Jump to content
Митко Йотов

EГР на R20

Recommended Posts

Пуснах темата да разбера някой чистил ли го е до сега или изолирал,защото мисля да го изчистя и изолирам с пластина.ЕГР-а ще си бъде включен и компа ще си го управлява както иска без да дава грешка. Няма смисъл да вкарваме в мотора изгорели газове да доизгаря евентуално нещо си което не е.Не знам за мотор с ЕГР който рано или късно да не е направил проблем на мотора. Да не говорим,че в ниските обороти когато клапана е най отворен,мотора ще си гълта чист въздух без примеси и замислянето при тръгване ще изчезне.Да не говорим,че и разхода на гориво ще падне,колекторите няма да се затлачват,клапаните няма да прогарят и ред още неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функцията на Егера, не се свежда само до екологичната гледна точка, а има и друго предназначение - предпазва двигателя и то точно когато колата е студена сутрин ( реално докато загрее).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурно .

В двигателя не постъпва само свеж въздух/кислород, с който при горивния процес се развива по-голяма температура, а вкарва част и от вече отработените газове и задушава този процес, за да не се развива прекалено голяма температура, докато колата не позагрее. Това естествено самия комп го следи и преценява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не следи.Това е едно пълно нодоразумение на чиновници.То ако беше така природата щеше ни направи с по един бай пас на гърлото да до вдишаме неиздишаният кислород.В Рено предлагат оригинална пластина ЕГР за затапване на 2.2 дци мотора.Аз лично съм се възползвал

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, не ми се спори - каквото е трябвало съм казал, като не е задължително да си съгласен, или някой да ми вярва. Прави нещата така както ги разбираш и както ти говори мозъка и сърцето. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Emicha написа:

Митко, не ми се спори - каквото е трябвало съм казал, като не е задължително да си съгласен, или някой да ми вярва. Прави нещата така както ги разбираш и както ти говори мозъка и сърцето. 

 

ОК.Не съм искал по никакъв начин да споря с колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, твърдиш неща, в които не си сигурен. Освен това са и неверни.   Затапвай ЕГР-а и отново ще си говорим.

Не разбирам къде видя общо между Хонда и Рено, че започваш да им сравняваш и моторите?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, ВесКо написа:

Митко, твърдиш неща, в които не си сигурен. Освен това са и неверни.   Затапвай ЕГР-а и отново ще си говорим.

Не разбирам къде видя общо между Хонда и Рено, че започваш да им сравняваш и моторите?!?!?!

Затапих го днес за има няма два часа с приятел, като в това число и направата на точният размер на "тапата".Пластината я сложих долу ниско на тръбата която тръгва от генерацията към ЕГРа.Отделно свалих ЕГРа и го почистих както е на клипа.Колата я изкарах  извън града и я подложих на "стрес", обороти до 5 000 и повече,после лек спад и пак стрес и те така десетина километра.Чек не свети колата не разбира,че не влизат газове в колекторите за чистият въздух.Колата върви много добре,може и още но  автомата я укротява.Снимки не съм правил защото видях,че никой не прояви интерес (пък и на сила,защо да се натискам) за сметка на колеги които се изказват "професионално"но са изключително не подготвени.Ако някой колега има нужда от помощ нека пита,ще помогна ако мога но със сигурност няма да преча!

Веско,ако си привърженик на ЕГРите това не е твоята тема.Приказки от 1001 нощ не дрънкай принципа на ЕГРа е еднакъв при 99% от марките двигатели!За точно 30 години стаж зад волана мога да кажа за неща които съм  100% сигурен.Никога не съм сравнявал мотори а ЕГР. Хондата в момента не е единствената кола в парка ми.Сменил съм доста и дай боже още повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, значи твоята Хонда ще е единствената затапена, на която не й свети чека. Весели празници!!

По коледа стават чудеса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги .. без караници по празниците :) Яжте и пийте на спокойствие :)

 

Аз пък съм чел в английски форум за хонда сивик, че единствения мотор, който лесно се затапва ЕГР е R18..

На него не давало грешки и т.н... Стигнах до тази тема, когато рових за решение на същия проблем при дизела..

R20 конструктивно е същия мотор.. Може би и при него да се получава с физическо запушване на тръбата..

 

Моля да не бъда атакуван.. Не взимам страна в спора.. Просто споделям какво съм чел и се ангажирам пак да потърся темата..

Весели празници :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:thumbs1::beer::fun:

Няма проблем,всичко е точно.Относно затапването,  -    Може би и при него да се получава с физическо запушване на тръбата..  -

абсолютно точно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека на двигателя ще светне когато компютъра на колата натрупа достатъчно грешки, свързани с променения състав на изгорелите газове.  Място за спор няма, времето ще покаже дали Веско е прав, а той знае какво говори/пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще светне чека и как ще се отрази на вървенето на колата със затапен ЕГР зависи от това как е написан софта на компа!

На моя бензинов Опел от подписа съм изхвърлил ЕГР,дупката е затапена със специално желязо и на буксата е боднат емулатор собствено производство.Чека не светва.А на вървенето как се отразява не зная,защото нямам идея как се е държала колата като нова!

Ако на автора на темата му харесва как се държи колата,мисля че няма никакъв проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се покара така известно време и ще видим,може Веско да се окаже прав но силно се съмнявам.

Ще пиша за резултата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трети ден колата се кара и чек не свети,както и очаквах!  Колегите с ръчната кутия могат смело да действат,при тях ще има по голяма промяна.

Няма да коментирам колеги от по горни постове които се кълняха едва ли не,че е невъзможно да не кажат,че се опитвам да ги "клъвна". Но да казват,че едно ядене е солено без да са го опитали само защото   "чух една жена на пазара да казва",- е меко казано подвеждащо.От мен толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е още раничко да си вадиш изводи, подвеждащите писаници са от теб, още не си сигурен, а бързаш да даваш категорични мнения.  Като минеш 2-3000 км и ако още не ти е светнал чека, чак тогава и аз мога да направя същото. В този форум сме се събрали за да си помагаме кой с каквото може, а не да се обиждаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Tokio написа:

.......  Като минеш 2-3000 км и ако още не ти е светнал чека, чак тогава и аз мога да направя същото.......... В този форум сме се събрали за да си помагаме кой с каквото може, а не да се обиждаме

Ок.Ще пиша!.....Е тъй де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм....да.Веско е прав,ще се наложи да се пипне и софта.Явно ще има продължение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм....да,  хубаво е, а и чест ти прави, че си признаваш грешката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Emicha написа:

Ммм....да,  хубаво е, а и чест ти прави, че си признаваш грешката. 

Емич в това нямай съмнение в мен! Ако има нещо ще кажа.Темата не е моя а на всички нас и колкото повече мнения има по даден проблем толкова по близо му е решението. Човека който се занимава с Хонда в Плевен (мнение на повечето майстори в Плевен) нямаше наличният софт,а не с всеки може да се бръкне там. Ако има движение ще пиша. Хубаво е за вас с дизелите да си го решите защото щетите при вас са необратими.Жалко,че не мога да помогна за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...