Jump to content
JDM*

Къде се свързва точно вакум метъра на нашите хонди

Recommended Posts

Вакуумера се свързва към пълнителния колектор под/след дросела.Няма значение къде.Ако не ти се разпробива ,можеш да прекъснеш входа за бензиновите пари-отдушника на резервоара след управляващия клапан.
 

 



Какъв смисъл има от този уред?

Показва ти кога си изтървал хлабините на клапаните.При нормална работа показва 0,28-0,32.При натегнати клапани показва 0,45-0.50. :)

 

Бенз.пари Сивик 7.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли при малки хлабини да пада вакума при субарото май беше така.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По малки хлабини по отворени клапани повече вакум. Вакума се мери след дросела към всм.клапани. С други думи се мери вакума във всмукателния колектор. Атмосферно налягане или близко до атмосферното- дросел отворен на 100. Максимален вакум дросел затворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме но може ли да ми изясните за вакума Markony май има предвид че максимален вакум е 0 а липса на вакум 1(атмосферното налягане е към 1) моя уред е градуиран така:"0" липса на вакуум; "-1" максимален вакуум. Тай всъщност не е и използвал знака минус така че ако правилно разбирам на моя уред при натегнати клапани ще отчете от -0,55 до -0,50

 

Sent from my A700 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да,.... игра на думи. Вакуум 0,3 бара е -0,3 бара налягане спрямо атмосферното! 

Мап сензора мери налягане в колектора спрямо мап сензора  в компютъра,който мери атмосферно налягане.

На практика говорим за диференциално налягане сметнато от ЕКУ-то

 

Горния вакуумер си е манометър с нулиране при атмосферно налягане.Китаеца е разграфил нещо назад ,ама какви ще бъдат показанията никой не знае....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако са натегнати само изпускателни клапани какво показва?

 

Изпускателните клапани не би трябвал да имат влияние на вакума в смукателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да имат цилиндъра се изпразва по добре. При какъв случай входящите няма да помръднат а изходящите ще потънат И мен ме интересува този въпрос.

 

Sent from my A700 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале поредната глупост. 

Вакуум има само при затворен дросел колкото повече набиваш педала толко по намалява. Какви смеси ще разберете с тая шитня. 

И карбовете се настройват с Вакуум метри но само празния ход. Колкото повече се отваря дросела толко повече намалява или бъркам. Като хванете смесите с това ела ми се обадете да черпя по едно по избор 

  • Like 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено крайно мнение, опитвам се да намеря никакъв смисъл на това нещо. Ако кара така че да има някакъв вакуум няма да дигне разхода излишно. Доста хора смятат че ниските обороти са = на нисък разход което може да е вярно само за много голям двигател а иначе разхода се дига спокойно с 2 литра например при мъчене на двигателя на ниски обороти по баири.

Друго възможно приложение е когато вакуума играе("вибрира")  най вероятно има проблеми с токовете(искрата) бобини кабели.

И естествено за красота който го влече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно излишен е този уред. Най-много да ти показва, ако ти влиза въздух в колектора от някъде, но това ще значи, че или е спукан или някой от маркучетата не уплътнява достатъчно.

По принцип на инжекционите колкото по-малко е натиснат педала на газта, толкова по-малко гориво влиза в двигателя. Това на какви обороти се кара на баир зависи от баира. По принцип не е хубаво да се кара под 2000 оборота, където и да е, защото се товари не само двигателя, но и трансмисията. На баир гледам да съм около 2500 - 3000 оборота. На равно мога да карам с 2000 и ми дава перфектен разход.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скоростите и аз го знам но не мога да си обясня защо. Двигателите с ввт системата май в ниските са доста добре едно позната прави скорости на Тойота (казали и че не трябва да се чупи но се случвало), катереше огромни баири на 1500 об. И автоматик ми подържа ниски обороти но на ниски работи на 12 клапана. Но един приятел с акорд 1.8 му казали че тези около 136 коня са на много високи обороти и този двигател е слаб за това копе и да я кара над 3000 тоя я караше между 3000 и 4500 и спря да се оплаква от висок разход. И един с Мерцедес 90коня му харчи по малко с 140 отколкото с 90, не въсприе добре идеята да кара на 4 с 90.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този уред е приложим за жигули и всякакви подобни Соц автомобили :lol: 

За Хонда и за всяка друга кола е по-приложим събрата му, който показва над нулата( Буустметър) :cool:, да не говорим, че повечето Буустметри са си вакуумметри(манометри) когато няма бууст.

Връзва се някъде към всмукателния колектор :D , може и преди сервото.

vdo_boostmeter_100.jpg

Редактирано от honda_tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя @JDM* не ви ли омръзна да му отговаряте...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×