Митко Йотов 1266 #1 Публикувано 16 Декември, 2017 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #2 Отговорено 16 Декември, 2017 Пуснах темата да разбера някой чистил ли го е до сега или изолирал,защото мисля да го изчистя и изолирам с пластина.ЕГР-а ще си бъде включен и компа ще си го управлява както иска без да дава грешка. Няма смисъл да вкарваме в мотора изгорели газове да доизгаря евентуално нещо си което не е.Не знам за мотор с ЕГР който рано или късно да не е направил проблем на мотора. Да не говорим,че в ниските обороти когато клапана е най отворен,мотора ще си гълта чист въздух без примеси и замислянето при тръгване ще изчезне.Да не говорим,че и разхода на гориво ще падне,колекторите няма да се затлачват,клапаните няма да прогарят и ред още неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #3 Отговорено 18 Декември, 2017 Функцията на Егера, не се свежда само до екологичната гледна точка, а има и друго предназначение - предпазва двигателя и то точно когато колата е студена сутрин ( реално докато загрее). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #4 Отговорено 18 Декември, 2017 От какво го предпазва и как? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #5 Отговорено 18 Декември, 2017 Температурно . В двигателя не постъпва само свеж въздух/кислород, с който при горивния процес се развива по-голяма температура, а вкарва част и от вече отработените газове и задушава този процес, за да не се развива прекалено голяма температура, докато колата не позагрее. Това естествено самия комп го следи и преценява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #6 Отговорено 18 Декември, 2017 (Редактирано) Нищо не следи.Това е едно пълно нодоразумение на чиновници.То ако беше така природата щеше ни направи с по един бай пас на гърлото да до вдишаме неиздишаният кислород.В Рено предлагат оригинална пластина ЕГР за затапване на 2.2 дци мотора.Аз лично съм се възползвал Редактирано 18 Декември, 2017 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #7 Отговорено 18 Декември, 2017 Митко, не ми се спори - каквото е трябвало съм казал, като не е задължително да си съгласен, или някой да ми вярва. Прави нещата така както ги разбираш и както ти говори мозъка и сърцето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #8 Отговорено 18 Декември, 2017 преди 23 минути, Emicha написа: Митко, не ми се спори - каквото е трябвало съм казал, като не е задължително да си съгласен, или някой да ми вярва. Прави нещата така както ги разбираш и както ти говори мозъка и сърцето. ОК.Не съм искал по никакъв начин да споря с колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 25 Декември, 2017 Митко, твърдиш неща, в които не си сигурен. Освен това са и неверни. Затапвай ЕГР-а и отново ще си говорим. Не разбирам къде видя общо между Хонда и Рено, че започваш да им сравняваш и моторите?!?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #10 Отговорено 25 Декември, 2017 Преди 11 часа, ВесКо написа: Митко, твърдиш неща, в които не си сигурен. Освен това са и неверни. Затапвай ЕГР-а и отново ще си говорим. Не разбирам къде видя общо между Хонда и Рено, че започваш да им сравняваш и моторите?!?!?! Затапих го днес за има няма два часа с приятел, като в това число и направата на точният размер на "тапата".Пластината я сложих долу ниско на тръбата която тръгва от генерацията към ЕГРа.Отделно свалих ЕГРа и го почистих както е на клипа.Колата я изкарах извън града и я подложих на "стрес", обороти до 5 000 и повече,после лек спад и пак стрес и те така десетина километра.Чек не свети колата не разбира,че не влизат газове в колекторите за чистият въздух.Колата върви много добре,може и още но автомата я укротява.Снимки не съм правил защото видях,че никой не прояви интерес (пък и на сила,защо да се натискам) за сметка на колеги които се изказват "професионално"но са изключително не подготвени.Ако някой колега има нужда от помощ нека пита,ще помогна ако мога но със сигурност няма да преча! Веско,ако си привърженик на ЕГРите това не е твоята тема.Приказки от 1001 нощ не дрънкай принципа на ЕГРа е еднакъв при 99% от марките двигатели!За точно 30 години стаж зад волана мога да кажа за неща които съм 100% сигурен.Никога не съм сравнявал мотори а ЕГР. Хондата в момента не е единствената кола в парка ми.