purkinie 16 #1 Публикувано 21 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Какво ще ми е необходимо към тази размяна на двигатели? Мисля си , че ще ми трябват следните неща двигател D15Z6 скоросна кутия компютър инсталация за В-тек клапана ( може ли да се пуснат отделни кабелчета от компа?) имобилайзер ? новият ключ с нови ключалки заради имобилайзера или се бъркам? или филма не си заслужава? Има ли колега , направил този swap? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2 Отговорено 21 Ноември, 2017 Сигурно може, но каква е целта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 21 Ноември, 2017 Прекалено си се филмирал. Скорост И не ти трябват. Компа му се гаси имобилайзера. Инсталацията се преработва. Трябва то делкото и всмукателния от з6цата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #4 Отговорено 23 Ноември, 2017 В интерес на истината моята скоростна кутия е много къса, а и трябва да се сменя някакъв лагер , че шуми нещо. На 3000 оборота на 5'та скорост съм с 90км/ч. Мисля , че със кутия от D15Z6 на 3000 оборота е май към 115км/ч. Не съм някакво хлапе да търся високи скорости , но от 11 години съм хондаджия с най-малкият двигател D14A7 в 6 ген. хечбек и винаги съм мечтал да карам В-тек системата..... Ако не е трудна тази интервенция мога да си позволя един двигател със скорости в моято купе ,което за сега няма ръжда . Колата е ежедневка и всеки ден се кара, но двигателя си заминава , затова сондирам мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 23 Ноември, 2017 А защо не помислиш на комбинацията,твоя блок с глава от Д16з6 ,ревизиране на мотора и евентуално друга кутия.Лично мнение по е малък филма,а и спестяваш смяната на талона заради другия двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 23 Ноември, 2017 То най лесно е неговия мотор да стане 1.5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #7 Отговорено 24 Ноември, 2017 (Редактирано) До колкото разбрах караш D14A7, която е 75к.с., разликата с D14A8 (90к.с.) е в една гарнитура на дросела. Според мен смени нея и виж дали няма да си доволен от резултата. Вървежа на D14A8 е същият като на D15Z6, просто вторият е малко по-икономичен. Разликата в конете се компенсира от по-дългата скоростна кутия и общо взето ако искаш по-пъргава кола няма да останеш очарован. Относно това, че искаш да покараш VTEC много хубаво, но точно този на икономика не се усеща, аз поне на моята не го усещам, даже се чудех в началото дали изобщо ми работи, но по-опитните ме светнаха, че ако искам да усещам "kick" ми трябва "B" серия двигател с VTEC, нашите са правени за икономия. Редактирано 24 Ноември, 2017 от teodor_tsonev 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #8 Отговорено 24 Ноември, 2017 (Редактирано) нашите са правени за икономия. с тая гарнитура чудеса няма да станат във вървенето тошка 75 си остава Редактирано 24 Ноември, 2017 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #9 Отговорено 24 Ноември, 2017 Благодаря за отговорите. Тази гарнитура съм я сменил преди 6 години и да Ви кажа , разликата от 15 коня не усетих. Става ли само да си намеря глава от D15Z6 и да си я сложа на моят блок( така разправията с КАТ ще отпадне)? От къде ще дойдат тези коне ? Извинявайте,но несъм много на ти с тази материя? Вие на 5 с 3000 оборота с колко км/ч сте (питам колегите с D15Z6 )? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #10 Отговорено 24 Ноември, 2017 Аз на 3000 оборота на 5-та съм към 120км/ч, но на 5-та почти не ускорява, само поддържам скорост. На магистрала Хемус, където има възвишения дори ми пада скоростта на 5-та и вкарвам 4-та, което много ме дразни. Съветвам те да не се занимаваш с подобен безсмислен swap, освен ако някой вече не ти е подарил двигателя. Не че е лош, напротив, аз съм много доволен, защото лятото извън градско ми дава 5 разход, а в града 8, сега зимата скочи на 10 градско, но понеже казваш, че ти е писнало да караш най-малкият двигател не ти препоръчвам този, защото ускорението им е близко и зависи повече от състоянието на автомобила при нашите 20+ годишни баби Ако все пак си си навил на пръста по-добре се качи и покарай някой D15Z6 ако имаш път към София мога да ти дам да направиш едно кръгче. Ако ти хареса и усетиш разлика по-добре продай твоята и си вземи Сивик с въпросният двигател. Ще ти излезе хем по-евтино, хем ще си спестиш един куп главоболия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 24 Ноември, 2017 Благодаря за отговорите. Тази гарнитура съм я сменил преди 6 години и да Ви кажа , разликата от 15 коня не усетих. Става ли само да си намеря глава от D15Z6 и да си я сложа на моят блок( така разправията с КАТ ще отпадне)? От къде ще дойдат тези коне ? Извинявайте,но несъм много на ти с тази материя? Вие на 5 с 3000 оборота с колко км/ч сте (питам колегите с D15Z6 )? За D16Z6 глава имах предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #12 Отговорено 25 Ноември, 2017 Въпрос към колегата AMD - намирам си глава от D16Z6 ( ще ми трябва и всмукател и делко сигурно? ), махам моята и слагам въпрсната? Толкова ли просто изглежда или има подводни камъни? Прави сте да продам моята и да си купя друга - но ще я продавам минимум 1 година - кой търси кола на 20 години или ще трябва да я дам за 1000 лева ( с газов инжекцион съм). Просто ми трябва ежедневна и безпроблемна кола каквато е хондата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 25 Ноември, 2017 Ако модовете разрешат ще ти пусна линк към тема от друг форум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 25 Ноември, 2017 Пускай, Ванка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #15 Отговорено 25 Ноември, 2017 Няма проблем ,щом касае Хонда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 25 Ноември, 2017 http://www.honda-brothers.com/viewtopic.php?f=34&t=20снимките се виждат след регистрация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 26 Ноември, 2017 Въпрос към колегата AMD - намирам си глава от D16Z6 ( ще ми трябва и всмукател и делко сигурно? ), махам моята и слагам въпрсната? Толкова ли просто изглежда или има подводни камъни? Прави сте да продам моята и да си купя друга - но ще я продавам минимум 1 година - кой търси кола на 20 години или ще трябва да я дам за 1000 лева ( с газов инжекцион съм). Просто ми трябва ежедневна и безпроблемна кола каквато е хондата. Виждам,че фена е отговорил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #18 Отговорено 26 Ноември, 2017 Всичко е хубаво обяснено, но надали ще мога да се справя. Ако бях наблизо до Вас с радост ше осъществя проекта.... Май избора ще се състой в замяна на двигател със скорости? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 26 Ноември, 2017 Всичко е хубаво обяснено, но надали ще мога да се справя. Ако бях наблизо до Вас с радост ше осъществя проекта.... Май избора ще се състой в замяна на двигател със скорости? Половината от работата и най вече по инсталацията, пак трябва да я направиш? Защо, не мисли че ще работиш по-малко или ще спестиш нещо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове