да ме смачка.Масло не мърда антифриз също.Нисък разход на гориво перфектно поведение на пътя.Първата кола която толкова много ми харесва за градско каране.Висока,къса и удобна за паркиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #9 Отговорено 2 Януари, 2018 Датчик колянов вал! Провери буксата за окисление/лоша връзка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V 4 #10 Отговорено 11 Януари, 2018 Искам да отговоря на моите колеги любители на хонда црв какъв беше проблема на колата ми.Хонда 150 к. с дизел използва горивна система на бош с пиезо дюзи на които им да ват живот около 200000 км.Около тези километри електрическата част на дюзата се скапва и започва да окъсява на корпуса и компютърът гаси колата защото отчита проблема.Електрическата част на тези дюзи не може да се ремонтира всичко е капсоловано.Дюзите се подменят считано като консуматив.Четирите ги купих за 2000лв.почти без отстъпка и проблема беше решен.Сега ако продам колата това никой няма да го оцени.Тъй като имам четири почти нови коли поне двете мисля да ги продам новият собственик ако има такъв ще има дюзи за още 200000км.и ще кара без проблем,а който купува от автокъща да го има в предвид защото не се знае защо са продали колата и каква мошеническа работа са направили тук да могат да я продадат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 11 Януари, 2018 Добре е , че си решил проблема ( и дано не се окаже, че е друг в последствие ) но защо си сменил 4 бр. инжектори, като според теб и майсторите, сте имали съмнение само за: Цитат Втора дюза испуска И това че "изпуска" може да се оправи само със смяна на разпръсквача на инжектора, с нов оригинален на Бош, за около 250/270 лв. ,в тази сума влиза и труда, настройката и генерирането на нов код, на съответния стенд на Бош. Реално проблема може да е и в клапана и ако той е за смяна, добавяш още 60 лв. към сумата. Единствено, ако пиезо елемента е окъсил към корпус, (както казваш) или ако се получи деградиране на пиезо-елемента ( вече не може да бъде управляван ,в границите на допустимия волтаж), се сменява целия инжектор , но това е твърде рядък дефект. Може при теб да е станало точно това, (късмет-какво да правиш), но не е трябвало да сменяваш всичките инжектори , а само дефектиралия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V 4 #12 Отговорено 13 Януари, 2018 На инжектора електрониката е капсулована и ми обясниха,че не е сигурно да се ремонтира обадих се на мой приятел инженер работещ в wv Испания и той също ми каза, че пиезо дюзите на бош имат живот около 200000 км.и е най-добре да ги сменя всички защото е въпрос на време да откаже и електрониката на някой друг.Няма гаранция,че колата ще се продаде,а и аз не искам който купи кола от мен да ме проклина.Продал съм много почти нови коли и винаги ми е било приятно като ме срещне купувача след време и е доволен от колата.Хоби ми е да си сменям колите,но не съм мошеник и нямам за цел да лъжа никого. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #13 Отговорено 13 Януари, 2018 (Редактирано) Може ли да споделиш номера на инжекторите, които си свалил (кой от изброените): 16450-RL0-G01 / 16450-RL0-G013 / 16450-R3L-G01 / 16450-R3L-G010 / 16450-R3L-G010-M5 както и на тези които си монтирал (кой от изброените): 0 445 116 056 / 0 986 435 443 Като каталога, който съм копирал на домашния ми лаптоп може да не е съвсем верен, но би трябвало 16450-RL0 = 0 445 116 056 които по-късно са подобрени/осъвършенствани с 16450-R3L = 0 986 435 443 Редактирано 13 Януари, 2018 от DTEC Добавяне на информация 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #14 Отговорено 13 Януари, 2018 Преди 5 часа, CR-V написа: На инжектора електрониката е капсулована и ми обясниха,че не е сигурно да се ремонтира обадих се на мой приятел инженер работещ в wv Испания и той също ми каза, че пиезо дюзите на бош имат живот около 200000 км.и е най-добре да ги сменя всички защото е въпрос на време да откаже и електрониката на някой друг.Няма гаранция,че колата ще се продаде,а и аз не искам който купи кола от мен да ме проклина.Продал съм много почти нови коли и винаги ми е било приятно като ме срещне купувача след време и е доволен от колата.Хоби ми е да си сменям колите,но не съм мошеник и нямам за цел да лъжа никого. Това е точно така!Не се прави.За има няма два месеца гърмят и четирите.За два бона четири нови и не са китайчета си минал тънко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V 4 #15 Отговорено 14 Януари, 2018 Преди 20 часа, DTEC написа: Може ли да споделиш номера на инжекторите, които си свалил (кой от изброените): 16450-RL0-G01 / 16450-RL0-G013 / 16450-R3L-G01 / 16450-R3L-G010 / 16450-R3L-G010-M5 както и на тези които си монтирал (кой от изброените): 0 445 116 056 / 0 986 435 443 Като каталога, който съм копирал на домашния ми лаптоп може да не е съвсем верен, но би трябвало 16450-RL0 = 0 445 116 056 които по-късно са подобрени/осъвършенствани с 16450-R3L = 0 986 435 443 K6MBFG1A84//044516006е единият който свалих,а вторият е 26MTFG1A8C//0445116006 е вторият другите два ги продадох по 50 лв. Номера на тези който сложи майстора не знам.На втория след осмицата на горният ред може и вместо с да е нула не съм сигурен останалото е тъка за сега не виждам разлика в колата от пред проблема и сега във работата на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове