Jump to content
purkinie

swap от D14A7 към D15Z6

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Какво ще ми е необходимо към тази размяна на двигатели? Мисля си , че ще ми трябват следните неща

 

двигател D15Z6

скоросна кутия

компютър

инсталация за В-тек клапана ( може ли да се пуснат отделни кабелчета от компа?)

имобилайзер ?

новият ключ с нови ключалки заради имобилайзера или се бъркам?

 

или филма не си заслужава?

 

Има ли колега , направил този swap?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно може, но каква е целта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено си се филмирал. 

Скорост 

И не ти трябват. Компа му се гаси имобилайзера. Инсталацията се преработва. Трябва то делкото и всмукателния от з6цата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината моята скоростна кутия е много къса, а и трябва да се сменя някакъв лагер , че шуми нещо.

На 3000 оборота на 5'та скорост съм с 90км/ч.

Мисля , че със кутия от D15Z6 на 3000 оборота е май към 115км/ч.

Не съм някакво хлапе да търся високи скорости , но от 11 години съм хондаджия с най-малкият двигател D14A7 в 6 ген. хечбек и винаги съм мечтал да карам В-тек системата.....

Ако не е трудна тази интервенция мога да си позволя един двигател със скорости в моято купе ,което за сега няма ръжда .

Колата е ежедневка и всеки ден се кара, но двигателя си заминава , затова сондирам мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не помислиш на комбинацията,твоя блок с глава от Д16з6 ,ревизиране на мотора и евентуално друга кутия.Лично мнение по е малък филма,а и спестяваш смяната на талона заради другия двигател.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То най лесно е неговия мотор да стане 1.5

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах караш D14A7, която е 75к.с., разликата с D14A8 (90к.с.) е в една гарнитура на дросела. Според мен смени нея и виж дали няма да си доволен от резултата. Вървежа на D14A8 е същият като на D15Z6, просто вторият е малко по-икономичен. Разликата в конете се компенсира от по-дългата скоростна кутия и общо взето ако искаш по-пъргава кола няма да останеш очарован. Относно това, че искаш да покараш VTEC много хубаво, но точно този на икономика не се усеща, аз поне на моята не го усещам, даже се чудех в началото дали изобщо ми работи, но по-опитните ме светнаха, че ако искам да усещам "kick" ми трябва "B" серия двигател с VTEC, нашите са правени за икономия.

Редактирано от teodor_tsonev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашите са правени за икономия.

с тая гарнитура чудеса няма да станат във вървенето тошка 75 си остава

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Тази гарнитура съм я сменил преди 6 години и да Ви кажа , разликата от 15 коня не усетих.

Става ли само да си намеря глава от D15Z6 и да си я сложа на моят блок( така разправията с КАТ ще отпадне)?

От къде ще дойдат тези коне ?

Извинявайте,но несъм много на ти с тази материя?

Вие на 5 с 3000 оборота с колко км/ч сте (питам колегите с D15Z6 )?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 3000 оборота на 5-та съм към 120км/ч, но на 5-та почти не ускорява, само поддържам скорост. На магистрала Хемус, където има възвишения дори ми пада скоростта на 5-та и вкарвам 4-та, което много ме дразни. Съветвам те да не се занимаваш с подобен безсмислен swap, освен ако някой вече не ти е подарил двигателя. Не че е лош, напротив, аз съм много доволен, защото лятото извън градско ми дава 5 разход, а в града 8, сега зимата скочи на 10 градско, но понеже казваш, че ти е писнало да караш най-малкият двигател не ти препоръчвам този, защото ускорението им е близко и зависи повече от състоянието на автомобила при нашите 20+ годишни баби :) Ако все пак си си навил на пръста по-добре се качи и покарай някой D15Z6 ако имаш път към София мога да ти дам да направиш едно кръгче. Ако ти хареса и усетиш разлика по-добре продай твоята и си вземи Сивик с въпросният двигател. Ще ти излезе хем по-евтино, хем ще си спестиш един куп главоболия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Тази гарнитура съм я сменил преди 6 години и да Ви кажа , разликата от 15 коня не усетих.

Става ли само да си намеря глава от D15Z6 и да си я сложа на моят блок( така разправията с КАТ ще отпадне)?

От къде ще дойдат тези коне ?

Извинявайте,но несъм много на ти с тази материя?

Вие на 5 с 3000 оборота с колко км/ч сте (питам колегите с D15Z6 )?

За   D16Z6 глава имах предвид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колегата  AMD  - намирам си глава от D16Z6 ( ще ми трябва и всмукател и делко сигурно? ), махам моята и слагам въпрсната?

Толкова ли просто изглежда или има подводни камъни?

Прави сте да продам моята и да си купя друга - но ще я продавам минимум 1 година - кой търси кола на 20 години или ще трябва да я дам за 1000 лева ( с газов инжекцион съм). Просто ми трябва ежедневна и безпроблемна кола каквато е хондата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако модовете разрешат ще ти пусна линк към тема от друг форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай, Ванка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем ,щом касае Хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колегата  AMD  - намирам си глава от D16Z6 ( ще ми трябва и всмукател и делко сигурно? ), махам моята и слагам въпрсната?

Толкова ли просто изглежда или има подводни камъни?

Прави сте да продам моята и да си купя друга - но ще я продавам минимум 1 година - кой търси кола на 20 години или ще трябва да я дам за 1000 лева ( с газов инжекцион съм). Просто ми трябва ежедневна и безпроблемна кола каквато е хондата.

Виждам,че фена е отговорил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е хубаво обяснено, но надали ще мога да се справя.

Ако бях наблизо до Вас  с радост ше осъществя проекта....

Май избора ще се състой в замяна на двигател със скорости?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е хубаво обяснено, но надали ще мога да се справя.

Ако бях наблизо до Вас с радост ше осъществя проекта....

Май избора ще се състой в замяна на двигател със скорости?

Половината от работата и най вече по инсталацията, пак трябва да я направиш? Защо, не мисли че ще работиш по-малко или ще спестиш нещо.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...