Сменил съм доста и дай боже още повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #11 Отговорено 25 Декември, 2017 Ок, значи твоята Хонда ще е единствената затапена, на която не й свети чека. Весели празници!! По коледа стават чудеса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #12 Отговорено 26 Декември, 2017 Колеги .. без караници по празниците Яжте и пийте на спокойствие Аз пък съм чел в английски форум за хонда сивик, че единствения мотор, който лесно се затапва ЕГР е R18.. На него не давало грешки и т.н... Стигнах до тази тема, когато рових за решение на същия проблем при дизела.. R20 конструктивно е същия мотор.. Може би и при него да се получава с физическо запушване на тръбата.. Моля да не бъда атакуван.. Не взимам страна в спора.. Просто споделям какво съм чел и се ангажирам пак да потърся темата.. Весели празници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #13 Отговорено 26 Декември, 2017 Няма проблем,всичко е точно.Относно затапването, - Може би и при него да се получава с физическо запушване на тръбата.. - абсолютно точно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #14 Отговорено 26 Декември, 2017 Чека на двигателя ще светне когато компютъра на колата натрупа достатъчно грешки, свързани с променения състав на изгорелите газове. Място за спор няма, времето ще покаже дали Веско е прав, а той знае какво говори/пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #15 Отговорено 26 Декември, 2017 Дали ще светне чека и как ще се отрази на вървенето на колата със затапен ЕГР зависи от това как е написан софта на компа! На моя бензинов Опел от подписа съм изхвърлил ЕГР,дупката е затапена със специално желязо и на буксата е боднат емулатор собствено производство.Чека не светва.А на вървенето как се отразява не зная,защото нямам идея как се е държала колата като нова! Ако на автора на темата му харесва как се държи колата,мисля че няма никакъв проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #16 Отговорено 26 Декември, 2017 Ще се покара така известно време и ще видим,може Веско да се окаже прав но силно се съмнявам. Ще пиша за резултата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #17 Отговорено 28 Декември, 2017 Трети ден колата се кара и чек не свети,както и очаквах! Колегите с ръчната кутия могат смело да действат,при тях ще има по голяма промяна. Няма да коментирам колеги от по горни постове които се кълняха едва ли не,че е невъзможно да не кажат,че се опитвам да ги "клъвна". Но да казват,че едно ядене е солено без да са го опитали само защото "чух една жена на пазара да казва",- е меко казано подвеждащо.От мен толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #18 Отговорено 28 Декември, 2017 Според мен е още раничко да си вадиш изводи, подвеждащите писаници са от теб, още не си сигурен, а бързаш да даваш категорични мнения. Като минеш 2-3000 км и ако още не ти е светнал чека, чак тогава и аз мога да направя същото. В този форум сме се събрали за да си помагаме кой с каквото може, а не да се обиждаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #19 Отговорено 29 Декември, 2017 Преди 7 часа, Tokio написа: ....... Като минеш 2-3000 км и ако още не ти е светнал чека, чак тогава и аз мога да направя същото.......... В този форум сме се събрали за да си помагаме кой с каквото може, а не да се обиждаме Ок.Ще пиша!.....Е тъй де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #20 Отговорено 3 Януари, 2018 Ммм....да.Веско е прав,ще се наложи да се пипне и софта.Явно ще има продължение..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #21 Отговорено 3 Януари, 2018 Ммм....да, хубаво е, а и чест ти прави, че си признаваш грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #22 Отговорено 3 Януари, 2018 преди 17 минути, Emicha написа: Ммм....да, хубаво е, а и чест ти прави, че си признаваш грешката. Емич в това нямай съмнение в мен! Ако има нещо ще кажа.Темата не е моя а на всички нас и колкото повече мнения има по даден проблем толкова по близо му е решението. Човека който се занимава с Хонда в Плевен (мнение на повечето майстори в Плевен) нямаше наличният софт,а не с всеки може да се бръкне там. Ако има движение ще пиша. Хубаво е за вас с дизелите да си го решите защото щетите при вас са необратими.Жалко,че не мога да помогна за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове